Ahojte, neviete mi niekto poradit ze ako zistim nulovy stav motoru? (ako ma byt nastavene cerpadlo) alebo kde by som mohol zohnat schemu rozvodu? Velmi by ste mi stym pomohli!
Jestli myslíš Základní nastavení rozvodu tak... Klika se pod startérem zajis?uje kolíkem,vačka přípravkem a čerpadlo je v rozvodovým kole přes klínek a nastavuje se myslím určitý počet dílků řetězu mezi značkama(ale to bych kecal kolik) Můzu zjistit zítra... To vše samozřejmě na 1.válci v HU...
Před týdnem jsem si to dělal na 2.4td, ale tam je to lehčí v tom, že vačky se nemusí zajiš?ovat přípravkem, ale stačí je otočit tak, aby obě vačky 1 válce směřovaly nahoru pod stejným úhlem. Snadněji se ta poloha kolečka uhlídá. U 525td/tds to musí být přípravkem. Klikovka se zajiš?uje 9mm otvorem který je pod čidlem otáček do setrváku v HÚ. Čerpadlo má na kolečku taky 9mm otvor do kterýho se dá zasunout kolík do díry ve výstupku bloku motoru.
Tak tady máš návod. Kdo je němčinář nech? přeloží doslova...
Na řetězu by mely být dva dílky označené a ty přijdou na risky co jsou na kolech,jako na spodním obrázku. Na kole na čerpadle jsou však risky dvě,podle toho kolik má motor válců.Dílek na řetězu přijde na přislušnou značku...