Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Svicky jsou nove 3tydny (orig NGK), a beze zmeny.
Ve meste jezdim na pohodu, a obcas to produpnu na kickdown.. ale proste celkove jezdim hodne v pohode. A divne je mi to, ze s uplne stejnym stylem jizdy jsem jezdil na benzim za 14.3 a na plyn za 17.5..
A kdyz jsem jel na benzin na klobouka do Prahy, tak jsem se dostal i pod 12. ted mam 15.5..
Ve meste jezdim na pohodu, a obcas to produpnu na kickdown.. ale proste celkove jezdim hodne v pohode. A divne je mi to, ze s uplne stejnym stylem jizdy jsem jezdil na benzim za 14.3 a na plyn za 17.5..
A kdyz jsem jel na benzin na klobouka do Prahy, tak jsem se dostal i pod 12. ted mam 15.5..
WizarDEAD píše:Svicky jsou nove 3tydny (orig NGK), a beze zmeny.
Ve meste jezdim na pohodu, a obcas to produpnu na kickdown.. ale proste celkove jezdim hodne v pohode. A divne je mi to, ze s uplne stejnym stylem jizdy jsem jezdil na benzim za 14.3 a na plyn za 17.5..
A kdyz jsem jel na benzin na klobouka do Prahy, tak jsem se dostal i pod 12. ted mam 15.5..
no jsou klobouci co se hodně snaží a jezdí 10-12L / 100km dokonce borec s 740ia dokáže kolem 10L ale zase to je extrem.
Divné že je rozdíl benzín / lpg tak velkej 14,3 vs 17,5 mělo by to bejt max 15,5....chápu 10 - 15procent max rozdíl. více ne to je špatně asi zeřízené nebo prostě dává moc LPG zbytečně.
1,43litru + 14,3 mi vychází 15,73litru max. A ted jde o to zda to fakt sedí.
Píše 17,5litru. Na palubáku máš 14,3 a reál je 17,5 ? rozdíl 3,2litru.
to je dost.
Plynař říkal že systémy byly dělány přesně na 10procent rozdíl cca a nové dokonce skoro to samé tam je prej rozdíl minimální. Netuším zda je to pravda já mám třeba na palubáku 10,1 a reálnej je 11,3 takže 1,2litru rozdíl sedí....ikdyž mám děravý výfuk a mohlo by bejt úspornější.
Ja vubec BC neresim, bavim se tu o cislech ktere tam opravdu projezdim.
Pisu si presne kilometry, a tankuju vzdcyky uplne do plny. Benzin i plyn. Delam to tak ve vsech autech uz dlouhe roky
Kazdopadne diky za info. To s tema 10% je pravda, to se tu dokonce nekde resilo, ze standart LPG ridici jednotky je benzin x1.1, ze je to kvuli tomu aby se nepodpalovali ventily, protoze neco neco..
Byl jsem s tim i znovu v praze (montovali mi to v http://www.levnelpg.cz), tam to napichli na PC a v 1 minute mi rekli, ze je vsechno ok.. Pritom to dela obcas divne veci, jako treba ze mi na LPG pumpach rikaji ze spravne ma nadrz kdyz je plna zavirat plnici ventil, ktezto me se plni az dokud se tlaky nevyrovnaji. Nebo ze na ukazateli mi sviti zelena kontrolka, ale LPG hlasi error protoze na nadrz uplne prazdna.. Nevim no, jsem zmatenej.. Zkusim s tim teda asi zajet jeste nekam jinam, aby na to koukl nekdo dalsi.
Pisu si presne kilometry, a tankuju vzdcyky uplne do plny. Benzin i plyn. Delam to tak ve vsech autech uz dlouhe roky

Kazdopadne diky za info. To s tema 10% je pravda, to se tu dokonce nekde resilo, ze standart LPG ridici jednotky je benzin x1.1, ze je to kvuli tomu aby se nepodpalovali ventily, protoze neco neco..
Byl jsem s tim i znovu v praze (montovali mi to v http://www.levnelpg.cz), tam to napichli na PC a v 1 minute mi rekli, ze je vsechno ok.. Pritom to dela obcas divne veci, jako treba ze mi na LPG pumpach rikaji ze spravne ma nadrz kdyz je plna zavirat plnici ventil, ktezto me se plni az dokud se tlaky nevyrovnaji. Nebo ze na ukazateli mi sviti zelena kontrolka, ale LPG hlasi error protoze na nadrz uplne prazdna.. Nevim no, jsem zmatenej.. Zkusim s tim teda asi zajet jeste nekam jinam, aby na to koukl nekdo dalsi.
zaklad je najezdit něco na beznín, pak stejnou trasu absolvovat v LPG, měřením (dotankováním do plne) spočítat množství spotřebovaného paliva a spotřebu.
porovnat. pokud to bude žrát i benzín tak není třeba hledat chybu v LPG ale spíš v řízení motoru, pokud to bude žrát LPG mnohem víc jak benzínu, je to nastavením LPG
porovnat. pokud to bude žrát i benzín tak není třeba hledat chybu v LPG ale spíš v řízení motoru, pokud to bude žrát LPG mnohem víc jak benzínu, je to nastavením LPG
ViktorDDD píše:ahoj,
skúšal som hľadať, nenašiel som, keď to tu už bolo tak prepáčte,
moja otázka: kde v Prahe tankovať kvalitné LPG? chystám sa tam v najbližej dobe a prahu ako takú veľmi nepoznám, neviem kde by som mohol počas môjho pobytu tankovať kvalitný plyn alebo naopak ktorým pumpám sa z ďaleka vyhýbať
ideálne by bolo niečo v okolí Praha3
ďakujem
nikto v Prahe nejazdí na plyn?

WizarDead: jasně proměřuji spotřebu litry spotřebované děleno / počtem kilometru ujetých / krát x 100 a máš přesnou spotřebu. Potřebuješ jen odečíst kilometry ujeté na benzín.
Pokud bereš i plnou benzínu je to jednodušší přepočty...
Já to navíc kontroluji s palubákem který je seřízený na benzín. A vidím rozdíl max 1,2-1,5litru...
Pokud bereš i plnou benzínu je to jednodušší přepočty...
Já to navíc kontroluji s palubákem který je seřízený na benzín. A vidím rozdíl max 1,2-1,5litru...
Zdravím, potřeboval bych radu, pročetl jsem si asi půlku tohoto fóra a nikde nenarazil na obdobný problém co mám já.
Mám druhým rokem E46 320ci 125kw, nechal jsem si do něho po roce nainstalovat STAG 300 a problém po převzetí nastal ten, že motor při dojíždění a zastavování na plyn zhasínal, na benzín vše běželo jak má. Toto se po reklamacích a dalších tahanicích vyřešilo tak, že se zvýšila bohatost směsi a motor již nezhasíná, ovšem neustále svítí kontrolka motoru. Proto bych chtěl poradit, zda nevíte o někom schopném ve východních Čechách, nebo v Praze, kdo by toto mohl odstranit, aby to jezdilo na normálně nastavenou bohatost směsi jak má být a motor nezhasínal, případně čím by to mělo být. Moc děkuju za radu.
PS: Jsem tu nový a omylem jsem založil nové téma s tímto problémem, nevíte jak ho smaznout a nezasíral to tu?
Mám druhým rokem E46 320ci 125kw, nechal jsem si do něho po roce nainstalovat STAG 300 a problém po převzetí nastal ten, že motor při dojíždění a zastavování na plyn zhasínal, na benzín vše běželo jak má. Toto se po reklamacích a dalších tahanicích vyřešilo tak, že se zvýšila bohatost směsi a motor již nezhasíná, ovšem neustále svítí kontrolka motoru. Proto bych chtěl poradit, zda nevíte o někom schopném ve východních Čechách, nebo v Praze, kdo by toto mohl odstranit, aby to jezdilo na normálně nastavenou bohatost směsi jak má být a motor nezhasínal, případně čím by to mělo být. Moc děkuju za radu.
PS: Jsem tu nový a omylem jsem založil nové téma s tímto problémem, nevíte jak ho smaznout a nezasíral to tu?

Plyn jsem reklamoval neustále, nikdy nic neopravili, nakonec to došlo tak, že jsem zaslal odstoupení od smlouvy na odmontování plynové soustavy a chtěl vše vrátit do původního stavu a nebo aby přistoupili na dohodu, což se stalo. Kdy mi plyn zůstal, vrátili mi 10.000,-Kč a další nutné výdaje, což bylo okolo 8.000,- Kč s tím, že tuto závadu již nemohu reklamovat, ale na ostatní závady frčí záruka dál, taktéž se záruka o pár měsíců prodloužila. Stálo mě to pár hodin prostudování občanského zákoníku, ale nakonec se to vyplatilo.
Tak špatně dělat nemusí, prý se jim to stalo prvně, ale já jsem s přístupem spokojenej rozhodně nebyl, neustálé tvrzení že mám špatnou škrtící klapku, ať si koupím novou, ikdyž jsem měl papír jak od jiného mechanika, tak nakonec i od autorizovaného BMW servisu z Vysokého Mýta, že je v naprostém pořádku, taktéž to zkoušeli na váhu vzduchu atd. atd. Firma je z Hlinska při výjezdu ve směru na Skuteč, ul. Poličská, kdo chce, ten si najde. Jinak bylo mi porazeno, ať vyzkouším levnelpg, že tam by to mohli zmáknout, tak snad se podaří
Můj názor je, že buď jsou špatně dané střiky a nebo to jen neumí pořádně nastavit.

jsou to lajdáci ...hele mám příhodu z HLPROPAN asi 3x si nasra.li na hlavu..
Jedno když tvrdili po 5ti letech ježdění v 525i znám auto dobře.
že auto musí normálně žrát 15L. Po té co mi rozdrbali obohacení směsi LPG.
Což prostě podělali a nechtěli to přiznat. Mě se o 2,5 tisice prodražila dovolená následný týden.
Pak když se auto sralo museli dát žábu místo nějakého filtru ...
A pak když prostě rozhodili auto tak že nad 5tis otáček mi zdechl LPG uplně a ještě jsem jim říkal a oni na to že tak rychle přeci jezdit nemusím...
Jo prej kluci šikovní a dělají to dlouhé roky ...tak sakra to je tak těžké nebo co nastavit 5 hodnot a pak jen dát komponenty co tam patří ?
To se naučí i cvičená opice když to uvidí párkrát za sebou a projde těma certifikovanými školeními bude to umět i moje mladá antitechnik.
Jedno když tvrdili po 5ti letech ježdění v 525i znám auto dobře.
že auto musí normálně žrát 15L. Po té co mi rozdrbali obohacení směsi LPG.
Což prostě podělali a nechtěli to přiznat. Mě se o 2,5 tisice prodražila dovolená následný týden.
Pak když se auto sralo museli dát žábu místo nějakého filtru ...
A pak když prostě rozhodili auto tak že nad 5tis otáček mi zdechl LPG uplně a ještě jsem jim říkal a oni na to že tak rychle přeci jezdit nemusím...

Jo prej kluci šikovní a dělají to dlouhé roky ...tak sakra to je tak těžké nebo co nastavit 5 hodnot a pak jen dát komponenty co tam patří ?
To se naučí i cvičená opice když to uvidí párkrát za sebou a projde těma certifikovanými školeními bude to umět i moje mladá antitechnik.
No tak to bych si na nich asi taky pěkně pošmáknul, takhle mi to dokurvit, jako jsi to měl ty, naštěstí všechno jde opravit, jen né každej má zlatý ručičky. Já chci jen vyladit obohacení směsi, tak jak to má být, aby to nechcípalo, prostě ty vstřiky museli dát špatně, podle mě jsou špatně umístěný, ale taky můžou být vadný, proto se musela zvýšit směs, aby tam toho víc valilo a na to LPG to nechcípalo. No jsem laik a uvažovat a blábolit můžu o všem 

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ve východních Čechách mohu doporučit LK-AUTO v České Skalici.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition