Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Pneumatiky NANKANG??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#41 Příspěvek od milonovo »

Abysme si rozuměli,já nepochybuju o tom že Dunlop je lepší než Wanli,ale taky je něco jinýho test a normální provoz.Jak říkám,já jsem nezaznamenal rozdíl,asi proto že se nijak sportovně u nás jezdit většinou nedá.Jedinej rychlejší pohyb prožívám na noční dálnici dejme tomu 180 permanentně a v tom taky nebyl problém.Takže pro mě otázka stojí,jestli má smysl si připlácet.Je fakt že poslední dobou se mi vždy povedlo na netu sehnat značkovou gumu za cenu těhle levnejch,takže jezdím na značkovejch,ale dobrej pocit mám spíš z toho že jsem je pořídil levně.Např. nedávno šla sada Dunlop SP 9000 225/55/16 na ebay za 302Euro DOT 4406
Chaotik
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Třebíč

#42 Příspěvek od Chaotik »

Tak jako především fakt záleží na tom, kde a jak s tím člověk jezdí... na tom je závislá i výdrž gumy. Já sem mimo jiný (bylo hodně jinejch faktorů:-) ) kvůli gumám odložil koupi bmw. Ono sice se dají koupit gumy 245/45 R18 za 3500, ale když má člověk bmw na to, aby si zařídil AUTO, tak to není to pravý a chce to gumy, který se pohybují okolo 7000 a výš. A to ty gumy vydrží kolikkrát míň jak ty levnější, ale vlastnostma se nedají srovnat. Když bych kupoval bmw 5 kombajna, tak bych to asi nebral moc jako sportovní nástroj a kupovat na to levnější gumy s větší výdrží bych strach neměl. A když tady píšou lidi vesměs kladný hodnocení, tak bych do toho asi šel.
Uživatelský avatar
Maca
Registrovaný
Příspěvky: 460
Registrován: ned 18.01.2004 01:00

#43 Příspěvek od Maca »

GG píše:Já mám nové Falken/FK451 a drží na silnici bezva, ale hrozně hučí a po ujetí 10tisíc km na předku -2mm a na zadku -4mm :( a to jsem s nima zrovna nezávodil :biggrin:


Měl jsem FK451 na E39 528 a vydrželi necelou sezonu, asi 16 tis. km a byly sjetý dohola. A to jsem s nima taky nezávodil :)
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od Marty_ »

Mno konkretne Nankang vs Dunlop je rozdil znatelny v beznem provozu, mel jsem na alfe obe sady (225/45/17) a rozdil to byl opravdu vyraznej - hlavne na mokru na nankangach jsem zazil par ku*va krizovek, na dunlopech pohodka.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#45 Příspěvek od Birkoff »

GG píše:Já mám nové Falken/FK451 a drží na silnici bezva, ale hrozně hučí a po ujetí 10tisíc km na předku -2mm a na zadku -4mm :( a to jsem s nima zrovna nezávodil :biggrin:

Maca píše:Měl jsem FK451 na E39 528 a vydrželi necelou sezonu, asi 16 tis. km a byly sjetý dohola. A to jsem s nima taky nezávodil :)

Mám stejnou zkušenost, hučely a extrémně ubývaly i při naprosto obyčejné jízdě.

Jinak je třeba zajímavé že Korejské Kumho s pneumatikou s asymetrickým dezénem předstihlo top výrobce a i podle několika renomovaných německých testů. Jeden příklad za všechny Semperit Speed Grip - zimák vyroben "západní" technologií a v testech 1. a 2. místo.

Já osobně, protože nejsem závodník (ač mám 300k V8 ) volím gumy podle poměru cena/výkon, ale pravdou je že ty z nejdražších evropskejch (Michelin,Pirelli,Dunlop,Bridgestone) jsou vlastnostma někde jinde, bohužel i cenou. :D
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od Marten »

Atila: zřejmě budeš v těchto ohledech znalec, když nevíš, že firma Nankang vyrábí pneumatiky od roku 1940, má také fabriku v kanadě a zaměstnává 30 tis. lidí.
Navíc několik desítek let spadá do koncernu Yokohama. :wink:

Jinak děkuji všem za užitečné a přínosné přízpěvky.
martyn_1
Registrovaný
Příspěvky: 54
Registrován: ned 07.09.2003 00:00

#47 Příspěvek od martyn_1 »

hallo, mám nankangy fungl nový, je na nich asi 500km najeto a lituju to že jsem si je kdy pořídil.jsou měkký jak ten pašík a když mi omylem sjede noha ze spojky tak neni slyšet absolutně žádnej pískot ale ubývání vzorku...
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#48 Příspěvek od error-motohanz »

to je nejaky divny ne.....
Vena
Registrovaný
Příspěvky: 557
Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od Vena »

Francis píše:
Fugo píše:... vemte si do jedné ruky třeba Dunlop a do druhé Wanli či Nankang a hned ucítíte ten rozdíl ve váze ...

Tak na tom něco bude, měl jsem kdysi na E30 pneu Roadstone v rozměru 205/55x15 a samotné pneu bylo těžší než Dunlop obutý na hliníkovém ráfku 7x15 "pavučina". To nebyly pneumatiky ale setrvačníky :-D

Co se divíš? Vždyť ty Roadstone to maj už v názvu, že budou těžký jak šutr :lol:
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#50 Příspěvek od DAVe_1 »

:lol:
Odpovědět