Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sundání zadního čísla označující typ vozidla
Zdravím, nemá někdo zkušenosti se sundáváním zadního čísla označující typ vozidla?Jedná se o BMW e36 328i.To 328i bych chtěl sundat, ale bojím se, že když to číslo sundám, tak s tím odloupnu lak nebo něco.Tak se chci zeptat jestli to tu už někdo zkoušel, pokud ano, tak jakou technikou jste na to šli, pokud se vám to podařilo bez poškození laku.Díky za odpověď.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 265
- Registrován: pát 10.09.2010 00:00
- Bydliště: Trutnov
Kani: to není vůbec špatný nápad, díky
Paveld: to taky není špatnej nápad.
Asi zkusím nejdříve s tím vlascem, sice tam zustane asi lepidlo, ale do už není takový problém.Pokud by to nešlo zkusím to tím fénem.Díky za rady chlapci
PS: Já se jen bojím, až to číslo sundám, aby stejnak něco na tom laku po tom čísle nezustalo.Nikdo to tu ještě nesundával?
Paveld: to taky není špatnej nápad.
Asi zkusím nejdříve s tím vlascem, sice tam zustane asi lepidlo, ale do už není takový problém.Pokud by to nešlo zkusím to tím fénem.Díky za rady chlapci

PS: Já se jen bojím, až to číslo sundám, aby stejnak něco na tom laku po tom čísle nezustalo.Nikdo to tu ještě nesundával?
Já jsem sundaval nití a v pohodě (vlasec by byl asi lepší), ale zůstalo tam lepidlo + zbytky podkladu (něco jako mirelon), to už jsem neřešil, protože víko jsem vyhazoval, ale nejsem si úplně stoprocentně jistej, že by to šlo následně vyčistit tak, aby to nebylo vůbec vidět, možná i ten lak pod tím bude tmavší (nebude vyšisovanej)...
Viděl jsem servisáka, jak to dával na X6. Je to samolepka. Takže pokud to nahřeješ, tak to dolů půjde. Jak píše Lubos1971, rozhodně nepáčit
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Osobně jsem sundával označení na obou autech. Já si vystačil pouze s nití, to šlo krásně a zbytky lepidla jsem odstranil čističem brzd (Je šetrný, nepoškozuje lak a dobře rozpouští zbytky lepidla). Poté jsem místo lehce rozleštil a hotovo. Práce na 20minut a po označení ani památka...
Nicméně při těchto venkovních teplotách bych se do toho nepouštěl...
