Prosím o radu, kdyby jste měli volit při výběru předních tlumičů mezi značkou SACHS a KAYABA za stejný prachy - cca 2 500,-, co by jste zvolili.
Já jsem byl původně pro SACHS, ale kámoš mě nahlodal, že Kajbáby jsou rozhodně lepší, že prej SACHS v levnějších tlumičích dělá mrdky.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Strosek píše:Prosím o radu, kdyby jste měli volit při výběru předních tlumičů mezi značkou SACHS a KAYABA za stejný prachy - cca 2 500,-, co by jste zvolili. Já jsem byl původně pro SACHS, ale kámoš mě nahlodal, že Kajbáby jsou rozhodně lepší, že prej SACHS v levnějších tlumičích dělá mrdky.
Taky záleží který typ chceš... pokud Plynové ... tak já zvolil KYB..... plynokapaliny ... tak je to jedno. Se Sachsem jsem nikdy neměl problémy, ale v porovnání s KYB se mi subjektivně zdají horší. když použiješ fci "hledat" najdeš rozvinuté téma ... ze kterého stejně zjistíš že nejvíc záleží na kombinaci s pružinami a posléze že je to stejně jen a jen na Tobě. Plynové bych hodnotil takto: Sachs .... komfortnější KYB .... sportovnější
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
NJN, tak dík, už jsem teda objednal Kajbáby a uvidim.
Snad jsem zvolil dobře - KYB 366 007
Jsou za málo peněz. Už neudělám to, co jsem udělal jednuc - koupil přední tlumiče na minulý auto za cca 10 litrů. Bylo to jen házení perel sviním. Tlumiče přežily auto a já je pak prodal s krutým prodělkem.
O Bilsteinech není diskuze - ty jsou super. To není konfekce jako Kajbáby. Naštěstí pro mě existujou ještě horší věci v životě - Monroe, Alko, Gabriell, Vektor, ....
no neviem na sachs nadaval aj moj servisak, namontoval a hned boli obidva zle, ale to sa moze stat asi pri kazdom vyrobcovi, tak ma ukecal na monroe, ale ako tak citam moc valna mienka o nich tu nepanuje
no uvidim, dnes by som to mal mat hotove a idem aj na dlhsiu cestu tak potom poreferujem co a ako
tomboss píše:no neviem na sachs nadaval aj moj servisak, namontoval a hned boli obidva zle, ale to sa moze stat asi pri kazdom vyrobcovi, tak ma ukecal na monroe, ale ako tak citam moc valna mienka o nich tu nepanuje no uvidim, dnes by som to mal mat hotove a idem aj na dlhsiu cestu tak potom poreferujem co a ako
tomboss píše:no neviem na sachs nadaval aj moj servisak, namontoval a hned boli obidva zle, ale to sa moze stat asi pri kazdom vyrobcovi, tak ma ukecal na monroe, ale ako tak citam moc valna mienka o nich tu nepanuje no uvidim, dnes by som to mal mat hotove a idem aj na dlhsiu cestu tak potom poreferujem co a ako
Na baworak monroe ?? ...
ty s tím máš problém..!
Já na své auto dával Monroe REFLEX najezdil jsem na nich přes 30.000km a žádné opotřebení jsem na nich nepocítil.. minulý týden jsem auto prodal..
tomboss píše:no neviem na sachs nadaval aj moj servisak, namontoval a hned boli obidva zle, ale to sa moze stat asi pri kazdom vyrobcovi, tak ma ukecal na monroe, ale ako tak citam moc valna mienka o nich tu nepanuje no uvidim, dnes by som to mal mat hotove a idem aj na dlhsiu cestu tak potom poreferujem co a ako
Na baworak monroe ?? ...
ty s tím máš problém..! Já na své auto dával Monroe REFLEX najezdil jsem na nich přes 30.000km a žádné opotřebení jsem na nich nepocítil.. minulý týden jsem auto prodal..
opotrebenie na tom pocitis az ked to nadobro prdne...
Maslista píše:ty s tím máš problém..! Já na své auto dával Monroe REFLEX najezdil jsem na nich přes 30.000km a žádné opotřebení jsem na nich nepocítil.. minulý týden jsem auto prodal..
No, to je tak hranice, kdy se Monroe začínají definitivně srát. Měl jsi veliké štěstí!
pysta píše:Neviem pani, keby boli tie Sachsy tak nafigu ako vravite, asi by ich nedavali do prvovyroby a nedrzali by 150-200t
To se ani neopovažuj srovnávat. U těch do prvovýroby si BMW kvalitu setsakramentsky pohlídalo a takovej brak, jakej teď Sachs prodává v prodejnách náhradních dílů, by se tam nikdy nedostal.
Maslista píše:ty s tím máš problém..! Já na své auto dával Monroe REFLEX najezdil jsem na nich přes 30.000km a žádné opotřebení jsem na nich nepocítil.. minulý týden jsem auto prodal..
No, to je tak hranice, kdy se Monroe začínají definitivně srát. Měl jsi veliké štěstí!
pysta píše:Neviem pani, keby boli tie Sachsy tak nafigu ako vravite, asi by ich nedavali do prvovyroby a nedrzali by 150-200t
To se ani neopovažuj srovnávat. U těch do prvovýroby si BMW kvalitu setsakramentsky pohlídalo a takovej brak, jakej teď Sachs prodává v prodejnách náhradních dílů, by se tam nikdy nedostal.
Pravda...
Ked si zoberete ze altiky robi BOSCH aj do fiatov aj do BMW ... a kto vie do coho este... a vo fiate ti vydrzi 50 000 .. a v BMW 150 000 ... hovori sa tomu kontrola kvality... to je cele
pysta píše:Neviem pani, keby boli tie Sachsy tak nafigu ako vravite, asi by ich nedavali do prvovyroby a nedrzali by 150-200t
To se ani neopovažuj srovnávat. U těch do prvovýroby si BMW kvalitu setsakramentsky pohlídalo a takovej brak, jakej teď Sachs prodává v prodejnách náhradních dílů, by se tam nikdy nedostal.
Ano na tom nieco bude, dokupene Advantage vydrzali uz len 120t
No já bych si troufl říct, že je vcelku jedno, jestli KYB nebo SACHS. Každý výrobce může mít zrovna nějaký problém a sem tam nějaký kus prostě nevydrží. Nicméně třeba zrovna Monroe je ale shit a i kdyby byly zadarmo, tak bych si je na káru nikdy nedal.