Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

start 525 tds M51, need help

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ifsson
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: ned 21.03.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ifsson »

Vim, ze obdobny problem se tady resil, muj ma drobne nuance.

Pokud startuji auto a je studeny, toci to starterem a naskoci az po 5-10 vterinach, pokud neni studeny tak naskoci hned. Zaroven po predne strane olejove vanicky u klinaku tece neco (zasira to alternator a vsechno okolo) co vypada jako olej (podle chlapa na STK je to olej). Mel jsem podezreni na vadne tesneni nebo simering. Nejde to vsak dohromady se startovanim - tam to vypada na vzduch nebo cerpadlo. Zvlastne je, ze olej je stale na maximu.


Co s tim?
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

ifsson píše:Vim, ze obdobny problem se tady resil, muj ma drobne nuance.

Pokud startuji auto a je studeny, toci to starterem a naskoci az po 5-10 vterinach, pokud neni studeny tak naskoci hned. Zaroven po predne strane olejove vanicky u klinaku tece neco (zasira to alternator a vsechno okolo) co vypada jako olej (podle chlapa na STK je to olej). Mel jsem podezreni na vadne tesneni nebo simering. Nejde to vsak dohromady se startovanim - tam to vypada na vzduch nebo cerpadlo. Zvlastne je, ze olej je stale na maximu.


Co s tim?


zhavice a mozna servo....
charlie1
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 10.02.2004 01:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od charlie1 »

No, to startování jsou asi opravdu svíčky, taky to znám - stačí jedna, dvě horší a je to nap ... :cry:

Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.
ifsson
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: ned 21.03.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od ifsson »

charlie1 píše:Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.


Jenomze to 10 let neteklo, a ted je najednou zas**tej celej spodek. Zacalo to po vymene oleje v autoservisu, kde mne soubezne s tou vymenou ulomili cidlo otacek v diferencialu :twisted:
charlie1
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: úte 10.02.2004 01:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od charlie1 »

ifsson píše:
charlie1 píše:Jo, a to prolínání oleje - dělaj to tyhle motory skoro všechny, prolíná tam olej někde podél šroubu, či co - v popisu tohohle problému někde na webu dokonce přesně bylo, že to vypadá jako prolínající simerink - dělá mi to taky - nikdy to nikomu nevadilo, sr.. na to.


Jenomze to 10 let neteklo, a ted je najednou zas**tej celej spodek. Zacalo to po vymene oleje v autoservisu, kde mne soubezne s tou vymenou ulomili cidlo otacek v diferencialu :twisted:


no jo, no, tak holt úplně utřít do sucha a poprášit něčím, co potom půjde umejt - mouka je docela fajn a nemá v sobě abrasivní částice - projet a nechat se projevit, udělá to místo rozlejvání cestičky.


Hele - jak ti zvládli urazit čidlo z diferáku?
ifsson
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: ned 21.03.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ifsson »

Hele - jak ti zvládli urazit čidlo z diferáku?


to je pro mne take zahada :)

na diferaku bylo vlevo spatne tesneni takze trochu prolinal olej no a pri vymene toho tesneni mne to nejak ulomili, pritom ulomili i konektor a kdyz jsem to nechal opravit (bohuzel pro zmenu v Autecu) tak kreteni tam dali 2 obycejne draty ani to nezaizolovali nakou izolepou :twisted: za 2 mesice vsechno zhnilo a sem to musel sam predelavat.[/quote]
ifsson
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: ned 21.03.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od ifsson »

tak to ve finale byl simering a stara hadice na naftu :) jeste ze to nebyl unik benzinu, to bych vyletel do vzduchu jedna radost :-/

kazdopadne v Autobase to udelali poradne, slape to jak hodinky a motor po umyti vypada jako novej. kdyby jeste pri umyvani motoru nezhodili kryt od + v motorovem prostoru, byl bych naprosto spokojenej.
Odpovědět