Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e34 - V8 - servisman + prestavba na 4litr

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

alp píše:A v tehle souvislosti mam dotaz. Nedelal jste nekdo prekopavku z 3litra, na 4litr .... resp. co to obnasi? (tipl bych si ze pisty, vlozky, saly - jinak by to melo bejt snad stejny?) - si rikam, ze kdyby to bylo za babku, takze v ramci GO, bych do toho sel :)

Jen technicka poznamka: V motoru M60 NEJSOU vlozky valcu, neni to Skoda105 :-) Vyvrt valce je primo v bloku ze slitiny hliniku a upraveny metodou Nikasil. M60B30 a M60B40 maji rozdilne vrtani, takze prestavba bez vymeny bloku asi nebude mozna.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Shrek
Registrovaný
Příspěvky: 763
Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Shrek »

Kámoš měl dvě E30 báva (obě přestavby, jedna byla 2.7, druhá 2.0, vačky a soft Alpina) a obě byly od jistého Milana Holečka ze Satalic, Pod poštou 90/3. Jestli ten chlápek ale dál podniká, neví. Každopádně by to měl být na mechaničinu šikovnej chlapík. Stálo by za to si tam zavolat a odkázat se na Libora Jiráka.
http://mujweb.cz/www/holecek-BMW/
Odpovědět