Čus, lidičky,
nevím zda se to už tady neprobíralo, ale...
Neví někdo čím, kde a jak se dělá geometrie zadní nápravy? A odpověď, že v servisu nechci... Vyměnil jsem takový "brejle" a ještě se chystám na 2 a 2 silenbloky, protože mám kola hodně moc do A. Ale po výměně těch dvojtých čepů-silenbloků či co to je mám zadní nápravu jemně vytočenou doprava, takže chudáci zadní gumy...
Byl jsem u známého v servisu a v chytých knihách vyčetl, že se geometrie dělá.
V Autecu mi to také potrvdily, ale cca 2500,- za laserové přeměření a cca 600,- za práci se mi moc dávat nechce...
taky jsem kdysi dělal komplet zadní nápravu na E32, a když jsme koukali do katalogu Febi tak pro E34 jsou v ramenech excentrické silentbloky, pro E32 jsou normální.
Fany píše:Byl jsem u známého v servisu a v chytých knihách vyčetl, že se geometrie dělá. V Autecu mi to také potrvdily, ale cca 2500,- za laserové přeměření a cca 600,- za práci se mi moc dávat nechce...
Take jsem myslel, ze pouze M5...chci se zeptat, ten sklon do A se spravil nebo to nepomohlo?A ktery dil presne nejvic pomohl?
Staci koupit srouby s excentrickou hlavou a excentricke podlozky pro M5 (cca 1k Kc celkem) a pak upravit napravnici resp. diry v drzacich ramen a okoli a geometrie pujde serizovat stejne jako na M5.
na e34 seridit zadek nejde pac tam zalezi na stavu tlumicu a ulození v zadu lze pouze seridit do V A a H nebo zbastlit to z M5
spis bych rek ze tech 2,5 voci meli na basu piv a par silembloku na zadku
Borec píše:na e34 seridit zadek nejde pac tam zalezi na stavu tlumicu a ulození v zadu lze pouze seridit do V A a H nebo zbastlit to z M5 spis bych rek ze tech 2,5 voci meli na basu piv a par silembloku na zadku
a čím jde teda seřídit do V A a H ??? prosím víc podrobností, dík