Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nemaže!!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#1 Příspěvek od kavanda »

Stala se mi taková věc.Měnil jsem olej a dělal rozvody.Nechal jsem to delší dobu vypuštěný , po kompletaci a natočení svítí mazání a nemaže.
Neměl jste někdo takový problém a vyřešil ho :?:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

to mě řikal mechoš že stary bmw to občas dělali, že když spadl olej tak už to samo malo kdy nasavalo, prej to vyřešil tam že foukll kompresorem do te trubičky jak je měrka oleje což vytlačilo olej do pumpy a ta ho nasala ale nevím co je na tom pravdy.
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#3 Příspěvek od kavanda »

Zkoušel jsem to polejt i bez víka, nalejt přes filtr a nic.Venku bylo i oil čerpadlo a taky OK.
Toto jsem ještě nezkusil.
:wink:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#4 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

A nebo chcíplo čidlo.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JaraX »

Vlasta píše:A nebo chcíplo čidlo.


sem TDSo jednou tak dukladne umyl že mi taky zlobilo čidlo, ale dal bych si bacha, ještě mě napadlo ten motor "utopit" dat tam třeba od par litru vic a jak se to chytne tak to vypustit, ale asi je to pičovina.
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od gyrous »

může to být taky tohle

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ht=rozvody

Mě se to povolilo při nárazu, jinak si nedovedu představit, že by s tím předchozí majitel jezdil. :?
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od kosa »

ee se to stane kolegovi se to stalo v jugošce stal tam 14 dní do kopce a v tom vedru to pěkne vše steklo a už to nešluklo musel doplnit olej přes čidlo do čerpadla a zároven otáčet motorem aby se to naplnilo ...proste se to stane musíš vytrvat a chytne se
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#8 Příspěvek od kavanda »

dnes vyzkouším všechnz způsoby a dám vědět. :rolleyes:
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#9 Příspěvek od kavanda »

tak se foukalo do trubičky,lilo přes čidlo,utopilo motor oilem a nic. :roll:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

kavanda píše:tak se foukalo do trubičky,lilo přes čidlo,utopilo motor oilem a nic. :roll:


kurva musí to nějak jít, mechoš říkal že měnil tři čerpadla a nepomohlo to, du mu volat.
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od kosa »

musí to jít já to zažil na 324 d stejný problém a šlo to sice to trvalo ale šlo!!
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#12 Příspěvek od Fugo »

to čerpadlo to musí nasát, žádný zalívání nepotřebuje, a už vůbec ne foukání vzduchu skze měrku oleje a když tak velmi malý tlak ono by totiž nikoho nepotěšilo vytlačený gufero či těsnění.
vyndat čidlo či záslepku na hlavním mazacím kanále a nasadit měřák a nastartovat, pokud to nebude během pár sec tlakovat, tak kontrola sacího koše, pumpy a taky všech O-kroužků ve vedení, nezapomenout také na přetlakový ventil v čerpadle který může být zaseklý v otevřené poloze a tudíž vše co čerpadlo nasaje vypustí zase zpět do vany, zaseklý ventil je dost často po šlehnutí do vany ať už netěsností kolem kroužků (velmi špatný motor) a nebo skrze odvětrání klikové skříně (často u turbo motorů)a nebo také při foukání vzduchu skrze měrku do klikové skříně.
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice

#13 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Cus, mel jsem 524 e34 a musel jsem vzdy pri vymene remenu udelat takouvou jednoduchou proceduru :-) (menil jsem i olej + filtr). Otevri viko od olejovyho filtru. Uvidis na dne dve zaklopky. Vezmi si svareci drat na autogen a konec ohni o 90 stupnu tak, aby ten konec mel jen tak 2-3 mm. Strc tenhle drat k ty zaklopce a otoc s nim tak, aby si zaklopku nadzvihnul. V tu chvilku ti nekdo musi zastartovat, ale jen par otacek, protoze to cerpadlo to tam zacne hrozne hrnout! Jde proste o to, ze se ti nemuze samo odvzdusnit cerpadlo, je tam vzduch, ktery brani nasati.
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice

#14 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Maxiczech píše:To asi nebude běžný postup, že? 8O Chtěl bych vidět mechoše v BMW, jak mi strkají svářecí drát do motoru. :) Bych mu urazil řepu.. :wink:


Zalezi kam ten drat strka... Mno a ja bych zase nenechal strkat byt jen prsty mechose z autorizovanyho servisu do myho auta... to mas jedno... standartni postup to neni, to netvrdim, ale zato vim, ze to funguje... koneckoncu muze vyndat taky treba 20 tisic z kapsy, protoze pan "mechos" rekne, ze mel v haji olejovy cerpadlo... znam to, ver mi...
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od psena »

Maxiczech píše:To asi nebude běžný postup, že? 8O Chtěl bych vidět mechoše v BMW, jak mi strkají svářecí drát do motoru. :) Bych mu urazil řepu.. :wink:

No on to nestrka do motoru, ale pouze do olejoveho schranky oil filtru.Ja vim, pro Tebe je vsechno pod haubnou"motor" taky jsem to tak v peti letech vnimal :D
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#16 Příspěvek od kavanda »

Tak už maže!!! :)

Drát jsem tam nestrkal,ale odpojil jsem hadici před filtrem.
Trošku to sice šplouchlo,ale funguje jak má.
Myslím,že to je nejelegantnější a nejrychlejší metoda odvzdušnění oil čerpadla.
:banan: :pivo:
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice

#17 Příspěvek od Paul_von_BMW »

No ja jsem to akorat delal tak, aby nebyl olej vsude :-) Jinak super, ze se Ti to podarilo :wink:
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#18 Příspěvek od kavanda »

Díky, díky moc

:Poklona:
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#19 Příspěvek od Maxiczech »

[quote="psena"][quote="Maxiczech"]To asi nebude běžný postup, že? 8O Chtěl bych vidět mechoše v BMW, jak mi strkají svářecí drát do motoru. :) Bych mu urazil řepu.. :wink:[/quote]
No on to nestrka do motoru, ale pouze do olejoveho schranky oil filtru.Ja vim, pro Tebe je vsechno pod haubnou"motor" taky jsem to tak v peti letech vnimal :D[/quote]

Chtěl jsem jen podotknout, že svářecí drát asi nebude ten pravý nástroj..
Odpovědět