Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 530d AUTOMAT alebo MANUAL r.v.2000
Dva hošani, co znám měli e39 530d v automatu a oba s ním měli problémy. Jeden z nich pak dokonce auto předělal na manuál. Byl to i jeden z důvodů, proč jsem šel právě do manuálu (525d r.v. 2002). A řekl bych, že mám o starost míň. Samozřejmě je jasný, že automat je daleko pohodlnější... Dokud funguje, je to super věc a i se mi to docela líbilo, ale nechtěl bych platit repasi 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
u matu resis repas , u manualu setrvak se spojkou ... jedni maji zkusenost takovou nebo makovou , rozmysli jsi jak chces auto pouzivat , a potom se rozhodni , a az budes vybirat tak vybirej podle stavu 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Rozhodně automat. pochybuju, že by jsis kupoval 3.0D na řádění, to pohodlí za to stojí. Je pravda, že automaty odcházejí, ale za repasi dáš přibližně 35 litrů, když s tím budeš počítat při koupi auta, tak máš na dalších 200 000km pokoj a nemusíš řešit věci, jako spojku, dvouhmotový setrvačník.
Repase automatu je levnější, než srovnatelná oprava manuální převodovky a nemluvím o setrvačníku.
Repase automatu je levnější, než srovnatelná oprava manuální převodovky a nemluvím o setrvačníku.