Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 525i přestala úplně jet!!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jiras
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
Bydliště: Jihlava

#1 Příspěvek od Jiras »

Ahoj prosím o radu, jestli nevíte, co je v řiti:

Brácha jede po městě, všechno v klidu, najednou ale okamžitá ztráta výkonu a chcípnutí motoru. Když to chtěl pak nastartovat, chytne to normálně, ale na volnoběh jsou otáčky na 2000 /min, z vejfuku jde tmavší kouř než normálně (a víc). Jakmile začne pouštět spojku a chce se rozjet, zdechne to (neni výkon). :( :(

Je to E34 525i rv 1988. Typ motoru nevim, v pětkách nemám přehled.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#2 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

no musis to vic popsat... jde motor na volnobeh vytocit? bezi s vibracema? dela rachot?
“Ability is what you're capable of doing.”
bas

#3 Příspěvek od bas »

Odpoj vahu vzduchu alebo lamdu, pripadne oboje. Motor by mal bezat v nudzovom rezime.....a viacmenej normalne. Za pokus to stoji....
TOMe39
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ostrava

#4 Příspěvek od TOMe39 »

Koukni na olej v motoru, jestli v něm nemáš vodu, mohlo by to být prasklé těsnění pod hlavou. :idea:
Jiras
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
Bydliště: Jihlava

#5 Příspěvek od Jiras »

Upřesnění (včera jsem to viděl naživo):

Nestalo se to při jízdě. Jel, normálně zastavil, ale když chtěl po cca hodině jet dál, už to nešlo. Dá se s tím pomalu jet jen po rovince nebo z kopce. V sebemenším stoupání to chcípne pro nedostatek výkonu.

Chová se to takto - startuje normálně, po nastartování otáčky vyskočí na 2000 a zůstanou tam (na volnoběh). Na přidání plynu normálně reaguje, jde vytočit kam je libo. Zvuk motoru není OK, jakoby nešel 1 válec, ale jdou všechny, jeho známej mechanik prý zkoušel měřit kompresi, všech 6 je PRÝ OK. Svíčky jsme zkusili vyměnit, ale žádná změna. Po opětovném vyndání byly černý (po chvilce).
Kontrola těsnosti sání OK. Volnoběžný ventil čistý. Olej ani voda neubývá, nebublá, hadice měkké.
Z vejfuku jde tmavej kouř jako z diesla (žádná dýmovnice, ale je znatelně tmavší).

Může se takhle projevit nejdoucí 1 nebo 2 válce?
Diesel
Registrovaný
Příspěvky: 105
Registrován: stř 31.05.2006 00:00
Bydliště: Liberec

#6 Příspěvek od Diesel »

No projevit může ale kdyz píšeš že běžej všechny válce tak je to divny. A co vstřiky nekapou nebo nejsou zalepený?
Jiras
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
Bydliště: Jihlava

#7 Příspěvek od Jiras »

Jde s tím na diagnostiku, tak pak to snad bude jasné...
mike525
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: pon 07.02.2005 01:00
Bydliště: Horní Suchá
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od mike525 »

Jiras píše:Upřesnění (včera jsem to viděl naživo):

Nestalo se to při jízdě. Jel, normálně zastavil, ale když chtěl po cca hodině jet dál, už to nešlo. Dá se s tím pomalu jet jen po rovince nebo z kopce. V sebemenším stoupání to chcípne pro nedostatek výkonu.

Chová se to takto - startuje normálně, po nastartování otáčky vyskočí na 2000 a zůstanou tam (na volnoběh). Na přidání plynu normálně reaguje, jde vytočit kam je libo. Zvuk motoru není OK, jakoby nešel 1 válec, ale jdou všechny, jeho známej mechanik prý zkoušel měřit kompresi, všech 6 je PRÝ OK. Svíčky jsme zkusili vyměnit, ale žádná změna. Po opětovném vyndání byly černý (po chvilce).
Kontrola těsnosti sání OK. Volnoběžný ventil čistý. Olej ani voda neubývá, nebublá, hadice měkké.
Z vejfuku jde tmavej kouř jako z diesla (žádná dýmovnice, ale je znatelně tmavší).

Může se takhle projevit nejdoucí 1 nebo 2 válce?


Kdyby nejel jeden nebo 2 valce poznal bys to na svickach..
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#9 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

nejaky cidlo, RJ dava spatnej predstih
“Ability is what you're capable of doing.”
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od psena »

Kdyz me po generalce 525i zapomeli nasadit cidlo otacek kliky pro RJ, tak to delalo neco podobnyho...proste hroznej bordel.Zkus kontrolu.
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RedBaron »

čidlo polohy klikovky bych šacoval taky v první řadě.
Jiras
Registrovaný
Příspěvky: 188
Registrován: čtv 02.12.2004 01:00
Bydliště: Jihlava

#12 Příspěvek od Jiras »

RedBaron píše:čidlo polohy klikovky bych šacoval taky v první řadě.


OK, a je to čidlo přístupný i nějak zvenku motoru? Kde ho přesně hledat? Mohl by to být třeba jen nějaký přerušený kontakt, viditelný zvenku...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

dole pod vrtuli, jak jsou remenice, ta nejvetsi s par zubama, kolmo na ni je cidlo, jukni do ETK... bude to nejspis cele od oleje, drat vede nahoru na pravou stranu k hlave, kde je konektor, vycistit to cidlo + promerit, bude mit kolem 1kOhmu (tipuju, nevim), vycistit konektor...
“Ability is what you're capable of doing.”
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#14 Příspěvek od Maxiczech »

Pokud je to za studena v poho, tak bych to opravdu viděl na některé z čidel. Zahřeje se, odpojí a hotovo. Tohle jsem měl s čidlem na vanosu. Zahřálo se, auto přestalo mít výkon a když jsem vypnul motor, točil déle a pak jakoby se hádal. Zkrátka čidlo dávalo špatné údaje do řídící jednotky a bylo po pr... Diagnostika, výměna a zase pohoďka.. 8)
Odpovědět