Pivson píše:Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
ten sarjajt se tam behem chladnejsiho pocasi a pri kratkych popojizdkach dela i bez vody v oleji ... po 50km jizdy by tam ale urcite nemelo byt nic ... petr
Můžu potvrdit v zimě jsem měl na víčku tenhle svinec,jak sem to zjistil tak sem se úplně orosil v očekávání velkejch výdajů,ale jak se oteplilo tak všechno v pohodě.Teď mám po výměně oleje tak uvidime až začne zase zima.
martyn píše:dík za tipy chlapi. Nakonec to snad vypada na to tesneni. Ja sem totiz nedavno chvatal na Plzen a rekl jsem si, ze uz sem dlouho nejel rychle, tak mi ve 210ti odešla vodní pumpa - no a od ty doby se to prehrejvalo... Takze to bude duvod...
Včera sem si ho vyzved ze servisu a zastavim na pumpe, potom když sem chtěl nastartovat, tak mi z motoru tak třičtvrtě minuty vycházelo cvakání jak prase, tak sem dolil olej a snad to bylo tím.