Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

..Jak na výměnu poloos u E 39 ??

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zdendaa
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 31.01.2006 01:00

#1 Příspěvek od Zdendaa »

Zdarec.. můžete mi poradit? - budu měnit poloosy na E 39. Jakej je správnej postup, jsou tam nějaký záludnosti?
Za případný rady dík. Zdeněk
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od Pavel H »

Pokud to budes menit kus za kus, tak je to jednoduche. U diferu povolis 6x M10 šroub - imbus a na kole povolis matici na poloose. Vysunes smerem k diferu a je to. Montaz je opak demontaze. Na tech 6ti sroubech je pojistovaci podlozka vzdy pod dvouma sroubama a na te hlavni matici je taky nejaka pojistka, ale nevim ted jaka.
Zdendaa
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 31.01.2006 01:00

#3 Příspěvek od Zdendaa »

Dík za odpověď... takže kolem poloos se nemusí nic vyndavat.. z toho sem měl strach..
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Pavel H »

Zdendaa píše:Dík za odpověď... takže kolem poloos se nemusí nic vyndavat.. z toho sem měl strach..


Nejsem si vedom, ze by se neco muselo sundavat. Mozna budes muset sundat zadni kotouc, ale to si ted nejsem jist jak to tam je. Rozhodne je to jednoduche a pokud si jen trochu zrucny, tak to zvladnes. Kdyby neco, tak napis na SZ nebo email a probereme to. Odkud jsi? Jestli z Prahy a okoli, tak Ti s tim muzu pomoct.
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od BMWAK »

u E39 není přes poloosu stažený ložisko?
v případě ze vby bylo tak bych se skoro bál aby ti ho kus nezustal na poloose.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Doktor1 »

No zas tak jednoduchý to není...
přes poloosu je stažený ložisko,ale v tom problém není,ani ti nic na poloose nezůstane..
Problém je v tom,že musíš povolit rameno,jinak tu poloosu ven nedostaneš a na levé straně ti navíc bude ještě zavazet výfuk..
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Pavel H »

Tak jsem to mel ted zvedle a na prave strane tomu nevadi nic a na leve skutecne o kousek vadi trubka vyfuku. Takze jeste spustit kousek vyfuk. Jinak by nemel byt zadny problem. Tedy doufam, ze 535i nema jine napravy.
Zdendaa
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 31.01.2006 01:00

#8 Příspěvek od Zdendaa »

Díky za informace!!
Zdendaa
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 31.01.2006 01:00

#9 Příspěvek od Zdendaa »

..tak jsem to měl na zvedáku a zdá se mi, že je vůle u kol - asi jsou v tahu homoklouby -ne? a vůle je i na druhý straně, u diferáku. Ale dif. je v pořádku, je to teda někde u diferáku, v poloose. Tam je ale drážkovaná hřídel - může v ní bejt vůbec vůle? Nebo je tam taky kloub? Netušíte někdo? Díkes.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Doktor1 »

pokud je vůle vpodélné ose poloosy,tak je to normální...
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Doktor1 »

proč chceš vlastně ty polosy měnit? Tomu málokdy něco je...
Zdendaa
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: úte 31.01.2006 01:00

#12 Příspěvek od Zdendaa »

- kolem otočím tak 4 cm, než se začne otáčet poloosa. Určitě jsou v čudu homoklouby. A na druhý straně, u diferáku, je vůle taky. Tak budou muset ven..
Odpovědět