Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW - je to k k něčemu?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#21 Příspěvek od Dani34el »

Tak komentovat výlevy typu "škodovkáři posranej" nebudu, už vzhledem k nejnovější statistice spolehlivosti ADAC, kde je ŠKODA lepší (i když ne o moc) než BMW. Ale k tématu: Prostě mi normální nepřipadá, když mě 6 kousíčků vsřikovačů přijdou na 70.000 Kč. Sorry ! A kde je čerpadlo ? Kde je turbo ? Kde sou ostatní díly, který můřou odejít ?

BMW je dobrý auto, ale leda benzín. Diesel je strašný riziko, aspoň v našich podmínkách - 70.000 Kč to je 5 měsíčních platů :-) - ne nděkuju....

Už sem řikal, máme v rodině MB W 124 300 TD. To je auto k nezabití. Vstřiky stojej každej kolem 500,--. Doma si to na zkoušečce nastavíš podložkama. Je tam pětivalt. Žádná řídící jednotka. To je diesel jak má bejt - bytelnej, levnej provoz. kvalita, je to tichý. A pohodlný je to taky. To nejsou kecy, to neni nádávka na BMW - to je skutečnost, proč si to nepřiznat. BMW - jedině benzín. BMW-diesel je důkaz toho, jak se snží marketingiový oddělení sportovní značky za každou cenu dostat do dieselového segnmentu a tak zvyšuje nesmyslně výkony motorů za cenu poruchovosti a hlavně hazarduje s peněženkama zákazníků .-(
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#22 Příspěvek od milonovo »

Já teda taky nejsem příznivcem drahejch oprav,ale pokud je pro Tebe výměna vstřiků 5 měsíčních platů,tak sis to auto vůbec neměl kupovat.Kolik Ti je?Nedokážu si představit,že se ze 14k dá vůbec co ušetřit,natoš pak na auto za cca 300.
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#23 Příspěvek od pepus »

Dani34el píše:Tak komentovat výlevy typu "škodovkáři posranej" nebudu, už vzhledem k nejnovější statistice spolehlivosti ADAC, kde je ŠKODA lepší (i když ne o moc) než BMW. Ale k tématu: Prostě mi normální nepřipadá, když mě 6 kousíčků vsřikovačů přijdou na 70.000 Kč. Sorry ! A kde je čerpadlo ? Kde je turbo ? Kde sou ostatní díly, který můřou odejít ?

BMW je dobrý auto, ale leda benzín. Diesel je strašný riziko, aspoň v našich podmínkách - 70.000 Kč to je 5 měsíčních platů :-) - ne nděkuju....

Už sem řikal, máme v rodině MB W 124 300 TD. To je auto k nezabití. Vstřiky stojej každej kolem 500,--. Doma si to na zkoušečce nastavíš podložkama. Je tam pětivalt. Žádná řídící jednotka. To je diesel jak má bejt - bytelnej, levnej provoz. kvalita, je to tichý. A pohodlný je to taky. To nejsou kecy, to neni nádávka na BMW - to je skutečnost, proč si to nepřiznat. BMW - jedině benzín. BMW-diesel je důkaz toho, jak se snží marketingiový oddělení sportovní značky za každou cenu dostat do dieselového segnmentu a tak zvyšuje nesmyslně výkony motorů za cenu poruchovosti a hlavně hazarduje s peněženkama zákazníků .-(


promin, ale BMW diesely uz nejaky patek urcuji vyvoj na trhu a jsou vzdy napred pred konkurenci o nekolik let... TDSo bylo v dobe uvedeni nejrychlejsi diesel, ted se podivej na 335d - trilitr s 286ps a rekni mi ze diesely jsou na hovno 8)

samozrejme kdyz do toho nejakej repak tankuje naftu od JZD a najezdi s tim 300 000km a pak nadava ze to nic nevydrzi, tak nepochopil jak se k autu ma chovat....
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Demostenes »

Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt :)
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#25 Příspěvek od pepus »

Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt :)


ale taky jsou jina liga co se tyce jizdnich vlastnosti... takova 220 CDI 320d absolutne nestiha, vykon na papire treba podobnej, ale charakteristika a spoterba o necem jinym (ty auta mam docela najezdeny)
pina
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: pon 10.07.2006 00:00

#26 Příspěvek od pina »

nebyl mercedes prvni kdo dal naftaka do osobaku?
jo a este.... neprijde mi ze by se ceny servisu u BMW a MB nak vyrazne lisili.
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#27 Příspěvek od Attac »

Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt :)


Jezdim s firemnim méďou a ani mi neprijde ze by byl jinou ligou nebo neco extra za 2roky od koupi noveho vozu se do nej nahazelo jako kdyby se koupili dva a to byly jen ciste opravy

Zlate bmw!!Mam 520i m50 koupil jsem ho za 10k bouranej hodil jsem do nej 12k a jezdi fajn sice to neni zadnej mladicek ale 200 da v poho a spotreba 10/100km mi prijde celkem fajn kdyz mu furt slapu po krku
Kuba

#28 Příspěvek od Kuba »

pepus píše:
Demostenes píše:Nerad to rikam ale, diesely od Mercedesu jsou jina liga. Hlavne po strance spolehlivosti. A to, ze baworacky diesel je mene spolehlivy nez benzin je fakt :)


ale taky jsou jina liga co se tyce jizdnich vlastnosti... takova 220 CDI 320d absolutne nestiha, vykon na papire treba podobnej, ale charakteristika a spoterba o necem jinym (ty auta mam docela najezdeny)


Ano, Mercedes 220 CDI je o trošku pomalejší, o trošičičičinku línější než BMW 320d.... ale spolehlivost těhle Mercedesáckejch dieselů ( i když už to neni jako to bejvávalo u MB W123 nebo W124 ) se nedá s BMW srovnat . BMW diesel je vyšlechtěnej na výkon ale ta vstřikovací soustava je strašně náchylná . Kluci v německu ( viz např. http://www.fmso.de ) míchaj do MB CDI, do MB W 123, MB W123, VW TDI, VW PD .... čistej rostlinej olej, mnohdy tam maj předehřívače ..... úplně bez problémů..... to je prostě fakt. U BMW to vždycky dopadlo blbě, prstě strašně náchylný a citlivý. Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák :evil: :evil: :evil:
krakatit
Registrovaný
Příspěvky: 812
Registrován: ned 16.01.2005 01:00

#29 Příspěvek od krakatit »

takze bys kvalitu dieselu v BMW srovnal s TDCi od Forda rikas jo? :)
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ

#30 Příspěvek od zet »

Jenom se zeptám,ty mercedesy a & - ty mají jiný systém vstřikování?
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#31 Příspěvek od milonovo »

Mercedes má úplně stejnej systém vstřikování,jen už se daj celkem dobu sehnat repasovný vstřiky za cca 6tis kus (což mimochodem není už takovej rozdíl proti 8k novýmu u BMW) A 220 CDI je čtyřválec,takže je oprava logicky levnější.Ale u 320 CDI je to už prakticky to samý.
Kde jsem o těhle problémech neslyšel,je D5 od Volva,znáte to někdo?
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#32 Příspěvek od Atila »

milonovo píše:Kde jsem o těhle problémech neslyšel,je D5 od Volva,znáte to někdo?


Volvo D5 je CRko od Bosche, takze to same co BMW a i stejne problemy.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od gyrous »

Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák :evil: :evil: :evil:[/quote]

No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?
Attac
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23.01.2007 01:00
Bydliště: Liberec

#34 Příspěvek od Attac »

Jo kdo chce setrit na spotrebe kupuje "kamna" ale nekde se to projevit musi hold u bmw jsou to vstriky a u nas to servisi vedi tak je natahnou.Zlatej benzinak sice taky neni bezproblemovej ale jde to!
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#35 Příspěvek od pepus »

gyrous píše:Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák :evil: :evil: :evil:

No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?



to teda nevim kde sis vycucal, passat je jedno z aut co ztraci cenu uplne nejpomalej. Ve firme jsme meli B5 1.9TDI, koupeno za cca 630 000, po peti letech a 170 000 km prodano za 250 000.
oproti tomu otcova e36 323iA koupena 1996 za 1.3, prodal ji v 2002 za 300 000 a byl rad (ale to je benzin ten ztraci jeste vic).
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od gyrous »

Co vím, tak vstřikovače pokud se nevymění tak je to jen hlučnější a nemá to ty extra jízdní vlastnosti a větší spotřebu, ale jezdí furt...
Nafta tam pude vždycky a s jednima vstřikovačema se může najet i půl mega, což ostatní automobilky(krom dražších) můžou snít o životnosti motoru vůbec...akurát to bude hlasité asi jako starý mercedes...
Nebo se pletu? 8O
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od gyrous »

pepus píše:
gyrous píše:Kdo má prachy, ať si drandí v BMW dieselu, jinak ale jen benziňák :evil: :evil: :evil:

No náhodou, kdysi jsi počítal tu pořizovačku. Tak tady máš pro porovnání...BMW 320D nový asi 1mil po 7 letech 210t
VW passat např 1,9Tdi nový asi 1mil po 7 letech 130t
Tak co je lepší koupit?



to teda nevim kde sis vycucal, passat je jedno z aut co ztraci cenu uplne nejpomalej. Ve firme jsme meli B5 1.9TDI, koupeno za cca 630 000, po peti letech a 170 000 km prodano za 250 000.
oproti tomu otcova e36 323iA koupena 1996 za 1.3, prodal ji v 2002 za 300 000 a byl rad (ale to je benzin ten ztraci jeste vic).



Srovnáváš nesrovnatelné, když už, tak E36 a B3 nebo B4...
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#38 Příspěvek od pepus »

ja nic nesrovnavam, jenom ti rikam ze passat ztraci cenu skoro nejmene ze vsech aut a nechapu jak si prisel na tech tvojich 130 tisic

a btw tyhle auta sme meli asi 3 roky soucasne a rikal sem za kolik se jaky koupilo a jaky prodalo nic vic
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#39 Příspěvek od Atila »

Ono pri posuzovani poklesu je velmi vyznamne jak se zrovna potkaji nove a stare modely. Jakmile vuz prestane byt aktualnim modelem, tak dojde ke skokovemu poklesu ceny, ktery narusuje srovnani.
Deli
Registrovaný
Příspěvky: 580
Registrován: ned 30.04.2006 00:00
Bydliště: Plzeň

#40 Příspěvek od Deli »

pepus píše:ja nic nesrovnavam, jenom ti rikam ze passat ztraci cenu skoro nejmene ze vsech aut a nechapu jak si prisel na tech tvojich 130 tisic

jj, passat je u nás trochu extrém. Pro spoustu lidí je pašík f tédéíčku modla... 8O :D
Odpovědět