Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Angel Eyes pro E34
Originál zaslal Fugo
[B]hurá už to funguje.
to bpytlík to je jak kdybys řekl že když přijedeš do práce sedneš do pickupa a zajezdíš si s ním sportovněji protože ten taky proti 7 nejede.
Za prve je rozdil 50koni v pikapu a 170v moje naftaku a hlavne petka je proste sportovnejsi auto...Si projed rychle par zatacek v e39tce a pak v e38 a uvidis sam....
Jasne,sportovne se svezes,ale jako stary paprda(nic osobniho:)) Sedma je proste na poradny zazitek se sportovni jizdy moc velka....ale me to tak pripadalo.Sem ficel treba od Brna na Znojmo po tech okreskach 220, ale nic moc zazitek,furt se to na tech dirach jenom pohupovalo a nic z toho. S petkou je to jine kafe(a neni to tim ze je v ni o neco malo vetsi pocit rychlosti)...Proste nevim jak to rict....sedni,vyzkousej a uvidis...Ale i tak v takovem evuVII by to bylo az ono 

Ridil jsem na akci Bmw OnTour 2002 ci jak se to jmenovalo prakticky vse z vyr. programu, mohl jsem jet na krev, jen jsem podepsal, ze cvaknu co rozstipu....
Nej byla 530d v touringu se sport paketem a 17 kolama- bezvadne vyvazeny auto, motor mi pripadal jak atmosferickej benzin, proste lambada....a orgasticky brzdy....
jenze pak jsem jel s 740dA- motor taky bez chyby, ikdyz vaha byla poznat, proste vsechno jinyho nez na rychlou jizdu po okrsce..... ale .... ty brzdy.... jelo se u Jablonnyho po uzkejch prdelnich silnickach, na ktery se sjelo z okresky....tam jsem jel svizne a nejak mi neprislo nutny zpomalit.... do prvni zatacky a zabrzdeni, teda spis do pokusu o zpomaleni.... sedel v tom tatik jeste s tipkem z bmw+moje malickost+to howadsky tezky auto.... jsem mel ten spatnej pocit, ze ohybam pedal a desticky jsou z masla.... na to, ze jsem na tom fakt STAL, si toho pomalu ani nevsimli a tatik jen prohodil, ze mi zapomnel rict, ze to nebrzdi jako ta 5tka.....
Mozna byl nejakej problem s brzdama, nicmene jsem si z toho odnesl zazitek valici se 2,5t rozjety lokomotivy proti kamennymu mostku pres potucek....
Nej byla 530d v touringu se sport paketem a 17 kolama- bezvadne vyvazeny auto, motor mi pripadal jak atmosferickej benzin, proste lambada....a orgasticky brzdy....
jenze pak jsem jel s 740dA- motor taky bez chyby, ikdyz vaha byla poznat, proste vsechno jinyho nez na rychlou jizdu po okrsce..... ale .... ty brzdy.... jelo se u Jablonnyho po uzkejch prdelnich silnickach, na ktery se sjelo z okresky....tam jsem jel svizne a nejak mi neprislo nutny zpomalit.... do prvni zatacky a zabrzdeni, teda spis do pokusu o zpomaleni.... sedel v tom tatik jeste s tipkem z bmw+moje malickost+to howadsky tezky auto.... jsem mel ten spatnej pocit, ze ohybam pedal a desticky jsou z masla.... na to, ze jsem na tom fakt STAL, si toho pomalu ani nevsimli a tatik jen prohodil, ze mi zapomnel rict, ze to nebrzdi jako ta 5tka.....
Mozna byl nejakej problem s brzdama, nicmene jsem si z toho odnesl zazitek valici se 2,5t rozjety lokomotivy proti kamennymu mostku pres potucek....
“Ability is what you're capable of doing.”
rostaO: Zrovna dneska sem videl ze v annonci manik prodava motor 530d a 320d (oba 2002)...ale cena tam nejni:)
martinez:Jojo a novy 4.0d ma este o 10kw v zakladu vic,takze budes na 350konich,coz uz budu vazne mazec...Navic se bude davat do nove petky.Myslim ze mit 540d s 350konama a kroutakem pres 700nM,tak si troufnu pomalu i na M5:)
martinez:Jojo a novy 4.0d ma este o 10kw v zakladu vic,takze budes na 350konich,coz uz budu vazne mazec...Navic se bude davat do nove petky.Myslim ze mit 540d s 350konama a kroutakem pres 700nM,tak si troufnu pomalu i na M5:)