Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW - je to k k něčemu?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#81 Příspěvek od Atila »

David30 píše:No tolik agrese tady na fóru to je šílený ! Já se tu podílim o svoje zkušenosti a za to jsem napadán, že sem koupil káru se stočenym tacháčem která vymetala kanály. Nemůžu se ubránit dojmu, že ti, kdo mě tu takhle napadaj, sami ty tacháče stáčej :P :P :P - Prostě za to nemůžu že na tom 530d odešlo kde co a hlavně že jsou ty prkotiny drahý jako kráva. elektromotorky vyrobený v Číně za babku a BMW si účtuje třeba 8000. Sem bláhově myslel že dízl skousne všechno a že budu šetřit prašule a ono se z toho auta vyklubala choulostivka. Kluci co maj benzíny v Báwu tak maj klid. Vstřik, když odejde, což se nestává, páč dává oproti CR zanedbatelný laky, stojí 2 litry nanejvýš.

Chci tu varovat všechny naivky, který si myslej, že s Báwem dieselem ušetřej. A´t si koupěj Báwo benál a budou si chrochtat. A předělaný na LPG nemá chybu. ´Když do dieselu tak jedině VW nebo HDI Peugeot, ale zas to má dneska každej, takže image je v řiti. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Bawo v bezinu ma jine elektromotorky na stahovani oken? Sorry, ale nemohl jsem si pomoci. :D
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#82 Příspěvek od Atila »

zet píše:To Kuba: hele nejsou na tom hůř lidi co mají např P307 HDi,kde jsou stejné vstřiky ale celé auto stojí čtvrtinu co BMW - to je snad ještě horší poměr ne?Navíc technologii CR dnes používají prakticky všechny diesely takže se s tím asi moc nenadělá.


Nevim jak Frantici, ale treba na Fiaty koupite u Bosche vstrik za ctyri tisice, tedy polovicku toho co na bawo a samozrejme je jich tam o jeden az dva mene. :-)
Kuba

#83 Příspěvek od Kuba »

Atila píše:
zet píše:To Kuba: hele nejsou na tom hůř lidi co mají např P307 HDi,kde jsou stejné vstřiky ale celé auto stojí čtvrtinu co BMW - to je snad ještě horší poměr ne?Navíc technologii CR dnes používají prakticky všechny diesely takže se s tím asi moc nenadělá.


Nevim jak Frantici, ale treba na Fiaty koupite u Bosche vstrik za ctyri tisice, tedy polovicku toho co na bawo a samozrejme je jich tam o jeden az dva mene. :-)
¨

No ale o tom se celou dobu bavíme !!! Do BMW dělá vstřikovací díly taky BOSCH, stejně jako do Peugeotů HDI.... jenže vstřik do Báwa stojí podle typu od 9000,- do 12.000 Kč a do HDI 407 ani ne polovinu !!! Nevim, proč u HDI to tolik neodchází, možná je to jinak navržený.... ale tahle politika BOSCHe a BMW, že ať si zákazník s BMW připlatí, pýč je bohatej, je sviňárna. A ty vstřiky nejdou ničim nahradit a BMW to dobře ví !!!!
pochlebnik
Registrovaný
Příspěvky: 72
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#84 Příspěvek od pochlebnik »

Prosím už přestaňte kritizovat báwa. které si koupíte ojeté a bůhví v jakém stavu... Každej kdo si někdy koupil novej bavorackej diese(modely posledních let)l ví, že je to neznicitelny. Vlastní zkušenost e39 530d r.v. 2002, najeto 270tkm a motor zcela bez investic, jde jak novej.. Nemuzu si vynachvalit a kdokoliv z meho okoli s novym autem ma stejnej nazor.

Kdo se o auto nestara po celou dobu jeho zivota, at ho nehazi do pytle s ostatnima!
harley007
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 11.02.2007 01:00

#85 Příspěvek od harley007 »

Já nevím asi to nechápu ale neměl bys lepší kdyby sis koupil škodu 120 nejlepe gls ta je na provoz a na díly zatím nejlevnější a budeš moc psát aspon na jiném foru tohle je BMW
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#86 Příspěvek od Martinéz »

ja mam na svym td (tds) najeto 300.000 a slape krasne, nacipovanej od 235k. je to asi jedina cast auta na kterou jsem nemusel zatim sahat. jinak ten podvozek u bav je katastrofa, proste dan za spatny silnice a honbu za gut jizdnima vlastnostma.. kazdej rok podvozek alespon 10-15k.. celkove musim do svyho auta (ktery ma sice najeto, ale koupen a udrzovan jako vonavka) rocne nasypat za opravy cca 25, coz mi neprijde uplne koser..
bava obecne jsou urcite choulostivejsi, ale vracej to jinde. treba accord kterej mame v rodine ma najeto necelejch 200k a olej byl menen max trikrat a porad drzi. 3 E mercedesy ktery se u nas postupne vyskytly snad nikdy zadnej trouble a najezd byl vzdy do 250k km..
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#87 Příspěvek od mufman »

"Potěšující" zpráva pro ty, co mají strach ze vstřikovačů v dieselu. Dnes v auto moto revue ukazovali faceliftovanou E60. Modernizací prošli i motory a to konkrétně řadové šestiválce, které nově disponují palivovou soustavou s vysokotlakými piezovstřikovači na principu common rail... :) Řekl bych, že od E60 po FL už se nebude muset řešit jestli se diesel vyplatí, když má tak drahý vstřikovače.. V benzinu budou sice dozajista jiny, ale myslim, že cenově se dá očekávat podobná hladina.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#88 Příspěvek od gyrous »

Ale to co je dražší jen kvůli značce to neplatí jen v automobilovém průmyslu. To, že si BMW vybere část majitelů je jiná věc. Kdyby chtěl platit, tak si může vybrat i jinou značku. A podle značky nejde poznat řidič, někdo si třeba koupí baworáka, protože se tím živí. A někdo to koupí, protože se naskytne vhodná příležitost pořizovačky ze známosti...a někdo si natolik zvykne, a věří ostatním bludům, že třeba např. italové a francouzi jsou poruchoví. Tak to má zafixovaný a někdy je to pravda. Trefit dobrýho francouze a itala z bazaru, to je na to třeba mít pořádnýho odborníka. Ono se to tak nesere ten ital a francouz. On se z většiny už zesraný pořídí...
David30
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: pon 19.02.2007 01:00

#89 Příspěvek od David30 »

mufman píše:"Potěšující" zpráva pro ty, co mají strach ze vstřikovačů v dieselu. Dnes v auto moto revue ukazovali faceliftovanou E60. Modernizací prošli i motory a to konkrétně řadové šestiválce, které nově disponují palivovou soustavou s vysokotlakými piezovstřikovači na principu common rail... :) Řekl bych, že od E60 po FL už se nebude muset řešit jestli se diesel vyplatí, když má tak drahý vstřikovače.. V benzinu budou sice dozajista jiny, ale myslim, že cenově se dá očekávat podobná hladina.


Tak jsem si dal tu práci a zjistil od kolegy co dělá v náhradních dílech v ELITu co to má stát. Oni to zatim nedodávaj, ale maj svodky od BOSCHE, páč žádnej výrobce nevyrábí náhradu........ Pro E60 bude předběžná cena jednoho vstřiku u dieselu 15.000,-- Kč. To je 90.000,- Kč za všech 6. Výborný !!!!
Chaotik
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: ned 29.10.2006 00:00
Bydliště: Třebíč

#90 Příspěvek od Chaotik »

David30 píše:
mufman píše:"Potěšující" zpráva pro ty, co mají strach ze vstřikovačů v dieselu. Dnes v auto moto revue ukazovali faceliftovanou E60. Modernizací prošli i motory a to konkrétně řadové šestiválce, které nově disponují palivovou soustavou s vysokotlakými piezovstřikovači na principu common rail... :) Řekl bych, že od E60 po FL už se nebude muset řešit jestli se diesel vyplatí, když má tak drahý vstřikovače.. V benzinu budou sice dozajista jiny, ale myslim, že cenově se dá očekávat podobná hladina.


Tak jsem si dal tu práci a zjistil od kolegy co dělá v náhradních dílech v ELITu co to má stát. Oni to zatim nedodávaj, ale maj svodky od BOSCHE, páč žádnej výrobce nevyrábí náhradu........ Pro E60 bude předběžná cena jednoho vstřiku u dieselu 15.000,-- Kč. To je 90.000,- Kč za všech 6. Výborný !!!!


No a to se tady už řešilo asi XY-krát:-).
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ

#91 Příspěvek od zet »

Takže bacha - nekupovat e 60 :lol:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#92 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

zet píše:Takže bacha - nekupovat e 60 :lol:
Pozor, ani E61, tam to bude podobný.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
free24
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Mistrovice

#93 Příspěvek od free24 »

Po precteni par prispevku,bych napsal svuj nazor.Ja jsme diesel nikdy nemel,jsem benzinak.V Autotipu byl test,kde srovnavali benzin vs nafta,co se vyplati a jen u trech aut se vyplatil anafta.u peugeot 207,MB E a Audi A8,motory si presne nepamatuji,tak radsi nepisu.Byl tam tes i bmw 320d a 320i a benzin byl vyhodnejsi.

No a cetl jsme tu,ze mb zacal prvni davat naftu do osobaku,ja mam dojem ze to byl fiat a fiat zacal i s comon-rail,doufam ze se nepletu.

Jinak si myslim,ze dneska je jedno,jestli nemec,frantik,dily jsou stejne drahe,jde jen o jizdni vlastnosti a bmw,ta j ema vynikajici.tot vse
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#94 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Se vstřikováním Common Rail přišla Toyota, ale to je v téhle diskuzi asi vedlejší.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#95 Příspěvek od mufman »

Chaotik píše:
David30 píše:
mufman píše:"Potěšující" zpráva pro ty, co mají strach ze vstřikovačů v dieselu. Dnes v auto moto revue ukazovali faceliftovanou E60. Modernizací prošli i motory a to konkrétně řadové šestiválce, které nově disponují palivovou soustavou s vysokotlakými piezovstřikovači na principu common rail... :) Řekl bych, že od E60 po FL už se nebude muset řešit jestli se diesel vyplatí, když má tak drahý vstřikovače.. V benzinu budou sice dozajista jiny, ale myslim, že cenově se dá očekávat podobná hladina.


Tak jsem si dal tu práci a zjistil od kolegy co dělá v náhradních dílech v ELITu co to má stát. Oni to zatim nedodávaj, ale maj svodky od BOSCHE, páč žádnej výrobce nevyrábí náhradu........ Pro E60 bude předběžná cena jednoho vstřiku u dieselu 15.000,-- Kč. To je 90.000,- Kč za všech 6. Výborný !!!!


No a to se tady už řešilo asi XY-krát:-).


To ne, XY-krát se řešilo že stojí vstřik 12 000,-- Kč, a jestli ma na E60 stat 15 000,-- Kč tak to bude ještě větší sranda. Ikdyž mě osobně to nějak netíží, diesela nechci, tak to nemusim vůbec řešit. Ale až se na trhu trochu zabehnou ty novy R6 benzinovy s piezovstrikovaci tak uz to bude fakt jedno a bude konec temhle dohadum :)
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#96 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

To teda jedou v Elitu na slušnou marži. Koukal jsem do ceníku a vstřik do E60 je za 7,5k bez DPH.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
RSak
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha

#97 Příspěvek od RSak »

Vlasta píše:To teda jedou v Elitu na slušnou marži. Koukal jsem do ceníku a vstřik do E60 je za 7,5k bez DPH.


to mě nepřekvapuje, Elit je na "dobré" ceny u některých dílů specialista
Dani34el
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 28.01.2007 01:00

#98 Příspěvek od Dani34el »

Ježišmarjá, lidi zlatý, p r o b u ď t e - - s e ! Tady nejde o nějáký slepý hájení značky BMW nebo naopak její zatraceování. V y - - t o - - p r o- - B o h a- - - n e v i d í t e ? Je úplně fuk, jestli stojí 6 vstřikovačů s prací 75.000 nebo 90.000, prostě je to šílená suma, kolik tu vlastně kdo vydělává ? Je to nepoměr a stačí, že se vyserou vstřiky a ještě převodovka a ste na 150.000 a je to finanční diseaster - to se klidně může stát.

Otázka je co s tim ? Bojkotovat to ? Talčit na výrobce BOSCH a spol. aby tuhle nesmyslnou cenovou politiku změnil ? Si to spočítejte horem dolem, rozumně uvažující člověk pak nový BMW diesel nikdy nemůže koupit, vždyď přece provoz auta neni jen nafta !!! 8O 8O 8O 8O
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#99 Příspěvek od RuDoSh »

omfg :lol:
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#100 Příspěvek od pepus »

Dani34el píše:Ježišmarjá, lidi zlatý, p r o b u ď t e - - s e ! Tady nejde o nějáký slepý hájení značky BMW nebo naopak její zatraceování. V y - - t o - - p r o- - B o h a- - - n e v i d í t e ? Je úplně fuk, jestli stojí 6 vstřikovačů s prací 75.000 nebo 90.000, prostě je to šílená suma, kolik tu vlastně kdo vydělává ? Je to nepoměr a stačí, že se vyserou vstřiky a ještě převodovka a ste na 150.000 a je to finanční diseaster - to se klidně může stát.

Otázka je co s tim ? Bojkotovat to ? Talčit na výrobce BOSCH a spol. aby tuhle nesmyslnou cenovou politiku změnil ? Si to spočítejte horem dolem, rozumně uvažující člověk pak nový BMW diesel nikdy nemůže koupit, vždyď přece provoz auta neni jen nafta !!! 8O 8O 8O 8O


kdyz je to pro nekoho financni disaster tak at si nekupuje BMW a jezi skodovkou... V-Boha-sice-neverim-ale-tohle-vidim :D
(i like SEO)
Odpovědět