
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Servisní knížka se prý "prodává" za 600,--Co to má
já koupil 12 let stary auto se servisní knihou poctivě vedenou od prvního majitele....v servisce je jen razítko a datum, ale je tam i třeba to, že se na autu měnili nějaké karosářské díly....u mě se měnil blatník a světlo...všecko je v servisce, všechno mi řekl a myslím že to je poctivé, ale podle servisky kupovat auto je blbost...vše může a nemusí být pravda...de o stav....auto se 100 000km (poctivými, bavíme se relativně) může být v daleko horším stavu než auto s 300 000km...vše záleží jak to ty kilometry najezdilo...a když seš z prahy zkus se poptat kluků z fóra...z osobní zkušenosti vím že sou to ochotní super kluci a určitě se s tebou na to zajedou podívat... 

petto píše:M3maniac píše:opět debata o hovně.... je to těžké když v česku chce každý bmw z roku 1990 ze servisní knížkou po 1.majiteli v plné výbavě a tak za 45ka s poctivejma 80tkm
no mazec....
jj debata o hovně, ale když se zeptal normálně tak proč mu neodpovědět
Protože když se někdo baví o pravosti servisní knížky u e34ky tak nevím....mám takovej pocit že důležitej je stav toho auta....plnou servisní knihu má počítám do dnes tak 2% těchto aut

M3maniac píše:petto píše:M3maniac píše:opět debata o hovně.... je to těžké když v česku chce každý bmw z roku 1990 ze servisní knížkou po 1.majiteli v plné výbavě a tak za 45ka s poctivejma 80tkm
no mazec....
jj debata o hovně, ale když se zeptal normálně tak proč mu neodpovědět
Protože když se někdo baví o pravosti servisní knížky u e34ky tak nevím....mám takovej pocit že důležitej je stav toho auta....plnou servisní knihu má počítám do dnes tak 2% těchto aut
psal jsem že daleko důležitější je stav než servisní knížka na první stránce


Samozřejmě, že nejdůležitější je reálný stav auta, ovšem né každý je automechanik či odborník přes BMW a právě takoví kupci se snaží vychytat auta se serviskou, jelikož by měla být relativní zárukou, že auto mělo pravidelnou údržbu.
A stejně tak je jasný, že je nesmysl, chtít 15 let starý auto s kompletní serviskou, se sto tisíci najetých kilometrů za cenu dvaceti tisíc, po tom ani nikdo v tomto tématu nazatoužil, nemýlím-li se.
Mně spíš šlo o to, jak lze ověřit pravost servisní knížky, na což jsem se ptal v příspěvku na první straně..
A stejně tak je jasný, že je nesmysl, chtít 15 let starý auto s kompletní serviskou, se sto tisíci najetých kilometrů za cenu dvaceti tisíc, po tom ani nikdo v tomto tématu nazatoužil, nemýlím-li se.
Mně spíš šlo o to, jak lze ověřit pravost servisní knížky, na což jsem se ptal v příspěvku na první straně..
Teda tolik arogance na mojí hlavu (přispěvovatel MARV : .... "jseš debil, že se ptáš" ..... ) to jsem nezažil ani na MERCEDES-foru, kde jsem presentoval profi-2-nádržovou přestavbu Mercedesu na rostlinej olej s kterou sem najel přes 100.000 km ......... Chci věřit, že se ta arogance týká jen několika jedinců, kteří své komplexy léčí silnými BMW-vozy. Tolik zatrpklosti musí mít nějáký důvod..........chápu, že ne každý oplývá dobrou češtinou, ale ten obsah přispěvovatele MARV.....
Ostatním dík za odpověď, prostě jsem vyrozuměl, že serviska je dobrá, ale u starýho auta, pokud má všechna "razítka", auto málo km a je levný, pak bacha
Nevim jak v Čechách, ale v Německu je např. u VW možný podle servisky v centrální VW-databázi zjistit, CO všechno bylo děláno.... tam už se blbě falšuje, musej sedět dodáky náhr. dílů a tak. Kdybych měl podezření že něco není vpoho a dal podnět centrále ve WOLFSBURGu na prověření,pak nevim nevim, zda by měl servis radost... a co na to novináři například..
Jestli podobnej podrobnej system funguje i u BMW v ČR nevim, musim se optat.... jo a jinak ne že ne, ale ano, je skutečně možný třeba v Německu po delšim pátrání narazit třeba na 10 let starý BMW se 100.000 km a úplnou serviskou od důchodce... a levně :-)




Ostatním dík za odpověď, prostě jsem vyrozuměl, že serviska je dobrá, ale u starýho auta, pokud má všechna "razítka", auto málo km a je levný, pak bacha

Nevim jak v Čechách, ale v Německu je např. u VW možný podle servisky v centrální VW-databázi zjistit, CO všechno bylo děláno.... tam už se blbě falšuje, musej sedět dodáky náhr. dílů a tak. Kdybych měl podezření že něco není vpoho a dal podnět centrále ve WOLFSBURGu na prověření,pak nevim nevim, zda by měl servis radost... a co na to novináři například..
Jestli podobnej podrobnej system funguje i u BMW v ČR nevim, musim se optat.... jo a jinak ne že ne, ale ano, je skutečně možný třeba v Německu po delšim pátrání narazit třeba na 10 let starý BMW se 100.000 km a úplnou serviskou od důchodce... a levně :-)


Kuba píše:Kdybych měl podezření že něco není vpoho a dal podnět centrále ve WOLFSBURGu na prověření,pak nevim nevim, zda by měl servis radost... a co na to novináři například.
Pokud by to zfalsoval cesky servis, tak by jim to bylo pravdepodobne jedno. Tyhle firmy vi, ze trhy v rozvojovych zemich maji sva specifika a takovymi malickostmi se nezabyvaji. Treba Skoda Auto si doslapla na sve autorizaky jen v pripade, ze davali pri opravach do aut ukradene dily z tovarny.
Souhlasím že se dá koupit auto v pěkným stavu po důchodci se 100k km,ale levně?Kde?Po e34 jsem teda nikdy nekoukal,ale když se mrknu na podobný kousky třeba MB 124 tak bych řekl že to bude s tou e34 podobný.Když neberu rarity jako E500 a cabria nebo AMG tak za 124 jak si jí popsal můžeš klidně dát 200 přičemž začínají zhruba na 20ti.
Takže bych volil nějakej rozumnej kompromis.
Takže bych volil nějakej rozumnej kompromis.
Atila píše:Pokud by to zfalsoval cesky servis, tak by jim to bylo pravdepodobne jedno. Tyhle firmy vi, ze trhy v rozvojovych zemich maji sva specifika a takovymi malickostmi se nezabyvaji. Treba Skoda Auto si doslapla na sve autorizaky jen v pripade, ze davali pri opravach do aut ukradene dily z tovarny.
Zřejmě máš pravdu. Ta Tvoje formulace je naprosto přesná a výstižná. Je potřeba se smířit s tim, že kapitalismus kategorie jako je "skutečně myšlená poctivost" nebo "spravedlnost" nezná. Používají se jen jako marketingové tahy. Na konci je vždycky maximalizace zisku.


Rejchy píše:Kubo ty seš prostě paranoikOsobně ti můžu říct,že servisní knížka ti nezaručí to že do auta hned nevrazíš hromadu peněz.Máš sice potvrzeno že se s autem jezdilo do servisu,ale ne že je bez investic a v dobrém stavu.
Ale já sem neřekl, že mi vyplněná serviska zaručí, že do auta nevrazim hromadu peněz..... zas mi tady někdo něco podsouvá........ to bude asi nějákej paranoik




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Náhodou, když tam má na servisní knížce vypsaný to a to s razítkem datumu výměny, tak je to plus. Si vemu knížku do ruky a kouknu na to a to zařízení které je první vyměněné, na tom zařízení co se mění musí být přeci štítek s razítkem a kilometry. Tak vidím od kolika km je to servisovaný. Co se na tom dá falšovat?
Teda jestli má někdo snahu házet falešný štítky i razítko kdesi po autě, tak je to asi fakt snaživec.
Teda jestli má někdo snahu házet falešný štítky i razítko kdesi po autě, tak je to asi fakt snaživec.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 410
- Registrován: úte 29.04.2003 00:00
- Bydliště: Karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
když sem loni kupoval 530d v Německu, tak jsem servisku měl vyplněnou. Nyní je auto staré 6 let a do BMW servisu jezdím jen kdy musím. Jinak si nechávám věci měnit u mechanika kterýho znám a důvěřuju mu. Zavedl jsem si ale knížku, do který si zapisuji které díly jsem měnil a kdy. To si myslím že se může hodit.