Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530 DA-kolisanie vykonu pri zosliapnuti plynu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Antares
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 07.08.2006 00:00
Bydliště: Kosice,SK

#1 Příspěvek od Antares »

Mam problem s poklesom vykonu.Najviac je to citit pri 3-ke al. 4-ke. Pri zosliapnuti plynu auto zacne akcelerovat a aj ukazovatel spotreby vybehne na max,no po dosiahnuti cca 3000 ot. auto zvadne a rovnako aj ukazovatel spotreby padne na polovicu.Takto mrtve je cca 5 sekund a potom sa opat rozbehne.Zvlastne je ze, ked poklesne vykon,aj otacky motora klesnu o cca 300 otacok a ked sa rozbehne naspat stupnu. Je to uplna katastrofa pri predbiehani,ked najviac potrebujete vykon a ono to nejak nejde.Bola vymenena vaha vzduchu a robi to dalej.Pri nizkom prev.stupni to nestihne zakolisat.Prosim poradte ,ak ste sa uz stretli s podobnym problemom.Diagnostika neukaze nic.DIK
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Huska »

Antares píše:Mam problem s poklesom vykonu.Najviac je to citit pri 3-ke al. 4-ke. Pri zosliapnuti plynu auto zacne akcelerovat a aj ukazovatel spotreby vybehne na max,no po dosiahnuti cca 3000 ot. auto zvadne a rovnako aj ukazovatel spotreby padne na polovicu.Takto mrtve je cca 5 sekund a potom sa opat rozbehne.Zvlastne je ze, ked poklesne vykon,aj otacky motora klesnu o cca 300 otacok a ked sa rozbehne naspat stupnu. Je to uplna katastrofa pri predbiehani,ked najviac potrebujete vykon a ono to nejak nejde.Bola vymenena vaha vzduchu a robi to dalej.Pri nizkom prev.stupni to nestihne zakolisat.Prosim poradte ,ak ste sa uz stretli s podobnym problemom.Diagnostika neukaze nic.DIK


nám to dělala váha a projevovalo se to stejně i diagnostika ukazovala OK ale při zátěži "nejelo"... za jakou jsi ji vyměnil?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Antares
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 07.08.2006 00:00
Bydliště: Kosice,SK

#3 Příspěvek od Antares »

Menili mi vahu v originalnom servise BMW.Po vymene auto vyrazne ozilo,ale ten pokles tahu tam bol stale.Sprava sa to tak ,ako keby ste ubrali 1/2 plynu a potom opat zosliapli.... :(
kaktus
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 24.04.2005 00:00

#4 Příspěvek od kaktus »

Mě to dělalo taky,navic sel motor do nouzoveho rezimu,pritom diagnostika ukazovala vse ok.Pomohla vyměna vysokotlakého čerpadla,od te doby vse v pohodě -E 39 dA 2001,chip BMW POWER
Antares
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 07.08.2006 00:00
Bydliště: Kosice,SK

#5 Příspěvek od Antares »

Taakze predsa to bola vaha vzduchu.Predtym co ju menili ju nenaprogramovali a preto auto islo lepsie,ale pokles vykonu tam bol stale.Je to riadne svinstvo ten messer.Teraz ide auto jak piiila :o))
Odpovědět