Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Existují BMW držáky za nízkou cenu?
Ahoj všem,
uvažuju o koupi staršího vozu do 100.000,- a velice se mi líbí myšlenka, že by to mohlo být BMW. Prošel jsem si inzeráty a našel jsem bezpočet BMW 5 i 7 za parádní ceny. Bohužel, nejsem schopnej dohledat, zda existují typy a motorizace v této cenové relaci, které jsou obecně známé jako držáky a tedy vhodné ke koupi. Můžete mi někdo poradit na co se zaměřit, případně odkázat nějaký text na toto téma, mně a Google se nepodařilo nějaký věrohodný text najít.
Předem díky za každý tip, případně info zda vůbec lze v této ceně slušné BMW zakoupit. Gamma
uvažuju o koupi staršího vozu do 100.000,- a velice se mi líbí myšlenka, že by to mohlo být BMW. Prošel jsem si inzeráty a našel jsem bezpočet BMW 5 i 7 za parádní ceny. Bohužel, nejsem schopnej dohledat, zda existují typy a motorizace v této cenové relaci, které jsou obecně známé jako držáky a tedy vhodné ke koupi. Můžete mi někdo poradit na co se zaměřit, případně odkázat nějaký text na toto téma, mně a Google se nepodařilo nějaký věrohodný text najít.
Předem díky za každý tip, případně info zda vůbec lze v této ceně slušné BMW zakoupit. Gamma
na 7er (E65) u nás bacha. Jen opravdu málo z nich je v dobrém stavu. Co jsem tak viděl a i tady dost píše o nákupu E65, tak jsou to střepy a bez výbavy. V českých bazarech je hodně E65, které se prodávají opravdu hodně dlouho 

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
e65 není zdaleka auto do 100tis...
E39 se dá sehnat hezká bez výbavy neolítaná, stačí hledat a mít při ruce někoho kdo těmhle autům rozumí má diag a vzít ho sebou. Např švárovi jsme sehnali e39 za 55tis bez výbavy ale po prvním, servisovaná v autorizáku, najeto 250 000, auto jako funglovka....
E38 dá se taky sehnat ale chce to více času a o dost větší hrstku štěstí. Další příklad kamarád koupil 740i v nádherný výbavě po celolaku za 70tis....
E46 předfacelift horší výbavy
E36 sice starší datum výroby ale do 100tis seženeš krásnou např 328i upaluje to jako kráva, M52 motor je špičkovej, akorát u e36 je narozdíl od výše napsaných více napadnutelná korozí...
Chce to hledat o autech novějších roků výroby přes 2000 už to stojí za hovno vylítaný krámy na kterých se kšeftaři snaží mraky vydělat...
To je asi tak vše co se do 100tis dá doporučit ke koupi aby ti to dělalo radost a né starosti
E39 se dá sehnat hezká bez výbavy neolítaná, stačí hledat a mít při ruce někoho kdo těmhle autům rozumí má diag a vzít ho sebou. Např švárovi jsme sehnali e39 za 55tis bez výbavy ale po prvním, servisovaná v autorizáku, najeto 250 000, auto jako funglovka....
E38 dá se taky sehnat ale chce to více času a o dost větší hrstku štěstí. Další příklad kamarád koupil 740i v nádherný výbavě po celolaku za 70tis....
E46 předfacelift horší výbavy
E36 sice starší datum výroby ale do 100tis seženeš krásnou např 328i upaluje to jako kráva, M52 motor je špičkovej, akorát u e36 je narozdíl od výše napsaných více napadnutelná korozí...
Chce to hledat o autech novějších roků výroby přes 2000 už to stojí za hovno vylítaný krámy na kterých se kšeftaři snaží mraky vydělat...
To je asi tak vše co se do 100tis dá doporučit ke koupi aby ti to dělalo radost a né starosti

Moc děkuju za navedení. BMW 5 za 80k se v sauto.cz válí haldy a v super výbavě. Ještě se chci ujistit, jakou motorizaci. Osobně pokukuju hlavně po 525, někde jsem našel, že si řekne o 7l/100km. 530 pak už jezdí o litr dráž. Je to tak nebo lépe volit jiný motor i například s ohledem na údržbu či riziko poruchy vstřiků a podobné game over poruchy?
Jedna drobnost 525i sice jede dobře ale má vysoké otáčky na dálnici oproti 528i.
Mám 728i e38 je to motor 2,8i kterej se dává i do 3er a 5er a ten je super v tom že 5ka je velice dlouhá a tak při 120km/h točí cca 2200ot takže na delší trasy jsem dokonce se 7er úspornější jak 5er. Mám automat v 7er tak nevím jak je na tom manuál.
Dneska bych koupil bud 528i nebo 328i či 728i ... Pro mě motory R6 od BMW jsou držáky celkově (roky 90-2003 )a počítej se všema kolem cca 9-10litru průměrná spotřeba a je jedno zda máš 2litr nebo 3litr.
Rozdíl jsou deci pouze mezi něma. Snad jen ve městě to možná udělá 1-1,5litru rozdíl u většího objemu ale v průměru to bude podobné.
Pokud chceš 5er tak asi bych šel do 2,8i nebo rovnou 3,0litru. pokud seženeš to jsou držáky.
Nic slabšího bych nechtěl ale to ti říká člověk co 7let jezdí v 525i e34 141kw starší model ( ikdyž ty motory jsou skoro identické.)
Asi bych zvažoval jen 5er a 7er ony 3er jsou celkově dražší a model e36 je prostě dnes už starej a není tak bezpečnej. Proto jsem si taky koupil loď 7er.
5er je akorát a 7er je opravdu luxusní svezení.
Mám 728i e38 je to motor 2,8i kterej se dává i do 3er a 5er a ten je super v tom že 5ka je velice dlouhá a tak při 120km/h točí cca 2200ot takže na delší trasy jsem dokonce se 7er úspornější jak 5er. Mám automat v 7er tak nevím jak je na tom manuál.
Dneska bych koupil bud 528i nebo 328i či 728i ... Pro mě motory R6 od BMW jsou držáky celkově (roky 90-2003 )a počítej se všema kolem cca 9-10litru průměrná spotřeba a je jedno zda máš 2litr nebo 3litr.
Rozdíl jsou deci pouze mezi něma. Snad jen ve městě to možná udělá 1-1,5litru rozdíl u většího objemu ale v průměru to bude podobné.
Pokud chceš 5er tak asi bych šel do 2,8i nebo rovnou 3,0litru. pokud seženeš to jsou držáky.
Nic slabšího bych nechtěl ale to ti říká člověk co 7let jezdí v 525i e34 141kw starší model ( ikdyž ty motory jsou skoro identické.)
Asi bych zvažoval jen 5er a 7er ony 3er jsou celkově dražší a model e36 je prostě dnes už starej a není tak bezpečnej. Proto jsem si taky koupil loď 7er.
5er je akorát a 7er je opravdu luxusní svezení.

tak treba fobie 1.2 nebo pochcavka...Gamma píše:9-10l / 100km je pro mně strašně moc! 7l/100km beru jako zdrávé optimum a proto zkusim najít něco s nižším objemem, ať mi z ceny školení zůstane aspoň na svačinu

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Ještě jedna věc. Mraky lidí se dnes směje nám benzínovým že jezdí za 5.5/100, asi takové optimum jaké jsou dnes lidské normy
Já s benzínem jezdím okolo deseti. Roční náklady na údržbu motoru takřka nulové pokud nebudeme počítat náplně a filtry. Na benzínu budu řešit svíčky netěsnosti sání/výfuku, lambdu váhu a možná jednu z cívek.
Pokud budu jezdit s naftou kde se třeba vysype turbo což je otázka od cca 15tis pokud chceš aby něco vydrželo ještě do toho budu chtít repásnout vstřik což vyjde kolem 8tis a čerpadlo repase nevím přesně ale za 1tis ti to taky nikdo neopraví.
Každý si to asi dovede spočítat kolik vyjde servis jednotlivých motorů. Je taky otázkou kolik kdo najede ale výhodněji prostě vyjde benzín než kdejaká nafta
Pokud tě sere vysoká spotřeba řešil bych to LPG kde vše je při starým jen tankuješ jinak a hlavně za 1/2 ceny benzínu

Já s benzínem jezdím okolo deseti. Roční náklady na údržbu motoru takřka nulové pokud nebudeme počítat náplně a filtry. Na benzínu budu řešit svíčky netěsnosti sání/výfuku, lambdu váhu a možná jednu z cívek.
Pokud budu jezdit s naftou kde se třeba vysype turbo což je otázka od cca 15tis pokud chceš aby něco vydrželo ještě do toho budu chtít repásnout vstřik což vyjde kolem 8tis a čerpadlo repase nevím přesně ale za 1tis ti to taky nikdo neopraví.
Každý si to asi dovede spočítat kolik vyjde servis jednotlivých motorů. Je taky otázkou kolik kdo najede ale výhodněji prostě vyjde benzín než kdejaká nafta

Pokud tě sere vysoká spotřeba řešil bych to LPG kde vše je při starým jen tankuješ jinak a hlavně za 1/2 ceny benzínu

Faktem je, že se radši svezu a nebudu se bát, než riskovat vstřiky nebo čerpadlo. To dává smysl. Na druhou stranu manželka má 10let staré mondeo 2.0 v plný palbě, koupený jako 4 letá jetina na 150k a akorát víme kam lejt naftu a vodu do ostřikovačů. Jdu proběhnout ty stříkačky, doposud jsem koukal jen na naftu.
Chlapci, vaše diskuze o benzínových aregátech je pochopitelná pouze do roku výroby 2007. Co se stalo s benzínama potom, už je jako u nafty. Naštěstí sem nedali turbo, protože to by se vysypalo určitě taky. Buďte rádi za starej benziňák - nový benzíny jsou v podstatě diesely jezdící na benál. A to se všema "plusama" 

-
matal
- Moderátor
- Příspěvky: 12993
- Registrován: pon 23.08.2004 00:00
- Bydliště: Tišnov
- Kontaktovat uživatele:
Jak říkají kluci, benzín=sázka na jistou (z 99%)
díval bych se na 528i poslední roky 1999-2000 a až pak na 530i..
na mobile.de hodně slušná 528i kolem 3k Éček,
známej má 528i s nájezdem 570.000km a furt to jede..
Prostě motor M52 je snad nejlepší motor co kdy udělali..
M54 žere olej, to je všeobecně známá skutečnost, ale zase mít 230HP taky není k zahození..
díval bych se na 528i poslední roky 1999-2000 a až pak na 530i..
na mobile.de hodně slušná 528i kolem 3k Éček,
známej má 528i s nájezdem 570.000km a furt to jede..
Prostě motor M52 je snad nejlepší motor co kdy udělali..
M54 žere olej, to je všeobecně známá skutečnost, ale zase mít 230HP taky není k zahození..

Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..