srle píše:asi mas pravdu, ja nevim. neresil jsem tento problem. jen rikam ze bych se do toho pustil stejne sam
Tak dej vědět, jak jsi dopadl, vzhledem k tomu, že prý oprava zabere max. 2hod a řeknou si za to dvojku, tak by z toho byla docela slušná živnost a vzhledem na jejich upozornění, že se problém vyskytne znovu, tak o zákazníky nouze rozhodně nebude..
tak to schvalne zkusim na tatove sedme az budu mit cas a paklize se to povede dam nejaky fotonavod
Petris píše:Tento problém jsem řešil na Omeze B tam se jednalo o to ,že je displej spojený s jednotkou asi 100drátkama ,který se časem přepalují popř. uvolnují od tepla které vzniká od žárovek podsvícení.Ma foru Opel jsem se dozvěděl at zkusím na tem spoj navlíknout gumičku ,která ty kontakty přitlačí,ale bohužel mě to nepomohlo.Tak jsem pátral po nějakém opraváři až jsem narazil na dorce v Praze ,který mě do telefonu řekl ,že jestli se v tom ještě nikdo nevrtal tak to není problém spravit.Chtěl abych mu to poslal poštou,ale jelikož jsem celkem nedůvěřivý tak jsem tam radši jel a bylo to opravený asi za 2hod. a stálo to 1500Kč.udělal na mě celkem dojem Super dílna X5 na dvoře a vila tak za 3mega a ,přesto dělá rukama.Ptal jsem se ho jak dlouho to po opravě vydrží .Prý ,když stáhnu podsvícení asi na půlku tak min.3rokyJo a tady je na něho kontakt jméno už nevím ,ale tel. je 777 01 64 16. Snad budete spokojeni jako ja
Tak jsem tam volal a týpek prý opravuje jen ty displaye ze středového panelu, na ten pod budíkama si netroufá...
středový displej jsem si opravil, také pár displejů z Oplu. Ty jsou také děsně poruchové. Přivez to a mrknu na to. Pravda je že tychle opravy se nedají dělat se zárukou. Na ten otáčkomněr můžu také mrknout.
A jak opravíš napařený spoj??? Existuje na to nějaká speciální pájka?
Někdo to prý dělal vodivým lakem, ale to je opravdu na chvilku.
A když už zmákneš toto, je třeba sundat ručičky z budíků a to je problém, aby pak z toho nebylo více škody než užitku.
Jsem z Ostravy a do Děčína je to štreka jak prase, ale tak mě to štve, že bych tam snad i jel...
Pokud jsi odněkud z blízkosti Ostravy tak se ozvi, dáme to dohromady - není to zase tak hrozné, jak všichni píšou. Je na to třeba trochu opatrnosti a jemné ruce elektronika. Ty pazůry, co tu mají všichni ti opraváři tankových motorů by ti ulámaly ručičky z budíků....
radims píše:Pokud jsi odněkud z blízkosti Ostravy tak se ozvi, dáme to dohromady - není to zase tak hrozné, jak všichni píšou. Je na to třeba trochu opatrnosti a jemné ruce elektronika. Ty pazůry, co tu mají všichni ti opraváři tankových motorů by ti ulámaly ručičky z budíků....
Díky za nabídku! Do Ostravy to mám cca 260km ale kdybych tam k vám měl náhodou cestu, tak se ti určitě ozvu a domluvíme se
radims píše:Pokud jsi odněkud z blízkosti Ostravy tak se ozvi, dáme to dohromady - není to zase tak hrozné, jak všichni píšou. Je na to třeba trochu opatrnosti a jemné ruce elektronika. Ty pazůry, co tu mají všichni ti opraváři tankových motorů by ti ulámaly ručičky z budíků....
Díky za nabídku! Do Ostravy to mám cca 260km ale kdybych tam k vám měl náhodou cestu, tak se ti určitě ozvu a domluvíme se
radims píše:Pokud jsi odněkud z blízkosti Ostravy tak se ozvi, dáme to dohromady - není to zase tak hrozné, jak všichni píšou. Je na to třeba trochu opatrnosti a jemné ruce elektronika. Ty pazůry, co tu mají všichni ti opraváři tankových motorů by ti ulámaly ručičky z budíků....
Zdarec.Můžeš sem hodit kontakt na tebe(případně na SZ).Zavolal bych ti obratem a domluvili bychom se,jestli si ochotný mi to taky opravit.Jsem sice od Ostravy 170 km,ale za to odsranění picasa to stojí.Diky Radek
Vážení, tak jsme se s T0Me39 dali do opravy displeje. Pokud to někdo bude chtít opravit, podívejte se nejdříve, jestli máte display s kontaktní, tolik opěvovanou, oranžovou gumou nebo jestli máte folii zalisovanou přímo v displeji jako TOMe39. V tomto případě ja jakkýkliv pokus o opravu zbytečný, chyba není ve spojích, ale přímo v displeji. Je to vidět hned po sundání krytu budíků, není třeba to dál rozdělávat.
Palubovky s kontaktní gumou se dají opravit - TOM má asi nějaký zkušební mezimodel a musel na to doplatit - u něj pomůže pouze výměna displeje.
Pokud by někdo chtěl fotonávod, jak to opravit, klidně ho dám k dispozici - je na to ovšem třeba trochu special nářadí, klid a čas.
To k tématu TOMův displej........
Ještě mu dnes vyměním žárovky pod displejem v rádiu, ať na něm taky něco vidí.
@ radims: Hoď sem info o těch žárovičkách v MID, taky mám dvě prasklé a chtěl bych je vyměnit. Info typu jak to rozebrat a kde je sehnat popř. co tam je za typ. Díky.
tím si myslel ovládací panel rádia a telefonu? Nejsem v těchto zkratkách zběhlý, znám to pod jinými názvy.
Jak se panel rádia vytahuje je napsáno v manuálu, stáhni knoflík hlasitosti, do drážky pod oskou potencimetru zastrč asi tak 2mm šroubovák a otoč s ním proti směru hodinových ručiček. panel vyskočí na levé straně ven - pak ho můžeš vyjmout. Žárovky je lepší měnit všechny najednou, nikdy se ti nepodaří koupit žárovky se stejnou svítivostí a potom to vypadá debilně. Je tam dohromady 12 žárovek, 6V 40mA, průměr 3,15mm, délka 5mm - necelých 7Kč/kus - třeba u GES elektronic.
Až budeš mít ten panel venku, sundej horní plechový kryt.na plastovém reflektoru displeje je přišroubovaný tištěný spoj, na kterém jsou naletované žárovky. Mikropájka, nějaká pinzeta je k tomu třeba. Moc nepřehřívat, jinak ti upadnou nožičky z žárovek. Kdyby jsi jel kolem, tak se stav, za max. 30 minut není co řešit.
radims píše:tím si myslel ovládací panel rádia a telefonu? Nejsem v těchto zkratkách zběhlý, znám to pod jinými názvy.
Jasně. MID=Multi Informační Display, tedy Rádio/BC/Telefon
radims píše:Jak se panel rádia vytahuje je napsáno v manuálu, stáhni knoflík hlasitosti, do drážky pod oskou potencimetru zastrč asi tak 2mm šroubovák a otoč s ním proti směru hodinových ručiček. panel vyskočí na levé straně ven - pak ho můžeš vyjmout. Žárovky je lepší měnit všechny najednou, nikdy se ti nepodaří koupit žárovky se stejnou svítivostí a potom to vypadá debilně. Je tam dohromady 12 žárovek, 6V 40mA, průměr 3,15mm, délka 5mm - necelých 7Kč/kus - třeba u GES elektronic. Až budeš mít ten panel venku, sundej horní plechový kryt.na plastovém reflektoru displeje je přišroubovaný tištěný spoj, na kterém jsou naletované žárovky. Mikropájka, nějaká pinzeta je k tomu třeba. Moc nepřehřívat, jinak ti upadnou nožičky z žárovek.
Super informace, přesně takhle jsem si to představoval. Díky. Bylo by katalogové číslo (GES-u) těch žároviček?
radims píše:Kdyby jsi jel kolem, tak se stav, za max. 30 minut není co řešit.
Nejsi náhodou z Ostravy, viď. Já jen že to je na druhým konci republiky.