Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spotřeba
Ahoj, mám e39 523i a v poslední době to nějak žere. Jezdím tak 10,5/100km a je jedno, jaký styl jízdy. Při pomalé jízdě s nohou jako pírko, že se sotva dotýkám pedálu a spotřeba je 10 pak jedu 160 a spotřeba stejná. Nic jsem nenašel co by tomu mohlo být, jen při startu je cítit benzín z výfuku a chvilku to trvá, než naskočí.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Maxiczech píše:Jestli nejni v háji jenom počítač.Nejni možné, aby byla spotřeba paliva stejná při 160 km/h jako při 90 km/h.
Fyzikalne to klidne mozne je, kazdy motor ma optimum (nejaky pocet otacek) a smerem nahoru i dolu od toho optima muze jit spotreba i nahoru....
Kazdopadne v praxi by spotreba pri 90 mela byt rozhodne nizsi (protoze mame prevodovku, ze). Ja bych to fakt videl na lambdu, nebo vahu, dale pak to mohou byt i vstriky. Rozhodne bych sel na dignostiku a pokud nic, zacit od vahy....
Mam stejný model a přijde mi, že mi to dělá podobně. Vždy doplňuju do plné a spotřeba vychází na 9,5-10l ať se snažím šetřit nebo i jezdím rychle. Přijde mi že ta spotřeba je na tohle auto dobrá, ale je fakt, že když jedu někam dál tak jedu tak za 8,5L ikdyž jedu pomalu, což bych čekal že bude míň, ale třeba to tak má být:-)
Mám e-39 Touring 520i, 170 koní a minimální spotřebu jsem dokázal rovných 8 litrů. A to tak, že jsem se fakt sousředil na momentální spotřebu jako blázen. Bylo to při jízdě mezi 80 - 90 km/h. Ale takhle se jezdit nedá. Je fakt, že po dálnici mastim 140 na tempomat a jedu za 8,2 litrů. Jinak město v poho za 13-14 litrů. 

No PC to není, měřím spotřebu i při tankování. Je tam rozdíl při okamžité spotřebě při 90 a 160 tak 0,5litru. Na počítači jsem to měl u kamaráda a žádnou závadu to neukázalo
Prostě najedu na dálnici, 90 na tacháči a okamžitá ukazuje cca 10-11. Jezdíval jsem tak za 9,5 a min. jsem měl 8,2
Je pravda, že u ohřátého motoru po chvilce stání to nechce naskočit a je cítit benzín od výfuku a u studenýho v poho na první otočení klíčku
Možná jak píše Radims, podtlakový ventil. To je u vstřiků na tý kovový hadičce na jejím konci?
Nebo vštřiky? Už jsem tam dával STP Fuel Injector a nic


Je pravda, že u ohřátého motoru po chvilce stání to nechce naskočit a je cítit benzín od výfuku a u studenýho v poho na první otočení klíčku

Nebo vštřiky? Už jsem tam dával STP Fuel Injector a nic

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: