Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výběr silného benzínu
JaraX píše:no filozofe, ja byl ve 4 ne lefkadě E36 compactem (bez přestávek, jen tankování) pro ty kdo neví kde to je
http://www.mapy.cz/#x=17.839039&y=40.64 ... fast%22%7D
a nebyl problem s místem,
mladá ma 160cm a asi 45kg, ale za mě si v 6ER nesede, a to jsem měl koleno vražený v palubce. suvereně mužu říct že 6er je nejmenší na misto ze všech bmw, věškery coupatka a compacty sou větší.
v pohodě však ale říkal že mu stačí 2místa ... tak holt dozadu nikdo sedat nemusí....
at si vybere sám ...ale za mě jít zpátky do 3er je dle mě krok zpět.
To už at si veme tedy 550i tam se posadí 4lidi pohodlně a není to velké jak 7er...
rozhodně 550i v pěkném stavu bude lepší pro zábavu i dlouhé trasy i zábavnější jak 330i....
já bych šel do V8 270KW jede luxusně.
4 místa nepotřebuju, občas někoho vezu, tak se na chvilku smrskne
přeci jen jde o řidiče ... Takže jak bylo zmíněno 3er (190Kw) by byl opravdu z 335i krok zpět. Mám vítěze 6er ještě sehnat 650i, ptž na netu jsou asi dvě v této cenové relaci... ale 645i je požehnaně jen maj hodně nalítano přes 100 000Km, další dilema
...jinak 5er je vzhledově ošklivá a chci coupe. díky za rady.


4 místa nepotřebuju, občas někoho vezu, tak se na chvilku smrskne
přeci jen jde o řidiče ... Takže jak bylo zmíněno 3er (190Kw) by byl opravdu z 335i krok zpět. Mám vítěze 6er ještě sehnat 650i, ptž na netu jsou asi dvě v této cenové relaci... ale 645i je požehnaně jen maj hodně nalítano přes 100 000Km, další dilema
...jinak 5er je vzhledově ošklivá a chci coupe. díky za rady.


7JaraX píše:nehledáš ty auta doufám u nas?
btw pokud mužu doporučit, 650i si vem v SMG, to ti vykouzlí ještě víc radosti. do něměc s tebou klidně sjedu.

Jinak po pár konverzacích jsem tak nějak pomalu 645i vyloučil a spíš teda tu 650i....
Popravdě… Nevim jestli budeš z 335i → 650i nadšenej. Ta potvora 35i je super motor, dá se úžasně ladit dál a výš, a jízdně je s tim na okreskách daleko větší zábava. Točí jak cirkulárka, ten R6 jde o nějakých 1200 RPM výš, než ten V8. A na Nürburgringu sám sebe v 645Ci v poho předjedu s 130i a nebo i třeba s 335d. To je trochu trapný no ;) Ale zas ten pocit GTčka je u 6er super. Jen… nevim jak ti to bude sedět oproti 335i, ta je naladěná malinko jinak.
Až je mi za tebe líto, že se jí chceš zbavit ;] Kdybych neměl plný všechny garáže a samý debilní kupé, asi bych si jí od tebe vzal :)))
Prrr… To tak vůbec být nemusí. Záleží na podvozku. Moje 6er je tvrdá jako kráva, výrazně prkennější než 3er na sportovním podvozku. Záleží hodně na obutí. E63 má pro ideální trakci a ovladatelnost nesymterik 245/40 a 275/35 R19. A děcka, to je na českých silnicích zážitek. (To je důvod, proč jsou všechny interiéry tak vymlácený a pak vržou, viz co píše Jarax.)
Hele já se v E63 sám za sebe posadim v pohodě (175cm a hoodně přes 80kg), dokonce nemam problém se tam nechat vézt 150-200km a vylezu ven úplně fresh… naopak mi ty zadní sedačky tim tvarováním a gripem přijdou úplně boží. A je tam vzadu krásně slyšet bublat vejfuk ;D Průser je když většina kamarádů co člověk vzadu vozí má 185-195cm — na to jak je to obrovský auto, tak ten prostor vevnitř je tak nějak divně minimální, takže čahouni se prostě nevejdou hlavou.
To blbý vrzání na nerovnostech je daný tim, že ty auta jsou supertuhý a nikam moc nemají vůli do žádný strany. Takže co rána, to to musí těžce celý auto absorbovat. No na českých silnicích je to docela rychle poznat. Pokud vadí plastovost, doporučuju se poohlížet po kusech s individual vnitřkem, ty jsou v kůži i na palubce. Jak moc je auto vymlácený a vyskřípaný je individuální. Jiný budou Jižní Čechy, jiný Praha, jiný Vysočina…
To samý zatejkání a jiný dětský bolístky, kus od kusu… Na kolegovo 6er byly světla reklamovaný asi 6× (a taky pár modulů), na mojí všechno v pohodě.
Jo, no, s tim DD souhlas. Bez DD jen pro masochisty… (mam to tak rád ;DD)
Provozní náklady stejný jako benzinový E60ky, tj. nula nula nic, jediný fakt drahý věci jsou tlumiče, ty jsou spešl.
Rozměry nejsou zanedbatelný, ale můžu ti říct, že 6er nebo 7er bude prašť jako uhoď. Jedinej problém 6er je ta šířka ke 190cm, prostě od čáry k čáře kdekoliv zastavíš ;)) Ale těch cca 490cm délky je v poho, nevejdeš se všude, ale to asi ani nechceš, do každý mikromezery… lepší je se nikam necpat na doraz… ani po dvou letech nemam z parkování nějaký zásadní šrámy, i s hafem agresivních koncernů okolo (:) Nemam problémy s parkováním i přesto že v PRG žiju mezi Malou Stranou a Starým Městem.
Co je blbý na "manipulaci" je, že si neodvezeš kola/gumy, nedáš přes brzdy žádnou rezervu a tak… prostě chce to ještě jedno auto na to si vozit na přezutí a při defektu volat rovnou asistenčku ;) Ale zas se skitunelem jsem se odvez v poho i do AT na lyže ;D
Nevim jak to je s 45i vs. 50i a plynem, měl jsem za to, že 45i jde naplynovat o něco lépe… ale zas 50i jako motor má vychytaný nějaký dětský nemoci, tj. teoreticky delší životnost. Jen teda nevim, kam v E63 chcete dát nádrž na plyn…
Pokud by ses chtěl v 645Ci svézt, tak dej vědět. Příští týden budu zpátky ze Ženevy a klidně tě někde protáhnu.
Až je mi za tebe líto, že se jí chceš zbavit ;] Kdybych neměl plný všechny garáže a samý debilní kupé, asi bych si jí od tebe vzal :)))
Filozof píše:6er bude pohodlnější na cestování než 3er. 6er je takové GT dálniční… 3er je dle mě prostě zbytečně tvrdá a není tak dobrá jak 6er
Prrr… To tak vůbec být nemusí. Záleží na podvozku. Moje 6er je tvrdá jako kráva, výrazně prkennější než 3er na sportovním podvozku. Záleží hodně na obutí. E63 má pro ideální trakci a ovladatelnost nesymterik 245/40 a 275/35 R19. A děcka, to je na českých silnicích zážitek. (To je důvod, proč jsou všechny interiéry tak vymlácený a pak vržou, viz co píše Jarax.)
JaraX píše:nevím na co vzadu ty sedačky vůbec sou, taky mi vadí že je auto takový plastový, žadny ticho jak v E65, ale pěkně vrzání na naších cestách, škřípe v tom jak v E60. zatíká do světel apod. […] ale pozor, 6ER jedině s dynamic drivem, měl jsem tu ted šestku bez DD a pojel bych ji v zatáčkách E65kou jak nic.
Hele já se v E63 sám za sebe posadim v pohodě (175cm a hoodně přes 80kg), dokonce nemam problém se tam nechat vézt 150-200km a vylezu ven úplně fresh… naopak mi ty zadní sedačky tim tvarováním a gripem přijdou úplně boží. A je tam vzadu krásně slyšet bublat vejfuk ;D Průser je když většina kamarádů co člověk vzadu vozí má 185-195cm — na to jak je to obrovský auto, tak ten prostor vevnitř je tak nějak divně minimální, takže čahouni se prostě nevejdou hlavou.
To blbý vrzání na nerovnostech je daný tim, že ty auta jsou supertuhý a nikam moc nemají vůli do žádný strany. Takže co rána, to to musí těžce celý auto absorbovat. No na českých silnicích je to docela rychle poznat. Pokud vadí plastovost, doporučuju se poohlížet po kusech s individual vnitřkem, ty jsou v kůži i na palubce. Jak moc je auto vymlácený a vyskřípaný je individuální. Jiný budou Jižní Čechy, jiný Praha, jiný Vysočina…
To samý zatejkání a jiný dětský bolístky, kus od kusu… Na kolegovo 6er byly světla reklamovaný asi 6× (a taky pár modulů), na mojí všechno v pohodě.
Jo, no, s tim DD souhlas. Bez DD jen pro masochisty… (mam to tak rád ;DD)
beckham- píše:vyšší provozní náklady (nemyslím benzín)
celkově mohutnější a větší auto (zaparkování,manipulace)
Provozní náklady stejný jako benzinový E60ky, tj. nula nula nic, jediný fakt drahý věci jsou tlumiče, ty jsou spešl.
Rozměry nejsou zanedbatelný, ale můžu ti říct, že 6er nebo 7er bude prašť jako uhoď. Jedinej problém 6er je ta šířka ke 190cm, prostě od čáry k čáře kdekoliv zastavíš ;)) Ale těch cca 490cm délky je v poho, nevejdeš se všude, ale to asi ani nechceš, do každý mikromezery… lepší je se nikam necpat na doraz… ani po dvou letech nemam z parkování nějaký zásadní šrámy, i s hafem agresivních koncernů okolo (:) Nemam problémy s parkováním i přesto že v PRG žiju mezi Malou Stranou a Starým Městem.
Co je blbý na "manipulaci" je, že si neodvezeš kola/gumy, nedáš přes brzdy žádnou rezervu a tak… prostě chce to ještě jedno auto na to si vozit na přezutí a při defektu volat rovnou asistenčku ;) Ale zas se skitunelem jsem se odvez v poho i do AT na lyže ;D
Nevim jak to je s 45i vs. 50i a plynem, měl jsem za to, že 45i jde naplynovat o něco lépe… ale zas 50i jako motor má vychytaný nějaký dětský nemoci, tj. teoreticky delší životnost. Jen teda nevim, kam v E63 chcete dát nádrž na plyn…
Pokud by ses chtěl v 645Ci svézt, tak dej vědět. Příští týden budu zpátky ze Ženevy a klidně tě někde protáhnu.
Ahoj, nedávno jsem řešil podobné dilema, prodal jsem e90 330i a vyzkoušel snad všechna výše popsaná auta, jen potřebuji více místa, tak jsem nakonec dal přednost praktičnosti 550i, ihned předělal na plyn a jsem velmi spokojen:-). Výkon naprosto stejný a u pumpy se usmívám. Automat tě ale podle mého obere o polovinu zábavy, je to samozřejmě o prioritách, ale já chtěl jedině manuál, těch je bohužel zrovna u 550i asi 10%, takže větší fuška něco sehnat. Jinak ta 330i je výborné bezproblémové auto se skvělou výkonovou špičkou, ale po 335i ti to bude asi opravdu málo. Hlavně nedělej kompromisy a když už se rozhodneš pro V8, kup rovnou ten silnější, ať pak nejsi naštvaný. Měj se!
Díky za rady a názory, stále si to nějak počítám v hlavě ...
335i je fakt pecka, teď jsem ji trochu naložil na suchém asfaltu a ten úsměv a tlukot srdce byl při a po jízdě neuvěřitlený, ale stejně tak ta spotřeba :/ je to brutální daň za svezení ...
Pokud budeš někde poblíž s tou 645i určitě bych se rád na ní podíval a svezl ...Chvilkami si říkám, že 6er je moc velké a proti 3er takové neohrabané a koukám po 1er, ale zase ten vzhled není takovej
nechci udělat krok vedle, 5er a 6e těch je na netu pomálo a maj fakt najeto raketu ... 1er maj o dost méně a 3er (330i) sem na netu našel asi jedno
takže paráda ...
Času dost, takže bádám, hledám, přemýšlím ...
335i je fakt pecka, teď jsem ji trochu naložil na suchém asfaltu a ten úsměv a tlukot srdce byl při a po jízdě neuvěřitlený, ale stejně tak ta spotřeba :/ je to brutální daň za svezení ...
Pokud budeš někde poblíž s tou 645i určitě bych se rád na ní podíval a svezl ...Chvilkami si říkám, že 6er je moc velké a proti 3er takové neohrabané a koukám po 1er, ale zase ten vzhled není takovej


Času dost, takže bádám, hledám, přemýšlím ...
Mimochodem M3 E90 jde také předělat do plynu, pokud dobře koukám na vstřik paliva ... jen si drží cenu ještě stále kolem 700tisíc :/ Sice by to bylo proti všem zákonům mít v takovém autě plyn ... ale kdyby stála míň - není co řešit a výběr je jasný ... vyhovuje ve všem na 100%, je to vlastně o stupínek výše než 335i
)

Co si myslíte o těchto autech?
http://bmw-rad-6-coupe.autobazar.eu/cz/ ... 82375.html
http://bmw-rad-6-coupe.autobazar.eu/cz/ ... 51839.html
http://bmw-rad-6-coupe.autobazar.eu/cz/ ... 06776.html
a tady i s plynem:
http://bmw-rad-6-coupe.autobazar.eu/cz/ ... 50778.html
Je mi jasné, že z fotek toho mnoho nevyčtete, ale však víte, jak to myslím
http://bmw-rad-6-coupe.autobazar.eu/cz/ ... 82375.html
http://bmw-rad-6-coupe.autobazar.eu/cz/ ... 51839.html
http://bmw-rad-6-coupe.autobazar.eu/cz/ ... 06776.html
a tady i s plynem:
http://bmw-rad-6-coupe.autobazar.eu/cz/ ... 50778.html
Je mi jasné, že z fotek toho mnoho nevyčtete, ale však víte, jak to myslím

To první je krom toho, že tě bude stát hodně peněz se zbavit všech těch tuzerských zatmavení (kolem 80k za nový světla bych tak tipoval) má podložky na předních kolech. To na 6er neskutečně rozhazuje řízení a unavuje všechny komponenty, počítej že celej podvozek na předku bude na kaši a zralej na výměnu, možná i vč. brzd a pneu. Ten nájezd je podezřelej, kilo stočil turek, kilo stočil slovák, a jsme možná doma, podle opotřebení sedaček tipuju 180-220tkm.
To druhý je z Blavy. Bude rozvrzaný a vytlučený do krve. (Osobní zkušenost.)
To třetí má základní sedačky a (aspň podle popisu) nemá DD a AS tzn. to bude holátko. (I když… headup a heated sklo vypadá nadějně…)
To plynový… Tažný zařízení? WTF? ;DDD Jinak je to auto hezký, ale platí to co výše ohledně sedaček a výbavy. Ale je aspoň v hezkym stavu, kola neojebaný, vnitřek na první pohled v opečovaným stavu, tzn. to je něčí leštěnka a ne manažerskej daily driver. Nech si poslat VIN ať znáš výbavu (je možný že v 650i po faceliftu jsou DD a AS jako standard… no a ty sedačky, to je na tobě, ale on tě Jarax rychle poučí, jak je cokoliv bez komfortsitze napyču… a bude mít pravdu ;D) A taky si nech poslat, co je to za LPG systém, některé jsou lepší než jiné, tak abys nekoupil něco, co bude cukat, padat, houpat volnoběh a podobně…
To druhý je z Blavy. Bude rozvrzaný a vytlučený do krve. (Osobní zkušenost.)
To třetí má základní sedačky a (aspň podle popisu) nemá DD a AS tzn. to bude holátko. (I když… headup a heated sklo vypadá nadějně…)
To plynový… Tažný zařízení? WTF? ;DDD Jinak je to auto hezký, ale platí to co výše ohledně sedaček a výbavy. Ale je aspoň v hezkym stavu, kola neojebaný, vnitřek na první pohled v opečovaným stavu, tzn. to je něčí leštěnka a ne manažerskej daily driver. Nech si poslat VIN ať znáš výbavu (je možný že v 650i po faceliftu jsou DD a AS jako standard… no a ty sedačky, to je na tobě, ale on tě Jarax rychle poučí, jak je cokoliv bez komfortsitze napyču… a bude mít pravdu ;D) A taky si nech poslat, co je to za LPG systém, některé jsou lepší než jiné, tak abys nekoupil něco, co bude cukat, padat, houpat volnoběh a podobně…
beckham- píše:Mimochodem M3 E90 jde také předělat do plynu, pokud dobře koukám na vstřik paliva
Pokud tě trápi cena paliva na 335i, tak na M3 i třeba v plynu zapomeň, protože tě sežere ostatní provozák.
Nehledě na to, že to neni prdel: http://www.oxfordautogas.com/bmw/bmw-m3 (aneb neudělá ti to Franta za rohem ve stodole, co dělá LPG na Berlinga…)
beckham- píše:Pokud budeš někde poblíž s tou 645i určitě bych se rád na ní podíval a svezl
Jasně, hoď mi do SZ kontakt na sebe a někdy se potkáme. Přesněji tedy až bude nový obutí a zajetý brzdy — jak teď vylezlo sluníčko a počásko bylo lákavý, tak jsem si dal přes týden cestou na autosalon a zpátky trochu Alpských průsmyků a zakroucených silniček při jezerech, a trochu jsem na tom nechal brzdy 0:} :D
beckham- píše:Chvilkami si říkám, že 6er je moc velké a proti 3er takové neohrabané a koukám po 1er, ale zase ten vzhled není takovej
Jj, 130i miluju a řídim jí pro radost radši než 645Ci, ale ani zdaleka nevypadá tak dobře. (Pro spoustu lidí je to výhoda, v zaparkované řadě aut to většina lidí nepozná od 118d maminy na nákupu…)
Jen když se tak dívam… tak ta 6er má i na plyn dost vysokou spotřebu. Je pro tebe tak velkej rozdíl, jestli kilometr (kombinovaná… pokud máš převážně město, tak přihoď +50%) stojí 4 koruny v benzínu nebo 3 koruny v plynu? Za kolik ti jede ta 335i venkov, kombi a město?
Jestli jezdíš převážně sám, pak určitě 6er. Je to nejen pohodlný auto, ale hlavně s ním můžeš i blbnout, sedí jak přilepený. Co se týče místa na zadních sedadlech, tak jsou to nouzová sedadla a mockrát jsem v tom převážel nějaký kočky a nebyl problém, spíš naopak - byly paf z takové káry, což z E65 ani E92 nebudou. Za ty peníze, za které se dá pořídit, je to pořád auto, za kterým se hodně lidí ohlédne. Kámoš má 335i kupé - to vypadá hodně dobře, nedá se to srovnat se sedanem. Na zadních sedadlech je místa jako v sedanu, o mnoho víc než v 6er. Ale každej říká, že to kupé 3er vypadá vedle mé 6er jako hračka
Ještě k tomu místu: manželka za mně sedne úplně v pohodě a to mám 100kg a věř, že nejsem obézní - sedí se jí pohodlně, větší problém je nastupování a vystupování.
O žádné poruchovosti E60 či E63 nevím, máme doma obě, zatím jen spotřebák. Je fakt, že obě jsou benzin - to je asi podstatný.

Ještě k tomu místu: manželka za mně sedne úplně v pohodě a to mám 100kg a věř, že nejsem obézní - sedí se jí pohodlně, větší problém je nastupování a vystupování.
O žádné poruchovosti E60 či E63 nevím, máme doma obě, zatím jen spotřebák. Je fakt, že obě jsou benzin - to je asi podstatný.
Docela by mě zajímala ta brutální daň za ježdění s 335i. Mám e92 335i, s řídící jednotkou jb4. Po Praze jezdím za 13,5 a teď jsem jel mimo město za 8,8l. Dodržoval jsem předpisy, ale kolony jsem předjížděl a provokatérům ujížděl..
Při 100 je okamžitá spotřeba 6l, při 130 7l.
Nevím co víc chtít.. Pokud chci závodit, spotřebu neresim, pokud jedu pianko, žere to jak nějaká 1.8.
A obávám se, že ani m3 e92 není v reálném světě tak rychlá, natož 550i. 80-120 na čtyřku za 3,2s a 2,6s na trojku je absurdní. A to nejezdím na mapu, která přidá ještě další stádo koní.
Při 100 je okamžitá spotřeba 6l, při 130 7l.
Nevím co víc chtít.. Pokud chci závodit, spotřebu neresim, pokud jedu pianko, žere to jak nějaká 1.8.
A obávám se, že ani m3 e92 není v reálném světě tak rychlá, natož 550i. 80-120 na čtyřku za 3,2s a 2,6s na trojku je absurdní. A to nejezdím na mapu, která přidá ještě další stádo koní.
pavproch píše:@polda (z pohledu puristy a staromilce): možná máš pravdu, jenomže M3 e92 i 550i jsou atmo, zatímco 335i má o jedno kurwítko navíc....
O tom samozřejmě žádná. 335 je pěkná bestie, se kterou v zatáčkách musíš jet s velkým respektem. Není tak čitelná jako atmosféra a bez stabilizace by asi člověk jezdil jak pokaděnej. Se zimníma gumama jsem protočil kola ve 130ti na čtyřku, na mokru!
Obojí má asi něco do sebe. Pokud jde ale o poměr výkon - provozní náklady, myslím že nejde namítat vůbec nic
