jo a ostatni asi bavi psat nekomu furt neco dokola jen proto ze pan je linej... nauc se hledat, nauc se pocitat a mas to.. chip 7 + IC 1,5 + chladic 1 + chladic oleje 1 + prace a kokotiny kolem a mas to, ne?
to samy tisickrat omylana a minimalne 2x tebou otazka, zda chipovat...
Martinéz píše:jo a ostatni asi bavi psat nekomu furt neco dokola jen proto ze pan je linej... nauc se hledat, nauc se pocitat a mas to.. chip 7 + IC 1,5 + chladic 1 + chladic oleje 1 + prace a kokotiny kolem a mas to, ne?
to samy tisickrat omylana a minimalne 2x tebou otazka, zda chipovat...
mužeš mi prosim říct co znamená chladič 1??jako na co další chladič?
Martinéz píše:jo a ostatni asi bavi psat nekomu furt neco dokola jen proto ze pan je linej... nauc se hledat, nauc se pocitat a mas to.. chip 7 + IC 1,5 + chladic 1 + chladic oleje 1 + prace a kokotiny kolem a mas to, ne?
to samy tisickrat omylana a minimalne 2x tebou otazka, zda chipovat...
mužeš mi prosim říct co znamená chladič 1??jako na co další chladič?
cislo = pocet tisicikorun nutnych k zakoupeni dilu, dil chladic = dil nutny k vymene za chladic stavajici z proporcnich duvodu ...
jo a ja dokonce budu muset koupit jeste treti chladic, pze ten druhej co jsem koupil je sice jak novej, ale taky TD, cili smula...jestli se k tomu jeste vubec dostanu...
a jeste detail..myslis, ze prestavbou na tds se vyhnes tomu, ze motor si rika praci? to bude akorat posledni hrebicek do rakve. jako je to tvoje vec, ale mnohem lepsi pocit budes mit, kdyz ti td bude drzet otacky a tahnout plynule odspoda az do omezovace nez kdyz te bude hrat ten pocit, ze uz mu muzes rikat tds a pritom cekat, kdy skonci uplne. ja tohle moc nechapu...
no jen sem chtěl,když už budu dělat čerpadlo,tak by se to tam mohlo dát.a pak zkusit to klepání.jinak motor je v poho,ted to chytne a jezdí.jen mě zajímalo,zda se musí i ten chladič dávat.zda by to nešlo nějak poupravit a nechat ho tam.jo a jak je to s turbem?to je taky trošku víc než u TD?a na ten chip musím jít?a nebo tam dat řídící jednotku z TDS???
chladicej td je moc velkej, tudiz se ic nevejde. upravit chladic nevim jak bys chtel.. turbo je jiny, ale to neva, RJ TDs by pomohla jen kdybys daval TDs turbo, ale mel bys seriovy TDs ktery jede stejne ci spis hur jak chipovany TD.. cili nech RJ, dej ic a chip (kterej vse zaridi jak ma) a budes mit temer nachipovany TDs... tohle vse ti snad uz staci, stejne se prakticky vse bude resit az pri prestavbe...
no uvidím až to budem předělávat.chci taky jít zkontrolovat tlaky a vstřiky.uvidíme uvidíme.někdo mi právě říkal,že se to dá udělat i s td chladičem.že se to upraví dole-něco jako ustříhne kus plechu.ale to radší si seženu ten chladič.