Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
Hagen píše:Chlapy nevíte kde mi udělají kvalitní zástavbu LPG do M30B35 s tím, že si přivezu vlastní součástky na to krom nádrže? Někde Ústecký kraj, nebo kolem Prahy. A počítam že by mi na to nedali záruku co? Prože mám možnost koupit sekvenci na R6 za 12tis, což je hezká cena si myslim.
Hele na to bych se mozna vykaslal, budes delat repas vstriku, repas reduktoru a ve finale usetris par tisica a LPG se zase posunulo dal. Tedy pokud to neni rok stara sada.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 181
- Registrován: čtv 22.05.2003 00:00
- Bydliště: Žatec, Plzeň
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon 30.05.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov .... Lokalita špinavej západ
Tak uz to mam za sebou, konecne jsem si precetl cely vlakno. Jsem obednanej u Loncaka ve Varech a bude mi davat STAG 300 plus, tak jsem zvedavej. Za tri tejdny mu to tam davam tak poreferuju. mam e46 320i po FL. Doufam ze to bude slapat jak ma. Na toho plynare jsem slysel jen samou chvalu. System nepatri asi mezi uplnou spicku, ale zase ho umi kazdej servisovat a spatnej uplne taky neni. Jen by me zajimalo jak je to s tim promazavaim sedel. Nekdo mirikal ze u BMW je to zbytecnost ze BMW to ma cely tvrzeny takze to neni potreba a prej se to dava psis do fordz. hiudaii a tak. Vim ze se to tu resilo, ale nikdo nenapsal jestli je to prinosny nebo ne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon 30.05.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov .... Lokalita špinavej západ
tak dnes jsem si privezl auto od plynare. Mam s nim na LPG zatim jen 120 km, ale zatim spokojenost. Doufam ze bude dlouho a bez problemu slouzit. Nepoznal jsem zadnou zmenu ve vykonu, jen se mi zda ze kdyz mam motor vytocenej nad 2 000 otacek a pustim plyn tak to cukne. Ted s tim tech 1500 kilaku vydrzim a pak se to snad necha seridit. .... Jo a system mam STAG 300-6 isa, reduktor ARTIC na 180kW a vstriky VALTEK. Snad ten reduktor bude dostacujici, ale vzhledem k tomu, že mam 125kW tak snad bude.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Jde to.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
do 335i LPG nejde, už jsem prolezl celý internet snad všechny firmy, jedná se o motor s přímým vstřikováním a tudíž je přestavba prozatím nemožná (nehledě na to, že by to stálo pálku), takže 335xi je to samé. Mám 335i a s klidnou nohou se jezdit nedá, a tak si vezme těch 15 jak nic :/ LPG je zatím passere5pekt píše:chlapi, jak je to s namontovanim plynu u 330xi ci 530xi r.v. 2007 a vys? 200kw. Diky. Jde lpg i do 335xi?

beckham- píše:do 335i LPG nejde, už jsem prolezl celý internet snad všechny firmy, jedná se o motor s přímým vstřikováním a tudíž je přestavba prozatím nemožná (nehledě na to, že by to stálo pálku), takže 335xi je to samé. Mám 335i a s klidnou nohou se jezdit nedá, a tak si vezme těch 15 jak nic :/ LPG je zatím passere5pekt píše:chlapi, jak je to s namontovanim plynu u 330xi ci 530xi r.v. 2007 a vys? 200kw. Diky. Jde lpg i do 335xi?
chlape ale tohle jsis mohl zjistit než jsis koupil auto s touto motorizací, neber to osobně ale musel jsem to napsat.
Máš několik možností. Jezdit jen o víkendu.
Zvolnit tempo, nebo koupit jinou motorizaci a dořešit LPG pokud tento motor nejde.
jo benzín pujde na horu jak se začne válčit s Iránem jsou prognozy že to pujde hodně nad 40kč takže pak to bude hodně drahá sranda a LPG bude jedinná rozumná volba...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
- Bydliště: Čejkovice
- Kontaktovat uživatele:
Dle toho, co jsem našel na webu by LPG mělo jít dát i do motoru s přímým vstřikem benzínu.
- Dá se použít klasické sekvenční vstřikování LPG do sání, je však nutné aby cca každý 7. vstřik byl benzín kvůli chlazení benzínových vstřikovacích trysek.
- Další možností je LPdi - jedná se o vstřikování kapalné fáze LPG přes originální benzínové vstřikovací trysky. Nevýhodou je cena přestavby - 60-70 tis. Kč.
Technicky by to tedy možné mělo být, jen to jen a pouze otázka ceny.
http://www.auto-plyn-lpg.cz/sekce/informace-o-lpg
- Dá se použít klasické sekvenční vstřikování LPG do sání, je však nutné aby cca každý 7. vstřik byl benzín kvůli chlazení benzínových vstřikovacích trysek.
- Další možností je LPdi - jedná se o vstřikování kapalné fáze LPG přes originální benzínové vstřikovací trysky. Nevýhodou je cena přestavby - 60-70 tis. Kč.
Technicky by to tedy možné mělo být, jen to jen a pouze otázka ceny.
http://www.auto-plyn-lpg.cz/sekce/informace-o-lpg
jo to sice mají kluci pravdu ale je to nanic jezdit pak za 15-17litru LPG a ještě 2-3litry benzínu ... a návratnost je v nekonečnu pomalu.
Stačí si spočítat kolik km musíš najet plus investice do LPG.
To budou zajimavá čísla...
Podle mě pokud nenajedeš více jak 35-40tis ročně to moc smysl nemá.
Navíc to strkat do 335ci mi taky nepřijde nejlepší ....
mrkni se zde spotřeba u většiny lidí se stejným motorem se pohybuje kolem 9,6 litru benzínu tak nevim co sním děláš že jedeš za 15litru.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
škoda do coupe dávat LPG když to bude stejně brát 10-20procent benzínu ...
tyto přivstřiky benzínu mi jdou proti smyslu pořízení LPG.
Stačí si spočítat kolik km musíš najet plus investice do LPG.
To budou zajimavá čísla...
Podle mě pokud nenajedeš více jak 35-40tis ročně to moc smysl nemá.
Navíc to strkat do 335ci mi taky nepřijde nejlepší ....
mrkni se zde spotřeba u většiny lidí se stejným motorem se pohybuje kolem 9,6 litru benzínu tak nevim co sním děláš že jedeš za 15litru.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
škoda do coupe dávat LPG když to bude stejně brát 10-20procent benzínu ...
tyto přivstřiky benzínu mi jdou proti smyslu pořízení LPG.
miloshm píše:Filozof: Psal jsem též systému, kde se pro vstřik kapalné fáze LPG používají benzínové vstřikovače. Tím pádem není nutné vstřikovat žádný benzín. Dokonce to startuje na LPG, benzín je jen jako rezerva...
Stačí v googlu zadat LPdi
to už je jiné kafe. dívám se a přestavují motory od škodovky třeba 1,2TSI nebo 1.4 takže BMW by neměl být tedy problém.
Pokud jsou firmy co to umí tak pak to bude v pohodě ale i tak 70 000kč je docela raketa a člověk musí najet dvakrát tolik než když to mám za 25-30tis.
Ale je fajn že novější motory už nebude problém předělat na LPG.
A snad časem to pujde dolu někam k 30-40tisicum ....pak to má smysl.
Nebo pro lidi co jezdí třeba jako obchodáci po celé evropě a najedou 70-80tis ročně to pak má smysl taky.
335i jsem si pořídil, ptž to je auto snů a poměr ceny výkon je bezkonkurenční a co se týká jízdních vlastností apod. - nemá smysl nic psát.
Ohledně spotřeby - kombinovaná dálky 60% vs. město 40% je možné se dostat k 10l/100km. Ale jezdím převážně město 80% a občas dálky a okresky 20% a s takovým autem nebudete chtít jezdit na 2otáček, ale jízdu si užit, a tím pádem spotřeba 15L je ještě skromná. Věděl jsem do čeho jdu a auto jsem chtěl za každou cenu. Bohužel cena benzínu a spotřeba při sportovní jízdě je opravdu vysoká, a tak jsem se poohlížel po předělání na LPG (bratr ho má ve Focusu ST a jezdí 4 válce LPG a jeden válec benzín). Jak jsem již psal, napsal jsem asi 20 firmám, hlavně těm s nějakou reputací a zkušenostmi a odpověď byla všude stejná - auto v současné době není možné přestavět - jedná se o přímý vstřik, silný motor (ba ani částečně na plyn a benzín). Některé motory s přímým vstřikováním už jdou předělat, jedná se převážně o motory koncernu, ale BMW mezi nimi není. Takže pokud jste na tom někdo tak dobře, že si myslíte, nebo víte o někom, kdo by to dokázal, nechť mi prosím, napíše do zpráv - budu mu vděčen, děkuji.
Ohledně spotřeby - kombinovaná dálky 60% vs. město 40% je možné se dostat k 10l/100km. Ale jezdím převážně město 80% a občas dálky a okresky 20% a s takovým autem nebudete chtít jezdit na 2otáček, ale jízdu si užit, a tím pádem spotřeba 15L je ještě skromná. Věděl jsem do čeho jdu a auto jsem chtěl za každou cenu. Bohužel cena benzínu a spotřeba při sportovní jízdě je opravdu vysoká, a tak jsem se poohlížel po předělání na LPG (bratr ho má ve Focusu ST a jezdí 4 válce LPG a jeden válec benzín). Jak jsem již psal, napsal jsem asi 20 firmám, hlavně těm s nějakou reputací a zkušenostmi a odpověď byla všude stejná - auto v současné době není možné přestavět - jedná se o přímý vstřik, silný motor (ba ani částečně na plyn a benzín). Některé motory s přímým vstřikováním už jdou předělat, jedná se převážně o motory koncernu, ale BMW mezi nimi není. Takže pokud jste na tom někdo tak dobře, že si myslíte, nebo víte o někom, kdo by to dokázal, nechť mi prosím, napíše do zpráv - budu mu vděčen, děkuji.