Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525i nejde nastartovat...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Fany
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Pce

#1 Příspěvek od Fany »

mám docela zásadní problém - nejde mi natočit motor :( . Z ničeho nic se ráno měl motor snahu natočit,ale vzápětí to chcípne a nevím kde je problém. Pojistka,relátko i pal. čerpadlo je OK.Prostě to má snahu chytit,blafne a nic. Setkal se s tím někdo, kde je asi chyba :?:
Jo musím podotknout, že v autě je plyn, na kterej to šlape úplně v poho. Ale jezdi jen na LPG,že... 8O
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Hitman »

hmm a co to je za plyn ?
Fany
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Pce

#3 Příspěvek od Fany »

je tam BRC...
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Hitman »

a kdyz nastartujes a hned pridas plyn a pak pustis, chcipne to ?
Fany
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Pce

#5 Příspěvek od Fany »

při startování se to snaží chytit,ale a? udělám cokoli,hned to chcípne. Když jsem jel asi kilo na LPG a přepnul jsem na benzín-chcíplo to. Prostě to benzín nechce strávit,či co...
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Hitman »

co lambda sonda ? nemas ucpane striky ? muze se to stat kdyz malo jezdis na lpg
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od BMWAK »

co máš za motor???zkontroluj ukostření vstřiků!
Fany
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Pce

#8 Příspěvek od Fany »

Je to 2,5i 24v...
Já jsem to včera hodil chlapovi co dělá plyn - a? doladí samotnej plyn a zároveň mrkne i na ten zbytek... Uvidím po neděli co mi řekne...
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Zave »

co svicky?
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Hitman »

HMM ja mel 12V jsem taky zvedavej co ti rekne....
Fany
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Pce

#11 Příspěvek od Fany »

Přátelé 8) ,vrátil jsem se ze servisu a:
-plyn, který dělali v Olomouci před cca 4 lety totálně sprasenej jako od dobytka - můžu být rád, že jsem si nezalítal :? ...
-směšovač rozdělávanej - vypadaný pružinky a celej vnitřek... prostě zázrak že to jezdilo...
-na sání byl plyn přivedenej obráceně,prostě brutalita
-do sání si už několikrát plyn taky střelil,takže budu scháněn novej plastovej domeček pro vzduchový filtr a mohl bych pokračovat,ale ani jsem si všechno nezapamatoval...

Na benzín už to taky jezdí,ale kde byla chyba nikdo neví... Svíce tam byly nový NGK s dvojtou elektrodou (předtím nové Bosche-nic horčího snad není) a nový filtr po koupi byl samozřejmostí...

Teď jsou tam třetí nový svíce, plyn seřízenej a předělanej tak jak má. Chyba byla ještě i někde jinde, protože se to začalo výkonově sbírat až po 2 tis. otáčkách... Těď to jede jako pila i na plyn. Ještě by to chtělo dát novej směšovač (3.500,-) a vychytat poslední věc: Proč mi to občas jede jen na pět válců...
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#12 Příspěvek od ajfel »

gratuluju k oprave :)
... nechapu, co muze na smesovaci stat 3500Kc :roll:
dyt je to kus zeleza ... nebo ceho ...
petr
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Pivson »

To je duvod proč já plyn nechci.

Dovoluji si oponovat se svickama BOSCH.
Do BMW jen BOSCH ci NGK

Asi si měl špatný co si nerozuměj s plynem.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Zave »

moje rec, daval sme origo dvoubody bosch a naprosta spokojenost!!
Fany
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Pce

#15 Příspěvek od Fany »

Směšovač je prostě jedna velká plechovka chrastící vypadanejma pružinkama a vším možným... Trochu ho sice poladili, ale novej by byl nejlepší...
K tomu benzínu: zas to nejede. A je zajímavý, že když to nejede na benzín,tak ani neukazuje průměrná spotřeba pod otáčkoměrem...
Proměřil jsem i vstřiky do kterých š?áva jde a přesto to na benzín stávkuje.
Ale jinak je plyn OK, jsem s ním spokojenej. Jezdím každej den cca 250km, tak se mi vyplácí... A spotřebu mám cca 11l plynu/100km...
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#16 Příspěvek od ajfel »

Fany píše:Směšovač je prostě jedna velká plechovka chrastící vypadanejma pružinkama a vším možným... Trochu ho sice poladili, ale novej by byl nejlepší...


takze myslis reduktor a ne smesovac ...
reduktoru se dela jednou za par let generalka (je to bezne)
meni se membrany a prave nejake pruziky (je na to sada)
(nekdo to dela doma, ja to delavam v servise ... )

smesovac (mix) je to, co je strcene v sani (pokud nemas SGI) ...

petr
Fany
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Pce

#17 Příspěvek od Fany »

Tak, tak... Myslel jsem reduktor. :roll: Sorry... :(
Ten reduktor fakt musím vyměnit, protože mi to včera na křižovatce střelilo do sání a přestal jít posilovač brzd a šíleně houpaly otáčky na volnoběh. Jenže, když mám na sobě kvádro, tak se v tom hrabat prostě nejde. Borec v servisu se pohrabal vsání (rozložil a složil) a ejhle, zase to jezdí... 8) Ale nechtěl mi říct, cos tím bylo - prý je to jeho tajemství, nějaký fígl. Já bych ovšem docela rád věděl, co s tím bylo. Co kdyby někdy, že... :?
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Hitman »

mno ten opravar je magor...taky mi to strilelo ale bylo to tim ze jsem mel taky debilni plyn a hlavne neserizene ventily, po serizeni to jelo nadherne a ani jednou nestrelilo....kdyz uz se to predtim stalo tak mi to neslo nastartovat asi tak 15 sekund ani na benzin, pak se to vzdy rozbehlo. otacky jsem si serizoval ventilkem na hadici ktery dodaval plyn, ridil jsem si bohatost smesi, takze se to dalo nastelovat na spotrebu nebo na vykon ;) kazdopadne jsem jezdil bawem levneji nez busem ;)
Fany
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: Pce

#19 Příspěvek od Fany »

Opravář magor není, celej plyn mi předělal a vyladil k lepšímu...
Tatros
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Bydliště: Praha

#20 Příspěvek od Tatros »

Ale jinak je plyn OK, jsem s ním spokojenej. Jezdím každej den cca 250km, tak se mi vyplácí... A spotřebu mám cca 11l plynu/100km...[/quote]

Proto mám d a jsem v pohodě :D
Odpovědět