
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Teplota motoru
divinol píše:no......teď mám ale problém...jak odvzdušnit u M50 chlad.system,...termostat je tam novej,.....ta podkova je vodorovně,je to správně?...na tělese není šipka ale tečka tak jsem to bral místo šipky......jenže se to vaří a netopí.....odvzduš.šroub byl otevřenej ale nevim co dál....někdo ví????
odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat, popojet, odvzdusnovat ....
dokud nepotece z odvzdusnovaku jenom chl. kapalina.
petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 324
- Registrován: úte 19.10.2004 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to mi bylo jasné,jen jsem nevěděl jak odvzdušnit ale nakonec jsem to udělal dle návodu,který tady už někdo prezentoval (psena?).....mačkat hadici a ucpávat dirku ve vyrovnávací nádržce,....to bylo ono......asi cca 20x jsem to provedl,okamžitě v kabině vedro a skončilo přehřívání......je to teď super,dokonce i kolísání otáček při volnoběhu skončilo......díky všem......ještě odstranit bouchání v př.nápravě,cvakání motoru za st.opravit díru v plechu vzadu,zprovoznit osvětlení palubky,vynulovat check (nějak se nedaří propojit dratem,dělal jsem to už 3x a najednou nic)....nebo koupit nové auto (nové pro mne=staré ale jiné)...tak ještě jednou díky.... 

v patek jsem menil termostat na Mku (normal e36 cca 350,- M3 1650,-
)... se slzama v ocich a vlastni krvi na rukach jsem vzpominal na ozvenu meho hlasu po otevreni kapoty u 318iS coupe
ten Helmut co vymyslel teleso a napojeni termostatu zapomnel napsat, at se pomodlim, aby nevyjela ta trubka vzadu u motoru, ale vepredu u telesa... kazdej to zna, 50:50 a vyjde ta spatna... dolu vrtule, plast kolem, kabelove svazky, drzacky, Tleskačův hmat a pod... zpatky samo v klidu, pac jsem ten spojovaci dil venku sundal 



“Ability is what you're capable of doing.”