Ada_CZ píše:Zdar, prosimvas. Ma tady nekdo z vas poneti kolik by mohla stat generalka v pripade ze by provozem na LPG vznikly v motoru vule (vycisteni karbonizace)a zacal zrat olej? jedna se o E39 523i se 190 tisici najetymi.
Já jsem opravdu diletant v téhle oblasti. To připouštím. Jsem rád, že jsem pobavil odborníky. Leč si myslím, že mohl být dotaz pochopen, ZŘEJMĚ jsem jej špatně a neodborně formuloval a zkusím jinou formu vyjádření. Asi trpím nějakou asociální poruchou...
Citace Alpa:
"neni uplne dobre montovat lpg do motoru ktery ma jiz hodne nabehano na benzin ci naftu (vicemene vice jak 300-400 tisic) ... jde o to ze lpg pusobi antikorozivne, ma vyssi oktanove cislo (110-130 oktanu) a tim pusobi na "vycisteni" nejen spalovaciho prostoru. Coz muze byt u hodne jetych motoru celkem problem, protoze dojde k postupnemu odstraneni necistot a tim se projevi vule v motoru a muze dojit k domnelemu "zkazeni" motoru plynem. Problem je tu ale paradoxne na strane benzinu a neadekvatni udrzby benzinoveho zivotniho cyklu"
Presně tohle jsem měl namysli. Víte patřím mezi smolaře a nemám záruku, že nebyl motor třeba stočen. Proto jsem chtěl zjistit co by to pro mě znamenalo. Snažím se sebevíc, ale zřejmě házím hrách o stěnu. Místo alespoň přibližných cifer tu na stopro dostanu telefonní čísla servisů ať si zavolám.
Kruci, jsem kovaný v jiných oblastech, a když za mnou např. příjde někdo s prosbou, že mu nejde sebemenší pitomost na počítači, pomohu mu a ne proto, abych prezentoval či dokazoval své schopnosti. A to tak, že se nebude stydět za mnou přijít znova.
U nas je to take mozne, ale garaz by musela byt vybavena zarizenim na detekci uniku plynu, coz samozrejme zadna spolecna garaz nema. Jinak jsem se na to ptal a kanarek, ktereho bych chodil krmit mi nejak neprosel.
alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek: 1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch) 2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni 3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.
alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek: 1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch) 2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni 3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.
Na kolik tě to přišlo? Uvažoval jsem taky o V8. A bylo mi řečeno že něco kolem 50. (tisíc samozřejmě).
alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek: 1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch) 2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni 3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.
Co ztráta výkonu? Předpokládám, že u tohoto systému je minimální a hlavně u těch x set koní stejně ztráta pár kopyt neni poznat. Já právě o tom přemýšlím do 535i. Máš tam toroida nebo klasickej válec? O kolik se zvedla spotřeba?
alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek: 1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch) 2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni 3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.
Na kolik tě to přišlo? Uvažoval jsem taky o V8. A bylo mi řečeno že něco kolem 50. (tisíc samozřejmě).
alp píše:ad prince: jeden z nejlepsich systemu. Elektronicky i mechanicky nejpropracovanejsi, zejmena z duvodu dynamicke nekolikafazove mapy, ktera nebyva obvykla u ostatnich systemu. Je-li to za dobrou cenu, urcite ber. Prince se specializuje i na vozy vyssi tridy, jako porsche, atd ...
ad holandsko: do garazi muzou auta s lpg za techto podminek: 1. garaz je nad urovni zeme (LPG je tezsi nez vzduch) 2. garaz je vetrana na urovni zeme, ci ma nuceny obeh max 20cm nad urovni 3. jsou splneny body 1. a 2. a zijes v civilizovane zemi, ktera nema stupidni predpisy z 1. republiky
ad Prince VSI-taktak,jak píše alp. Mám ho namontovaný v e39 540iA,namontováno cca 2 měsíce a najeto zatím cca 15t a zatím bez problémů... a jede to fakt stejně jako na benál. takže vřele doporučuji.
Co ztráta výkonu? Předpokládám, že u tohoto systému je minimální a hlavně u těch x set koní stejně ztráta pár kopyt neni poznat. Já právě o tom přemýšlím do 535i. Máš tam toroida nebo klasickej válec? O kolik se zvedla spotřeba?
Ztrátu výkonu nijak nepozoruji,při přepínání plyn/benzín za jízdy nepozoruji žádně změny,nádrž mám toroidní na 70 litrů.spotřeba-o tom jsem už tady psal delší článek-z té jsem prostě nadšenej-dlouhodobě cca 14,5l plynu,takže při ceně 12,90/l si každý spočítá.(ještě nutno připočítat zhruba 0,20Kč na 1Km za benzín.Pokud srovnám provoz za pohonné hmoty se svým minulým vozem-e46 320d 110kW chip kercher(cca 135kw) se kterým jsem najel necelých 100tis tak náklady jsou zhruba stejné-možná o malinko i nižší-ale nutno podotknout,že úplně jiné svezení Závěrem nemohu řici nic jiného než že super volba a vřele doporučuji
Bairischen píše:čau... Mam 525i e34, a před dvěma dny jsem tam zabudoval LPG, od Firmy BRC-vše nové, reduktoe na 140Kw, protišlehovou klapku kvůli váze vzduchu, normální dvaapůlkouvý Mix, žádný kopaniny a ůpravy atd... najezdil jsem 300km a vůbec si jako nemůžu na nic stěžovat, plyn si bude ještě nějakou chvíly sedat,ještě se došteluje, otáčky drží, startuje to na plyn studený, na dálku to bere 12Lplynu, nějaký zvadnutí výkonu a podobný řeči...je fakt že už nad 5tis ot. je to slabší ale používám jiné otáčky.. zatim ok...
Zdarec, jestli tomu dobře rozumím, máš tam normální podtlakovej systém?
Nebo je tam sekvent?
Artax píše:Zdarec, jestli tomu dobře rozumím, máš tam normální podtlakovej systém? Nebo je tam sekvent?
podtlakovy system nebrat ..
tyhle auta maji vstrikovani, patri tam vstrikovani ...
podtlakove systemy jsou vyborne pro auta s karburatorem ..
jinak budete resit zaslehy, problemy s vykonem, volnobehem apod ...
Dovolte mi jeden inzerátek řekněme,že se snažím pomoct rozhodnout mezi plynem a benzínem v tomto tématu a tak přikládám ilustrační foto,které jde po unzipování zhmotnit a koupit