a to jestli bych jel stejne a s tim stejne.... jak maly parchanti

Madthomas píše:Resil bych to jen pokud je auto nutne potreba a najede se velkej najezd za rok (v tom pripade bych ale nezivil ani jedno z uvedenych). Jinak je ten rozdil malinkej a na celkovy naklady ma vliv tolik veci, ze to je ve vysledku jedno, presne jak rika pazda, matal a dalsi..
to ale nikdy nebudou, i kdyz budou po velkym servisu. Dokonce by byl i velky rozdil za rok kdybys mel dve 323i, klidne po velkym servisu. Vsadim boty, ze obe budou ve vysledku stat jinou castkubeann píše:Madthomas píše:Resil bych to jen pokud je auto nutne potreba a najede se velkej najezd za rok (v tom pripade bych ale nezivil ani jedno z uvedenych). Jinak je ten rozdil malinkej a na celkovy naklady ma vliv tolik veci, ze to je ve vysledku jedno, presne jak rika pazda, matal a dalsi..
kdyz by byly auta naprosto totozny po velkym servise tak startovaci podminky sou stejny, opotrebeni stejny....
pragdejf píše:nesmysl. jediný, co je podstatný je to, že kloudná kára dokáže vykouzlit úsměv na tváři. a když člověk jezdí za prací (bohužel někteří z nás musí pracovat) v autě, který dělá radost, tak podává lepší výkony, vydělává víc peněz a ty může investovat právě do svý radosti.
samozřejmě to berte s rezervou, ale neni to to ono?