Kuba píše:Já vim, že spotřeba je vyšší než u CDI..... ale s tím počítám, mě jde spíš o dynamiku, spolehlivost a tak..... 525d nechci, když si to chce člověk nechat fakt dlouho a najet vážně stovky tisíc km, pak musí počítat i s výměnou vstřiků a tak, kolega se jen za vstřiky vysypal a stálo ho to desítky (!!) tisíc.... u komůrkovýho ts nebo tds se daj nový vstřikovače sehnat za babku, nadto jde vyměnit je tryska, jedna stojí od 250.- do 500,- Kč... Přesto dík všem tady za Vaše reakce. Musim se s tim autem projet.
No řekněte mi,není zbytečně takovým radit? a to upřímně a jen tak a zadačo?

Hodně zvažuji,že bych příště na takové otázky psal že to jede jak sviňa,že to hrabe na trojku,protože to je přece pětkové bmw

jinak tady to dlouho a na stovky tisíc kilometrů tu už někde bylo né?

A na závěr....ano 115k je fakt v tomto 1650kg těžkém autě slušně dynamických.... teda jestli jsi doteď jezdil ve velorexu.Tímto jsem se ani náhodou nechtěl dotkonout tohoto legendárního stroje...ale ten po ppřekroužkování a přešití káry vydržel taky dlouho a tisíce kilometrů
P.S. poslední rada zní...jestli máš tak kolem 150-200k a chceš pěkné (jako novbé) bmw s kterým najedeš stovky tisíc km.Tak si kup škodu octávii 1,9TDI z roku 98 po starém pánovi s najetýma 100tkm a to proto,že bude mít po velkém servise,vyměněn rozvoďák s kladkama,zánovní gumy,možná i nové kotouče a desky a bere 4-6l nafty.K tomu všemu koupíš všechny díly za babku a neser se do bmw s tím nejnevhodnějším motorem,protože když budeš mít trochu smůlu tak do něj za půl roku vrazíš 70k
