Uvažuju dost vážně o LPG do 528i, jen ještě nevím jaký systém..
Vím, že PRINCE je asi nejlepší ale jde mi taky o poměr kvalita/cena.Nemáte někdo zkušenost např. se systémem Magic 2 od HL propan?
Díky za zkušenosti a prosím žádné slinty typu " plyn do báwa nepatří.."
Boldor píše:Uvažuju dost vážně o LPG do 528i, jen ještě nevím jaký systém.. Vím, že PRINCE je asi nejlepší ale jde mi taky o poměr kvalita/cena.Nemáte někdo zkušenost např. se systémem Magic 2 od HL propan? Díky za zkušenosti a prosím žádné slinty typu " plyn do báwa nepatří.."
použij fci "hledat" o LPG je tu toho hodně Jinak HL Propan
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
je to dobrý na peníze,ale jinak je to věc úplně nahovno,furt mi někde něco praská,minulej tejden nějaká hadoce v mot prostoru a dneska se mi ozvala rána jak z děla a plyn uchází zespod auta...musíš jezdit jak fotr nebo se to bude furt srát.
ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi".
Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni
Jsem objednanej na 17.7. na prestavbu tak jsem zvedavej, kazdopadne se nemuzu dockat:) jedu do http://www.neptun-harfa.cz ale nevim jakej system - jestli BRC nebo AC - resp. AC by melo byt kvalitativne stejne ale cenove je o nezanedbatelnych 7tis niz..
honzicek69 píše:ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi". Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni
Rezervu neres. Porid si dojezdovou soupravu a pokud to nevyjde tak se proste jednou za cas nechas odtahnout. Velikost toroidu do E39 je tusim 50l pri vyuziti celeho prostoru a to je take asi tak nejmensi rozumna velikost.
Martyn píše:Jsem objednanej na 17.7. na prestavbu tak jsem zvedavej, kazdopadne se nemuzu dockat:) jedu do http://www.neptun-harfa.cz ale nevim jakej system - jestli BRC nebo AC - resp. AC by melo byt kvalitativne stejne ale cenove je o nezanedbatelnych 7tis niz..
Na Neptun Harfa tu nebyly zrovna super reference, ale zase nebyly az tak uplne silene jako u nekterych jinych patlalu, takze snad bude slouzit.
honzicek69 píše:ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi". Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni
udelat to jde, jest ale otazkou jestli je k necemu 25-30litrova nadrz ....
já mám v e36 toroidní nádrž 45l ... tj při 80% plnění 37l plynu .... to mi vychází na cca 300km ...... takže do pětky by se měla vejít 50l nádrž. Mě to připadá dostatečné.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Atila píše:Rezervu neres. Porid si dojezdovou soupravu a pokud to nevyjde tak se proste jednou za cas nechas odtahnout. Velikost toroidu do E39 je tusim 50l pri vyuziti celeho prostoru a to je take asi tak nejmensi rozumna velikost.
no ja sem taky premyslel jenom o "spreji" (nebo dvou), ale aby pak nebyl problem s poldama kvuli "povinne" vybave.
Martyn píše:Jsem objednanej na 17.7. na prestavbu tak jsem zvedavej, kazdopadne se nemuzu dockat:) jedu do http://www.neptun-harfa.cz ale nevim jakej system - jestli BRC nebo AC - resp. AC by melo byt kvalitativne stejne ale cenove je o nezanedbatelnych 7tis niz..
O neptunu taky přemýšlím, minimálně mají určitě dost zkušeností..
Ale toho AC bych se trochu bál, myslím že je to polská firma Abys pak těch pár tisíc nelitoval..Ale nechci strašit,třeba s tím má někdo už zkušenosti a je to v poho.
Docela mě překvapilo jaký jsou mezi přestavbama i estetický rozdíly.Např. : jednou je plnící ventyl nabastlenej v nárazníku,nebo šikovně pod dvířkama s hrdlem nádrže.Přívod plynu do mot. prostoru jsem taky viděl prasácky ze strany svodů přes hlavu až do sání a nebo z druhé strany kdy si toho ani nevšimneš, že je tam něco navíc..
Tyhle věci bych u toho taky rád podchytil.
Huska píše: to mi vychází na cca 300km ...... takže do pětky by se měla vejít 50l nádrž. Mě to připadá dostatečné.
no nevim, mozna na skakani po meste, ale jinak bych z toho zesilel, vadi mi i "jen" 60 u Mka, coz je kolem 500-550km... fakt je rozdil mit dojezd 1000 (nevim jak vypada cerpaci pumpa) a 300km (taktak Lipa-Brno)
Huska píše: to mi vychází na cca 300km ...... takže do pětky by se měla vejít 50l nádrž. Mě to připadá dostatečné.
no nevim, mozna na skakani po meste, ale jinak bych z toho zesilel, vadi mi i "jen" 60 u Mka, coz je kolem 500-550km... fakt je rozdil mit dojezd 1000 (nevim jak vypada cerpaci pumpa) a 300km (taktak Lipa-Brno)
jak se to vezme... kdyby byla větší tak z hlediska dojezdu by to bylo lepší, ale z hlediska zatížení zadku nic moc....... mě to v celkovém pohledu vyhovuje a znovu bych volil stejně.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Huska píše:jak se to vezme... kdyby byla větší tak z hlediska dojezdu by to bylo lepší, ale z hlediska zatížení zadku nic moc....... mě to v celkovém pohledu vyhovuje a znovu bych volil stejně.
No myslim ze je to jedno jestli tam mas 60 litru benzinu nebo 48 litru plynu (s 60l nadrzi). Jelikoz jezdis porad na plyn tak plnou benzinu ji mit stejne nebudes.
Buď drzej jako já Když se mě četník při kontrole zeptá, tak mu řeknu "pane příslušníku, tohle je BMW, to byste měl vědět, že BMW má Run-Flat a proto mít rezervu nemusí!". Zatím mě to vždy sežrali
honzicek69 píše:jak je to teda s tou nutnosti mit rezervni kolo? ve vyhlasce to tak je ale jsou i auta ktera jsou uz od vyroby bez kola jenom se "sprejem".
landys píše:Buď drzej jako já Když se mě četník při kontrole zeptá, tak mu řeknu "pane příslušníku, tohle je BMW, to byste měl vědět, že BMW má Run-Flat a proto mít rezervu nemusí!". Zatím mě to vždy sežrali
honzicek69 píše:jak je to teda s tou nutnosti mit rezervni kolo? ve vyhlasce to tak je ale jsou i auta ktera jsou uz od vyroby bez kola jenom se "sprejem".
a nejni nahodou Run-Flat oznaceni na pneumatikach? ze by se prislusnik byl liny podivat? Ja mam zkusenost ze se mi divali i na to jestli mam dostatecny vzorek. tak nevim jak bych ho pak ukecal
landys píše:Buď drzej jako já Když se mě četník při kontrole zeptá, tak mu řeknu "pane příslušníku, tohle je BMW, to byste měl vědět, že BMW má Run-Flat a proto mít rezervu nemusí!". Zatím mě to vždy sežrali
honzicek69 píše:jak je to teda s tou nutnosti mit rezervni kolo? ve vyhlasce to tak je ale jsou i auta ktera jsou uz od vyroby bez kola jenom se "sprejem".
a nejni nahodou Run-Flat oznaceni na pneumatikach? ze by se prislusnik byl liny podivat? Ja mam zkusenost ze se mi divali i na to jestli mam dostatecny vzorek. tak nevim jak bych ho pak ukecal
oni o tom hovno a jednak myslím že by mělo stačit vozit spray,