Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kolísání volnoběžných otáček TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
David
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 31.10.2004 00:00

#1 Příspěvek od David »

Lehce mi u E34 TDS na volnoběh kolísaji otáčky. Vstřiky jsem měl venku a nechal je seřídit-jsou OK. Mám zaslepený EGR, ale kolísání neustává ani když sem ho připojil. Řešil někdo tento problém :?:
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Doktor1 »

U starších ročníků to dělávaly hlavičky čerpadel..
soby1
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 31.08.2006 00:00

#3 Příspěvek od soby1 »

Tento problém řeším asi 5 měsícu, kdy mi na e39 měnili nejprve hlavičku čerpadla, poté 2x celé čerpadlo a otáčky stále kolísaj ikdyž né pořád. Teď mi jeden týpek poradil,že to může bejt plynovej pedál, tak to budu zkoušet.
David
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: ned 31.10.2004 00:00

#4 Příspěvek od David »

soby1 píše:Tento problém řeším asi 5 měsícu, kdy mi na e39 měnili nejprve hlavičku čerpadla, poté 2x celé čerpadlo a otáčky stále kolísaj ikdyž né pořád. Teď mi jeden týpek poradil,že to může bejt plynovej pedál, tak to budu zkoušet.
:? Tak to je mazec. Já to typoval na vstřiky, ale ty jsou OK, pak připadá v úvahu čerpadlo, ale když ti to dělá přád tak nevim... Dělá mi to jen lehce, ale skoro pořád. Když sem měl E39 tds, tak tam to bylo o dost horší chvílema sem myslel že to chcípne, přisuzoval sem to měřiči průtoku vzduchu, (ten E34 nemá) dělalo to halvně když bylo teplo. Auto sem pak prodal,takže sem to dál neřešil. Toto auto si chci nechat dýl tak mě to štve :evil:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#5 Příspěvek od tds »

čerpadlo ti jde do kytek
kadous
Registrovaný
Příspěvky: 468
Registrován: ned 05.06.2005 00:00
Bydliště: Meziměstí

#6 Příspěvek od kadous »

jak rika tds čerpadlo
Mirw
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: úte 22.03.2005 01:00

#7 Příspěvek od Mirw »

To cerpadlo to byt nemusi,ale na 89prcent jo. Ja sem ho vymenil a lehce to houpalo porad a bylo to paliv. filtrem.
bmwboy55
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 14.01.2007 01:00

#8 Příspěvek od bmwboy55 »

taky mám e34 TDS a občas když ho nastartuju studený tak mi to kolísá.Ale potom když se zahřeje tak to je v pohodě,jen občas trošku kolísá,ale ne pořád.Asi to taky bude čerpadlem,ale někdo mi ještě říkal ať nechám seřídit předvstřik,že by to mohlo být i tím,to jsem ještě nedával dělat.Ale ještě mě napadá vyměnit ten palivovej filtr.Když ho vyměnim tak pak budu muset odvzdušňovat nebo ne?Popřípadě kde a jak?
Mirw
Registrovaný
Příspěvky: 133
Registrován: úte 22.03.2005 01:00

#9 Příspěvek od Mirw »

bmwboy55 píše:taky mám e34 TDS a občas když ho nastartuju studený tak mi to kolísá.Ale potom když se zahřeje tak to je v pohodě,jen občas trošku kolísá,ale ne pořád.Asi to taky bude čerpadlem,ale někdo mi ještě říkal ať nechám seřídit předvstřik,že by to mohlo být i tím,to jsem ještě nedával dělat.Ale ještě mě napadá vyměnit ten palivovej filtr.Když ho vyměnim tak pak budu muset odvzdušňovat nebo ne?Popřípadě kde a jak?


Jo to vecinou chce odvzdusnit,dela se to sroubem kterej je uprostred cerpadla tam jak znej vychazi 6 zeleznych hadicek ke vstrikum :D Ten sroub je myslim 13ka klic.Samo poradne zalejt ten filtr...
Odpovědět