Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

POMOC E34 M50 Nestratuje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DoctorX
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: ned 20.05.2007 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od DoctorX »

Prosím o pomoc ,nestartuje a nerozběhne se ani ten test LCD despleje pod budiky. 200 Km v pohodě a po pauze na Benzine už jsem to nenatočil. Tušíte?? Díky.
Startér ani necvakne. :roll: :?
zeryk
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 24.04.2007 00:00

#2 Příspěvek od zeryk »

Pokud ti to takto ztichlo, proč nenapíšeš, zda jde elektrický proud, "střídavý, střídavý . . .? Bohužel ti pomůže jedině diagnostika u BMW opraváře. Jinak budeš hádat. Tam se může tolik věcí podělat, že se tomu až divím, jakto že to BMW jezdí?
ŽERYK!! Ty už víš kdo?
DoctorX
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: ned 20.05.2007 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od DoctorX »

zeryk

JJ ja vim :lol:
No mne spis prekvapila ta nahla smrt ,jeste se utesuji ze to studene treba zitra zase chytne ,kouknu jeste na kabely a popripadnou kostru. Spis mne zarazi nebezici check control ( no snad to pisu dobre) ,test zadny nebezi ,nic necvaka ,pri poloze stratu - hrobove ticho 8O

Je to r.v. 94 ,tajny vypinac zadny ,imobiliser ,take ne a ja netusim jak je to uz u tohoto rocniku ,ale pokud je vse oki ,tak mozna ten test bezet ani nema.?
zeryk
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: úte 24.04.2007 00:00

#4 Příspěvek od zeryk »

Musíš jít po elektrice! Když je cosi mrtvý, budí ho co . . .elektrický proud, tentokrá nestřídavý. . . Co pojistky, co napětí, co počítač, co jsi dwělal před zaparkováním, jak dlohá pauza, nesvítilo mezi tím cosi atd, atd. . .
DoctorX
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: ned 20.05.2007 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od DoctorX »

Po pojistkach jsem koukal ,to bylo prvni ,vse oki. Vuz ma uz velky BC ,ale zda se da tam udelat test ,netusim ,tenhle rocnik mam prvne ,neznalost ,moje smula.
Jinak auto jelo super ,200 Km bez jedine malickosti ,klasika ,zaparkoval jsem na parkovisti ,otacky drzeli normalne. Vypnul motor ,zavrel okna a sli jsme na kafe. Pak uz to ani necuklo.
Stve mne to ,tech 192 kobyl je pod kapotou nadhera ,svezeni super a ted to stoji jako mrcha v puli cesty dom :(
DoctorX
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: ned 20.05.2007 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od DoctorX »

Tak jsem teď dorazil ze Stratosu BMW servisu. Netvarili se na to nijak šíleně ,klasika - ,,po diagnostice budeme chytřejší" :)

Padla podezření na Startér ,Palivová jednotka ,ale spíš v palubce odešel imobilisér ,netušil jsem že tam je :lol:

Odtahovka vyráží okolo poledne ,nebojte se že vám neřeknu jak jsem dopadl :lol:

Při mé smůle ,tam přijedeme a studené to natočím 8)
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#7 Příspěvek od Maxiczech »

Abys nakonec neměl jen uklepaný kontakt na baterce :lol: To by byl fakt hustej lol
DoctorX
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: ned 20.05.2007 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od DoctorX »

:arrow: Maxiczech

Nestras 8O ,to by snad nesla el. uplne. budiky a kontrolky jdou ,svetla a okna take ,central take jo.
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od bmwfil »

DoctorX píše::arrow: Maxiczech

Nestras 8O ,to by snad nesla el. uplne. budiky a kontrolky jdou ,svetla a okna take ,central take jo.


Právě že šla, me to dělalo to samy (normálka kontrolky, světlo v kabině, blikače atd.) a bylo to málo dotaženým kontaktem na baterce.
DoctorX
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: ned 20.05.2007 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od DoctorX »

:arrow: bmwfil

Dekuji ,to mne pripada jako schudne ,moje hloupost ,zase neco vim navic. Vsak ja se ozvu co to bylo ,ju. :roll:
Pietro
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: pon 01.11.2004 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Pietro »

Nejdřív bych zkusil zkontrolovat/vyčistit/utáhnout všechny kontakty...
Skoro nic to nestojí, a třeba to pomůže... (Kdyžtak sorry za OT)
DoctorX
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: ned 20.05.2007 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od DoctorX »

Takze vsem diky za tipy ,nakonec vuz skoncil v servise ,doslo na vnitrni diagnostiku a panove bylo se cemu divit. Komplet vyhorela elektrika pod palubkou ,puvodni majitel byl machr ,neco se mu libilo ,tak to kamsi pripojil ,zvazal kabely ,kdo vi proc bez izolacky a bylo. Mam to stesti ze to shorelo mne ,byla to otazka casu . No 3t bylo stale levnejsi nez cerpadlo :lol:
Postupne se to da dohromady ,ale bavorsko jezdi :)
mihazu
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: pát 10.08.2007 00:00

#13 Příspěvek od mihazu »

tak mne to robilo to iste na e34 525i, na studeny motor ok, potom som niekde zastal na pumpe a auto mrtve - som musel niekoho poprosit aby ma roztlacil alebo pockat tak hodku dve. nakoniec to bol zaoxidovany kontakt na starteri...
Odpovědět