caf kubo podla mna ak potrebujes karu len ako priblizovadlo...neni problem, vyhoda je v tom ze je to V6 a mozes sa pohrat a zvisit mu vykon bez toho aby si vazne skratil zivotnost motora. idealne by bolo TDS ; a mas pokoj no myslim ze tie TD cka mozu byt vo velmi dobrom stave..takze ako priblizovadlo do pohody.
ja mam 39 tds uz poriesene ako olejnicku a ak ti ide hlavne o prestavbu budes spokojny.
sice som nasiel firmu ktora ma prerobenu uplne novu x3 a 530 touring na dvoj nadrzovy system a zatial som nezistil ako okrem el.predohrevu a vymenniku poriesili pomocne cerpadlo, cidla na palivovom systeme a chladic nafty, ale maju to prerobene a zatial to funguje.
ci to obnasa dalsie komplikacie po prestavbe zatial netusim...
bavil som sa s jednym tipkom z nemecka ktory si prerobil x5 na dvoj nadrz a najazdil okolo 40 000 bez komplikacii...okrem 2nadrz.kitu nic ine nemodifikoval len olej bere z pridavnej nadrze a do hlavnej capuje normalnu naftu ... kedze ma miesta v zadu habadej nemal problem tam supnut 60L nadrz...
ja som zatial trocha skeptycky prerabat common rail pokial nebude otestovana niejaka forma kitu pre CR ,ktora riesi dane komplikacie ..
jedine co ta moze dost skoro potesit na TD alebo TDS ze pustia tesnenia. vtedy je najlepsie dat petesnit cele cerpadlo a mas na dlho pokoj.

elsbett rulez a nafte odzvonilo
