Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co koupit?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Jamar
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 10.09.2003 00:00

#1 Příspěvek od Jamar »

Mam moznost sehnat BMW 518 s r.v.92 za slusne penize. Zajimalo by mne cokoli, co se daneho modelu tyka - treba, jak to jezdi (teda, pokud to vubec pojede - tady necekam zadny zazraky, ale 6-ti valec mit nemusim (zatim) kvuli spotrebe a danim), jak je to se spolehlivosti a kolik si veme paliva pri normalni jizde.Driv jsem mel 316 z roku 76 s 500tis km - krasnej veteran :o) a ted mam Astru 1.7D, takze ani nic silnyho nechci - byl by to najednou sok :o)
Díky

Nad nicim nez BMW nepremyslim - super auta. Ta 316 byla dukazem.
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pivson »

brrr na to auto zapomeň :-( vezl jsem se a fakt ne!

motor je jenom ctyrvalec a tohle auto je hodne tezky takze totalni lenoch a vubec to nepojede.
Motor 1.8 se tam daval od roku 1/93
byly dva
M40 1/93-8/94 vykon 83 kW/ 113 PS
M43 9/94 - vykon 85 kW/ 115 PS

ten motor bude mit toho dost, bude totiz tahat velkou hmotnost a tudiz je prepoklad, ze nevidrzi tolik co sestivalec.
Se spotrebou to nebude taky valny, klidne si troufnu rict, ze bude zrat jako sestihrnek. Kdyz budes chtit aby to jelo, budes na to muset moc slapat.

Spotreba u sestiválců neni tak hrozdna (samozrejme vetsi) vím, ze s 2.5 se da jezdit uspornej nez treba s 2.0.
Je to jednoduchý, motor si lip rozlozi vykon a nemusi se tolik vytacet a trapit a pak i min zere - to je vlastni zkusenost.

Co je dobry, je nizsi sazba ruceni.

Uplne optimalni spojeni na tohle auto je 525 - motor 2.5 M50 141kW/ 192 PS
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od darmon »

cena povinneho ruceni je irelevantni.
Uživatelský avatar
Pavel 528
Registrovaný
Příspěvky: 1263
Registrován: stř 09.07.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pavel 528 »

asi tak jak pisete oba dva..
Tomik007
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: úte 18.03.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Tomik007 »

Za slusny penize, to zanemna co??? Ja bych do toho nesel, chdak motor, dyz musi tahat takovou tihu! A povinny ruceni...No coment, dyz chci Bawo tak si za nej rad priplatim...
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Mad Max »

Originál zaslal Tomik007
[B]dyz chci Bawo tak si za nej rad priplatim...


Přesně tak!!!
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#7 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

518 nebrat!!!
Uživatelský avatar
TT
Registrovaný
Příspěvky: 1358
Registrován: ned 25.08.2002 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od TT »

1.8 do pětky je fakt lenochod, dej na chlapáky co ty auta maj a jdi do 6-ti hrnku , nebudeš nasranej , a to bys u 1.8 byl, není nic jednodušího než se s někým kdo ty auta má domluvit, nechat se svést a pak sám uvidíš, ten obrovskej rozdíl:)
BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#9 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Ja bych 518tku nechtel ani nahodou .. s trojkou 1.8 se jezdit da ale 5? Chudak motor bude trpet kdyz budes potrebovat rychle - bezpecne predjet.
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#10 Příspěvek od Martinéz »

no obcas mam takovy sny, ze se mi petka zmeni v 518i a budim se zpocenej a s tresem....518i=moje nocni mura. ale pro prdel bych se s tim svezt chtel..:)
Petr K
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: pon 30.06.2003 00:00
Bydliště: Jižní Čechy

#11 Příspěvek od Petr K »

mam 2,5l benzin a min bych nechtel. Nedovedu si predstavit jak nekdo s tak slabym motorem vydrží jezdit.Ve městě mi to bude žrát víc ale za městem když pojedu slušně tak 8, ale i 7 (E30 1988) E36ky maji spotřebu tak o litr míň a to má tak 1300kg.
Ta 5ka na tom bude hůř, ale ne o tolik

připlatit si dvě stovky měsíčně za povinné ručení snad nebude rozhodovat :)
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od milo »

ale na druhej strane 518 je celkom rarita, moc ich nejazdi ;-)
Jamar
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 10.09.2003 00:00

#13 Příspěvek od Jamar »

Diky mockrat za rady. Dneska se v tom aute svezu a uvidim. Jak rikam, zadny zazraky necekam a souhlasim s tim, ze takovejch 170 kobyl je pro takovy auto zaklad. Ale rekl bych, ze po zkusenostech z Opela 1.7D by to pro me byla "raketa" :o). Je to 92rok - motor bude asi novejsi. A cena 74tis.
Tomik007
Registrovaný
Příspěvky: 132
Registrován: úte 18.03.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Tomik007 »

Ja bych si 518 nekoupil, ale dyz to bude tobe vyhovovat tak hodne stesti a km bez nehody...
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#15 Příspěvek od Martinéz »

no, 74 tis za rok 92 je slusny. asi uplna holotina, co? a stav?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#16 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

No ta cena musí být taková páč je to docela hodně blbě prodejný auto!!!
RostaO
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: pon 17.02.2003 01:00
Bydliště: Brno

#17 Příspěvek od RostaO »

nO, NEBER TO....kluci tady maji pravdu...ty 2tisice rozdilu na povinnym ruceni Te opravdu nezachrani. To neni misto, na kterym se ma setrit. Dalsi problem je, ze tech aut bylo strasne malo, takze jakekoli dily na vrakalech jsou raritou ... a autorizovany servisy jsou dost drahy...
..no a ta spotreba .... 1.8 musis mnohem vic vytacet...proste ten motor honis...takze zdaleka nevydrzi tolik co ostatni motory a diky takovemu stylu jizdy se dostanes minimalne na spotrebu takovou jako ma 2.0 ale komfort jizdy bude nesrovnatelny.....to je jako by sis koupil Octavii 1.4 ... je to proste malej a slabej motor na velky a tezky auto

HOWGH
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#18 Příspěvek od Martinéz »

a zvuk sestivalu:)

dily budou stejny jak na 318i. do 518 se davaly ty nejshitovejsi veci. treba bubny dozadu a 4gang automat...
Mad Max
Registrovaný
Příspěvky: 571
Registrován: sob 15.02.2003 01:00
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Mad Max »

Šel bych minimálně do šestiválce 2,5l !!!, to byl kdysi můj sen.
Jamar
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: stř 10.09.2003 00:00

#20 Příspěvek od Jamar »

Tak jsem po vikendu zpet. A stale bez BMW :o(. To auto byl vrak pred rozpadem (rizeni, predni naprava, spojka,... pred rozpadem). Takze zkousim neco jinyho. Jinak pocit z jizdy me prijeme prekvapil - jede to celkem slusne. I na petku ve meste v pohode zrychloval, coz je pro mne nezvyk - donutit Opela, aby akceleroval i na 4.rychl. stupen da dosti prace :o).
Dalsi adept je 318i Touring - tak uvidime.
Odpovědět