Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Teplota motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od psena »

Dyt ty tady nikoho nepotrebujes,sam se zeptas a potom si i sam odpovis :D
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od divinol »

no... :lol: ...teď mám ale problém...jak odvzdušnit u M50 chlad.system,...termostat je tam novej,.....ta podkova je vodorovně,je to správně?...na tělese není šipka ale tečka tak jsem to bral místo šipky......jenže se to vaří a netopí.....odvzduš.šroub byl otevřenej ale nevim co dál....někdo ví????
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#23 Příspěvek od ajfel »

divinol píše:no... :lol: ...teď mám ale problém...jak odvzdušnit u M50 chlad.system,...termostat je tam novej,.....ta podkova je vodorovně,je to správně?...na tělese není šipka ale tečka tak jsem to bral místo šipky......jenže se to vaří a netopí.....odvzduš.šroub byl otevřenej ale nevim co dál....někdo ví????


odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat ....

dokud nepotece z odvzdusnovaku jenom chl. kapalina.

petr
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od divinol »

to mi bylo jasné,jen jsem nevěděl jak odvzdušnit ale nakonec jsem to udělal dle návodu,který tady už někdo prezentoval (psena?).....mačkat hadici a ucpávat dirku ve vyrovnávací nádržce,....to bylo ono......asi cca 20x jsem to provedl,okamžitě v kabině vedro a skončilo přehřívání......je to teď super,dokonce i kolísání otáček při volnoběhu skončilo......díky všem......ještě odstranit bouchání v př.nápravě,cvakání motoru za st.opravit díru v plechu vzadu,zprovoznit osvětlení palubky,vynulovat check (nějak se nedaří propojit dratem,dělal jsem to už 3x a najednou nic)....nebo koupit nové auto (nové pro mne=staré ale jiné)...tak ještě jednou díky.... :wink:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#25 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

v patek jsem menil termostat na Mku (normal e36 cca 350,- M3 1650,- :-) )... se slzama v ocich a vlastni krvi na rukach jsem vzpominal na ozvenu meho hlasu po otevreni kapoty u 318iS coupe :-) ten Helmut co vymyslel teleso a napojeni termostatu zapomnel napsat, at se pomodlim, aby nevyjela ta trubka vzadu u motoru, ale vepredu u telesa... kazdej to zna, 50:50 a vyjde ta spatna... dolu vrtule, plast kolem, kabelove svazky, drzacky, Tleskačův hmat a pod... zpatky samo v klidu, pac jsem ten spojovaci dil venku sundal :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Odpovědět