Ahoj všem, po delší době jsem se vratil opet k BMW. Mam 523 r.v.96. Je to nadhera. Prosim ale o radu manual mam v nemcine a to je muj konec. Kdyz zapnu ASC ma zustat kontrolka na palubovce svitit? Je to ten vykricnik v krouzku-zluty. Proc se to vlastne vypina? a jeste k radiu. Vzdy kdyz znovu zapnu klicek v zapalovani je nastaveno tak ze hraje pouze levy predni repr. Kdyz si to nastavim symetricky L-R a F-R tak to nezustane ulozeno a po novem startu je vse zase jako predtim!? Jak to me nastaveni ulozim? diky predem za rady
s tim radiem neporadim, ale asc je jednoduche...automaticky je zaple (nesviti nic, jen kdyz zablika ta kontrolka, znamena to, ze zrovna zasahuje do rizeni) a kdyz zmacnes cudlik a rozsviti se ti ta kontrolka, tak to znamena ze ho mas vyple.....
korekce ano , předvolby taky ano jen to že se zapne jen Lpřední repr. a jeste jedna vec byla kazdá E39 vybavena dálkovým ovl. centrálu? Mám klíček s dálkovým klíček bliká a auto nic.
kazda E39 mela central a mozna bude v haji baterka v klicku. az novejsi modely po roce 2000/10 meli dobijeci klicek. anebo kontakt pod znackem, ktery byva tak vymackany, ze vetsinou ani neni videt symbol odemknuti a zamknuti. ASC funguje presne tak jak pises. co se tyce radia, tak bych ho zkusil na den vyndat a pak zase vratit. nebo pres noc odpojit baterii a uvidis jak se rano nastavi.
to radio bych rad zkusil vyndat a rozjel ho na stole (jsem tak trochu elektronek) ale vubec netusim jak ho vyndat z palubovky -vepredu nic- a drzi jak prilepene. S tim centralem - klicek blika jako ze vysila ale auto nic jako by ten signal neznalo nebo proste nemá prijimac na DO.
kadlec píše:to radio bych rad zkusil vyndat a rozjel ho na stole (jsem tak trochu elektronek) ale vubec netusim jak ho vyndat z palubovky -vepredu nic- a drzi jak prilepene. S tim centralem - klicek blika jako ze vysila ale auto nic jako by ten signal neznalo nebo proste nemá prijimac na DO.
Jestli chces vydelat radio z e39, tak s citem oddělej to kolecko, kterym se radio zesiluje, resp. zapiná, vypiná. Pod ním je takovej malej bazmek, do kterýho když strčíš a pootočíš menší šroubováček, tak se pootočí zarážky, který ho drží. Pokud máš model s MID, tak potom tu vrchní část, tedy samostatný rádio povolíš imbusem
díky za radu vyzkousim zitra a s tim klickem si nikdo nevi rady? Slysel jsem ze u Omegy se musi nejdrive strcit klicek do zapalovani zapnout a potom zmacknout DO ze se to nauci ten klicek. Neexistuje neco podobneho i u BMW?
nevim s tim klickem, nejak se mi to nezda, u e39 blika na nem dioda? Je to originalni klicek? Podle me e39 zadnou diodu na klicku nema, tedy starsi model, ale muzu se plest
klicek nese znak BMW i znak slouzi jako tlacitko u nehoz je napis LOCK, dale je tam tlacitko se symbolem kufru(zadní kufr auta) a tl. se symboem šipka . Vedle velkeho tlacitka LOCK je červená LED která problikává jestlize drzím nektere tlacitko stisknuté.
tak nevim baterku jsem odpojil . Vse zustalo pri starem po zapnuti klicku hraje pouze L predni repr. To radio jsem zkousel vytahovat. Kdyz vytahnu knoflik radia je tam jen cca3cm hluboko matice toho potenciometru. - to asi nebude ono. Musim dostat dolu celni panel ale jak jeste jednou uvadim ze jde o E39 a integrovane radio BMW RDS busines
No a pod tim potenciometrem musi byt ta zdirka, kam strcis malej sroubovak a pootocis..
Btw, je to model s MID? tedy s tim velkym displeyem? Poku ano, tak to stejne samostatne nerozchodis, jedina sance je podle me, ze tam bude prerusen staly privod napeti, tedy mozna nekde prodrena kabelaz.
Vsetky systemy dialkoveho centralu s plavajucim kodom funguju tak, ze po kazdom odvisielani sa kod meni podla nejakej smernice. Kedze sa pocita s tym, ze mozes zmacknut ovladac a pritom auto nebude v dosahu, prijimac v aute nereaguje len na kod, ktory by mal nasledovat podla smernice (ktoru maju aj vysielac aj prijimac rovnaku), ale aj nasledujucich 256 kodov, pokial vsak napriklad tvoje dieta doma zmackne tlacitko 300 krat, rozsynchronizuju sa, a uz je to nefunkcne. Neviem ako BMW, ale vacsina aut sa da zosynchronizovat tak, ze tusim osemkrat otocis klucikom z v zapalovani a potom stlacis dialkove. Skus kuknut na nete, ako je to u BMW. Myslim, ze je to jedna z moznosti, co s tym moze byt. Daj vediet
dekuji za radu zkusim a jeste to radio ma jen uzky display vedle knofliku hlasitosti - jednoradkovy. Nad nim je po odklopeni panelu kazetová mechanika s regulaci -vysky, basy, L-R, F-R
no jestli se nepletu, tak na e34 sel klic sesynchronizovat tak, ze jsi otevrel auto, dal klic asi 10 cm ke snimaci na zrcatku a pak drzel tlacitko1 a potom po 10 sekundach zmackl tlacitko2, nebo tak nejak, zkusim se podivat do navodu az budu doma.