Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d netáhne.

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Huska »

Poradí někdo kde by mohla být chyba když auto nechce táhnout. na diagnostice vše naprosto OK (veškerá elektronika, čerpadlo, váha i turbo), ale při jízdě jako by to někdo držel za prdel. mám podezření na KAT ale pokud máte někdo lepší nápad ocením Díky
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
davcer
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: pon 12.05.2003 00:00

#2 Příspěvek od davcer »

zas tak se moc nevyznam, ale mel jsem stejnej problem, e39 530d a vubec netahla, e34 525tds me vyklepala, na diagnostice taky zadny chyby, oleje vse ok, kontrolovali i katalizator a poho, nevedeli si rady...az pak nekoho napadlo zkusit vymenit ridici jednotku myslim, a najednou ok...opravdu nechci kecat co to bylo nevim presne ale byl to nejakej proste pocitac...kdyz to reknu takhle...nakonec to teda jezdilo, ale bohuzel me to prislo na cca 35 tisic....pak jsem to radeji strelil...nechtel jsem cekat co bude dal..ale mozna tohle je uplne neco jineho nez mas ty....nevim jetli ti tohle pomuze....tak hodne zdaru...
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#3 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Úplně mně není jasný, jak se projevuje "netáhne". Já jsem u 530d měl problém, že při akceleraci motor začal lehce škubat. Když to bylo na mokru, tak jsem si myslel, ku*va, to je výkon, že prokluzují kola a aktivuje se DSC. Když jsem se dostal na suchou vozovku a dělalo to pořád, zajel jsem do servisu a tam diagnostikovali malý tlak na "liště". Vyměnili podávací pumpu a od tý doby vše O. K.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Huska »

Tak KAT je OK. Auto nejede tak že např na tempomatu neudrží v kopci rychlost a klesne. Maximálka je někde kolem 175km/h a celkově je líné. dřív jelo suprově , ale ted ja to totálně nanic. Bylo dvakrát na testu neuakazuje žádné chyby. Filtry vzduchový, palivový , olej + filtr najeto max 1tis km, různě tankovaná nafta, kompletně projité hadice za turbem , itercooler vše OK. Auto má najeto 165tis km . Už si nevím rady. Doufal jsem že to bude KAT ale auto nejede jak má ani když jsem ho demontoval a projel.

Too davcer: zkusím někde sehnat vrakáč kde by se dal zkusit. Už jsem v situci kdy nejde o peníze, ale o to najít závadu a opravit.

někdo další nemá nápad?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
kral
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 16.05.2005 00:00

#5 Příspěvek od kral »

Prvni co me napadlo je turbo nebo vaha. Osobne bych bez ohledu na to co rika diagnostika zkusil jinou vahu, pokud si ji mas kde pujcit je to prace na 30 minut a prave v pripade t vahy je diagnostika v nekterych pripadech relativne slozita.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#6 Příspěvek od Maxiczech »

Huska píše:Tak KAT je OK. Auto nejede tak že např na tempomatu neudrží v kopci rychlost a klesne. Maximálka je někde kolem 175km/h a celkově je líné. dřív jelo suprově , ale ted ja to totálně nanic. Bylo dvakrát na testu neuakazuje žádné chyby. Filtry vzduchový, palivový , olej + filtr najeto max 1tis km, různě tankovaná nafta, kompletně projité hadice za turbem , itercooler vše OK. Auto má najeto 165tis km . Už si nevím rady. Doufal jsem že to bude KAT ale auto nejede jak má ani když jsem ho demontoval a projel.

Too davcer: zkusím někde sehnat vrakáč kde by se dal zkusit. Už jsem v situci kdy nejde o peníze, ale o to najít závadu a opravit.

někdo další nemá nápad?

Pokud neřešíš bankovky, tak zajeď do origo BMW servisu. :D
Nesnaž se nám tady namluvit, že si nevědí rady. :?
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#7 Příspěvek od Maxiczech »

Zkoušel jsi vstřiky? :wink:
Nežere to olej? Co pístní kroužky? :idea:
roan
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: ned 27.07.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od roan »

Huska píše:Poradí někdo kde by mohla být chyba když auto nechce táhnout. na diagnostice vše naprosto OK (veškerá elektronika, čerpadlo, váha i turbo), ale při jízdě jako by to někdo držel za prdel. mám podezření na KAT ale pokud máte někdo lepší nápad ocením Díky


no zkus tu vahu vzduchu jen odpojit, uvidis jestli se neco zlepsi. kdyz bude spatna tak to bude bez ni o neco lepsi. diagnostikovat treba vahu na miste bez zateze neni uplne ono. jinak jak tady uz nekdo psal, podavaci cerpadlo byva docela problem, kdyz nedava dostatecny tlak. no proste vsechno ok byt nemuze, kdyz to nejede
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Huska »

Maxiczech píše:[quPokud neřešíš bankovky, tak zajeď do origo BMW servisu. :D
Nesnaž se nám tady namluvit, že si nevědí rady. :?


já se nesnažím cokoli namlouvat.... pouze konstatuji že si i v origo servisu neví rady (Enselad). Jejich řešení: budem měnit za nové věci metodou Pokus X Omyl nehodláme akceptovat. Rádi zaplatíme jeden vadný díl ale ne 1/2 motoru zbytečně.

olej nežere tlaky jsou přeměřeny a motor je mechanicky v nejlepší kondici. vstřiky by měl test odhalit.

roan... díky zkusím ji odpojit.

momentálně je demontované turbo a jde na proměření na stolici.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

to bude něco s čerpadlem, resp přípravou směsi.
jezibaba
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pát 11.11.2005 01:00

#11 Příspěvek od jezibaba »

Kamarat mal podobny problem a tiez si snim nevedel poradit az kym sa mi nepodarilo objavit niekde na nete nieco o dakych cidlach, konkretne o cidle na vysokotlakovom okruhu nafty :blink stacilo ich ocistit a auto zase islo na 100% :driver: dufam ze ti toto pomoze...
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#12 Příspěvek od Maxiczech »

Huska píše:
Maxiczech píše:[quPokud neřešíš bankovky, tak zajeď do origo BMW servisu. :D
Nesnaž se nám tady namluvit, že si nevědí rady. :?


Huska: já se nesnažím cokoli namlouvat.... pouze konstatuji že si i v origo servisu neví rady (Enselad). Jejich řešení: budem měnit za nové věci metodou Pokus X Omyl nehodláme akceptovat. Rádi zaplatíme jeden vadný díl ale ne 1/2 motoru zbytečně.

Hmm.. tak to slyším poprvé, že v origo BMW řeší servis vylučovací metodou. 8O
Sorry, ale nevěřím ti. Mám naprosto jiné informace. :?
jezibaba
Registrovaný
Příspěvky: 32
Registrován: pát 11.11.2005 01:00

#13 Příspěvek od jezibaba »

Huska ma pravdu ze v orig. servise nevedia vobec nic okrem vypisovania faktury!!!! Maxiczech informacie su ti na hovno, treba mat skusenosti. Skus zajst do orig. servisu a potom mozes opisat ze aka bola tvoja prva skusenost s orig. servisom! :wink:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Huska »

Too: Maxiczech ... nevěř tvůj problém... když si myslíš že jen tak pro srandu tu hledám pomoc :mad:

Too ALL:

!!! Auto opraveno !!! :lol:
pravdu měl Roan... váha bez zátěže funguje správně, ale při zátěži je totálně KO. Odpojení nepomohlo (žádná změna) , ale nová váha udělal neskutečný divy. Problém s váhou zřejmě zapříčinil předchozí majitel a servis Bychl (máme původní doklady) kde dali váhu ze slabšího modelu 135kW.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Pavel H »

Huska píše:
!!! Auto opraveno !!! :lol:
pravdu měl Roan... váha bez zátěže funguje správně, ale při zátěži je totálně KO. Odpojení nepomohlo (žádná změna) , ale nová váha udělal neskutečný divy. Problém s váhou zřejmě zapříčinil předchozí majitel a servis Bychl (máme původní doklady) kde dali váhu ze slabšího modelu 135kW.


Tak to je parada. GRAT.
Jen mne zarazi, ze na to neprisla diagnostika, ze je tam vaha jinych parametru.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Huska »

Pavel H píše:
Huska píše:Tak to je parada. GRAT.
Jen mne zarazi, ze na to neprisla diagnostika, ze je tam vaha jinych parametru.


to taky nevím, ale zřejmě je mezi těma váhama zanedbatelný rozdíl nebo tam přehráli software. Každopádně se na starší typ přišlo až po rozbalení nové, která má jiné číslo podle kterého patří do 135kW. Veškeré servisování a vyplněná serviska je u Bychla tak ted nevím co si myslet. Zrovna tento servis jsem považoval za solidní.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od RedBaron »

Huska píše:Veškeré servisování a vyplněná serviska je u Bychla tak ted nevím co si myslet. Zrovna tento servis jsem považoval za solidní.


To já tedy rozhodně ne! Při jediném úkonu, který tam na mém autě dělali, tj. výměna oleje v automatu po sobě zanechali banální chybu, neutáhli výpustní šroub, což mě málem stálo převodovku. Můj "garážovej šmudla" mi nikdy podobnou kravinu nevyvedl a to k němu jezdím čtvrtým rokem.
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od Pavel H »

Huska píše:
Pavel H píše:
Huska píše:Tak to je parada. GRAT.
Jen mne zarazi, ze na to neprisla diagnostika, ze je tam vaha jinych parametru.


to taky nevím, ale zřejmě je mezi těma váhama zanedbatelný rozdíl nebo tam přehráli software. Každopádně se na starší typ přišlo až po rozbalení nové, která má jiné číslo podle kterého patří do 135kW. Veškeré servisování a vyplněná serviska je u Bychla tak ted nevím co si myslet. Zrovna tento servis jsem považoval za solidní.


No je fakt, ze na Bychla bych to taky netipoval, ze to takhle poku*vi. Jo, kdyby to delal Böhm, tak nereknu....Hlavne, ze je to OK.
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od vally »

Kluci z Inveltu v Plzni, taky nejsou špatný... Dělali mi něco v nádrži a nějak tam zapomněli dát těsnění... Já pak přijel na benzínku, natankoval plnou a najednou koukam a kolem auta louže, jako kdyby se tam převrhla cisterna... Od té doby mi říkali, že kam já příjedu tam teče (nikoliv šampaňské) ale benzín proudem.... :D
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#20 Příspěvek od Maxiczech »

jezibaba píše:Huska ma pravdu ze v orig. servise nevedia vobec nic okrem vypisovania faktury!!!! Maxiczech informacie su ti na hovno, treba mat skusenosti. Skus zajst do orig. servisu a potom mozes opisat ze aka bola tvoja prva skusenost s orig. servisom! :wink:

Zatím jsem do servisu s ničím nemusel. :D Až budu muset, tak dám vědět. :cry:
Odpovědět