Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

motory comonrail v e39 od kdy?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od Pavel H »

Maxiczech píše:Nechal jsem si tě zjistit kamaráde. :lol: Tak založíme nějakou slušnou debatu v oblasti Tobě známé? :D


Haha, s tebou se neda o nicem konstruktivne mluvit. Ale tohle nema smysl resit to tady.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#22 Příspěvek od Maxiczech »

Pavel H píše:
Maxiczech píše:Nechal jsem si tě zjistit kamaráde. :lol: Tak založíme nějakou slušnou debatu v oblasti Tobě známé? :D


Haha, s tebou se neda o nicem konstruktivne mluvit. Ale tohle nema smysl resit to tady.

:oha: Tak to jo. Ty Konstruktivo.. :lol:
pilot504
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: pát 11.03.2005 01:00
Bydliště: Č.B.

#23 Příspěvek od pilot504 »

:lol:
pysta
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: stř 02.08.2006 00:00

#24 Příspěvek od pysta »

Dalsi za*ebany thread? :roll:
Mna by zaujimali skor blizsie data k tym motorom a dokonca ani priatel google mi v tomto moc nepomohol. Neviete niekto ake turba sa pouzivali pri M47, M57? Pri M57 su rovnake pre 2,5 aj 3,0? Maju vtg? Popripade nejaky vykres motora by bodol... ;-)
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Fazeey »

m57 - GT2556V 2.9L, GT2052V 2.5L,
m47 - GT1549V 1,95L, GT1749V 2.0L
delawega
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: stř 01.02.2006 01:00

#26 Příspěvek od delawega »

:Ehm: :razz2: :fuck: :potlesk: :potlesk: :rock: :rock: :smich2: :bigups:
a mame to tu
pysta
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: stř 02.08.2006 00:00

#27 Příspěvek od pysta »

Fazeey píše:m57 - GT2556V 2.9L, GT2052V 2.5L,
m47 - GT1549V 1,95L, GT1749V 2.0L

Super, diky. Som nasiel este jednu turbinu ktoru mali 330d a 730d. Mas niekde aj plniace tlaky? Pripadne konstrukcne rozdiely medzi jednotlivymi 3,0d a 2,5d? :wink:
Fazeey
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: ned 04.12.2005 01:00
Bydliště: Melnik
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Fazeey »

do 330d se dávalo GT2256V, nevim proč je to jiný..

podle těch čísel je vidět že ve 2.5d je to turbo o něco menší, přesný údaje nevim
Odpovědět