Auto bylo v Bosh car servise. Kontrola motoru, tlak ve válcích 25 bar. Ideální má být 30 bar.
Tuhle informaci mě mystifikovali, tlaky jsou prý v pořádku. Měl jsem dohodnuté, že pokud bude motor bez tlaků, tak ho hodím celého na díly.

Kontrola test a měření kompres se vstřiky cena 3500,-
Vstřikovací čerpadlo vyměněno.
Cena montáže a demontáže čerpadla 4500,- bez seřízení, (nabízeli mi jejich čerpadlo za 37t odkup mého -8t, v BMW byl repas za 35t) které mi nechtěli udělat, prý kvůli tomu, že se báli porušit plomby na čerpadle kvůli záruční lhůtě, já sehnal za 12,5t se zárukou, ale je pro mě nevyhovující, tj. bez toho seřízení tak nebudu raději doporučovat.
To vše díky Sotea Ostrava trvalo od května než jsem dostal auto zpět a ještě dělaly chytráky, že takhle má TDSo jezdit. A podotýkám, že teď v tomhle stavu se tím nerozjedu do pořádnýho kopce bez dostatečné rychlosti a to mám na mysli kopec - takový ten typický výjezd z dvorku.
To Smucka: ten ventil byl dost zanesen olejem a takovým bazmekem, vyčištěné a v pořádku dík.
Jinak když má otáčky tak už pěchá pěkně.
To Tds: rozvodový řetěz volný je, vyměním v nejbližší době, nekoukal jsem se na zbůsob demontáže, ale jestli bude muset hlava dolů, tak to nechám až budu mít čas na generálkování motoru, když jsem do toho už tolik dal. Kupodivu, ten šroub stále drží.
