Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Denisexik píše:525tds 1992-jakmile to startnu(chytne na prvni sup) studene auto mi nechce jit do otacek,max tak 2000!musim jet pomalu u kraje s plnym plynem,automat si radi a rychlost pomalu stoupa ku 40km/h vic ani za boha.auto pri tom silne cerne kouri..pritom je uz skoro zahrate..cca po 5min auto z niceho nic se zacne chovat jak ma,tahne uplne super,prestane kourit..netusim vubec cim to muze byt,po delsi jizde zahrate auto dlouho startuje a nekdy vubec az do vybiti baterky,kdyz cerpadlo poliju vodou,startnu po delsim toceni,zaroven mi prosakuje nafta z ridiciho vstrikovace.diky za radu
Jak je na tom turbo, neteče z něj olej?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte 09.08.2005 00:00
- Bydliště: Jizni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Co to dela za studena na volnobeh? Kouri to cerne,modre? Skyta? Reakce na plyn?De hned na vsechny valce? Tezko takhle na dalku neco radit,pokud uz to za tepla nejde ani nastartovat tak bych se asi prvne zameril na cerpadlo,bude uz skoro po smrti a od toho se pak odpichnout dal.Nemaci ti nekde cerpadlo?Neco by ti mozna napovedela diagnostika.
pri studenem startu kouri cerne,zda se mi ze jde tak na 5-6valcu,vibruje cele auto po seslapnuti plynu,jakmile padaji otacky,volnobeh hapruje +- 100otacek.je mozne ze je turbo v haji,pri rozjezdech na krizovatce to je porod,jako by auto netahlo pri plnem plynu,od 2000tis otacek ale zabere a jede jako blazen.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte 09.08.2005 00:00
- Bydliště: Jizni Cechy
- Kontaktovat uživatele:
Denisexik píše:pri studenem startu kouri cerne,zda se mi ze jde tak na 5-6valcu,vibruje cele auto po seslapnuti plynu,jakmile padaji otacky,volnobeh hapruje +- 100otacek.je mozne ze je turbo v haji,pri rozjezdech na krizovatce to je porod,jako by auto netahlo pri plnem plynu,od 2000tis otacek ale zabere a jede jako blazen.
Tlak turba si zmeris sam,na hadicku ktera vede zespoda sani a vede na cidlo udelas rozdvojku a vytahnes si pres okynko budik rozsah aspon 0-1,5baru.Ja sem na to pouzil z autogenu z acetylenu 0-2,5baru.To projed a TDS ma tlacit 0,95-1,15baru na plnej plyn mezi 3-4 tisicema.Me treba tlaci jen 0,75baru,daval sem tam motor z 325TD a tam turbo tlaci min.A jestli ti to tlaci a nedolejvas kazdou chvili olej tak to neres.Pokud spalujes motorovej olej tak to za tebou smrdi jak kdyz palis nakou gumu a nehuli to cerne ale modre.Uplne cerna je nespalena nafta.Porad si myslim ze mas spatny cerpadlo,do urcitejch otacek motoru neni schopny natlacit a naftu vstrikne do valce uplne v jiny dobe nez ma.Ta se nespali a huli.Taky dokaze delat zajimavy veci spatna hlava cerpadla,volnobeh na 5 valcu reakce na plyn skoro zadna.Ale muze toho byt vic najednou.To se ti posralo najednou nebo se to postupne zhorsovalo?Stejne te cerpadlo nemine,jestli ti to uz nestartuje za tepla vubec.Neco podobnyho sem zazil,ale na mechanickym cerpadle.Sem vytlouk 2 baterky nez to zacalo cerne bafat a krouzkovat,kdyz me kamosi roztlacili a pomoh sem si starterem tak to chytlo na pul metru,jelo to v pohode,ale jak se ohralo a sundal sem nohu z plynu okamzite to chciplo a uz sem to nenatocil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Kontaktovat uživatele:
Denisexik píše:525tds 1992-jakmile to startnu(chytne na prvni sup) studene auto mi nechce jit do otacek,max tak 2000!musim jet pomalu u kraje s plnym plynem,automat si radi a rychlost pomalu stoupa ku 40km/h vic ani za boha.auto pri tom silne cerne kouri..pritom je uz skoro zahrate..cca po 5min auto z niceho nic se zacne chovat jak ma,tahne uplne super,prestane kourit..netusim vubec cim to muze byt,po delsi jizde zahrate auto dlouho startuje a nekdy vubec az do vybiti baterky,kdyz cerpadlo poliju vodou,startnu po delsim toceni,zaroven mi prosakuje nafta z ridiciho vstrikovace.diky za radu
Stejně se mi co se týče tahu a výkonu za tepla a studena chovala 325 TDS kvůly špatné Lambda sondě.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Jestli chceš zjistit hned zda-li tam máš bordel, stačí odpojit takovou gumovou propojku č.5 na obr. http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1333/
Jestli to budeš mít hodně zasviněné a zasviní se ti to opět po pár km, tak to auto je zralé tak na.... na kompletní renovaci, protože to auto dostalo totálně zabrat a hlava taky bude muset dolů.
Jestli to budeš mít hodně zasviněné a zasviní se ti to opět po pár km, tak to auto je zralé tak na.... na kompletní renovaci, protože to auto dostalo totálně zabrat a hlava taky bude muset dolů.
gyrous píše:Jestli chceš zjistit hned zda-li tam máš bordel, stačí odpojit takovou gumovou propojku č.5 na obr. http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1333/
Jestli to budeš mít hodně zasviněné a zasviní se ti to opět po pár km, tak to auto je zralé tak na.... na kompletní renovaci, protože to auto dostalo totálně zabrat a hlava taky bude muset dolů.
gyrous zanech ukvapených závěrů a ještě k tomu takové bludy!!když by tam měl hodně bordelu tak bude maximálně turbína k.o.a to teda hlava dolů nemusí.takže to shrnu a nech si zkontrolovat následující věci bez toho budeš tápat ve tmě.
1.kompletní dignostika řídící jednotky
2.nastavení čerpadla včetně jeho kontroly
3.kontrola vstřiků
4.kontrola rozvodového řetězu (nesmí být volný)
5.kontrola turbodmychadla a jeho plnícího tlaku
6.kontrola tlaků motoru
nejlépe v pořadí jak zde uvádím
za tuhle diag.si servis vezme cca.4tis a nebo si to uděláš sám.(což si nemyslím.)
Kluci,tak se tu dozvidam ze tds ma lambdasondu,na sve e-34 tds jsem si vse delal sam,to auto znam na zpamet,ale lambdu jsem tam fakt neobevil?????? Nebo ze by ji oxidacni katalizator potreboval????? Diesel ma lambdasondu??????? Ti co tomu nerozumite,tak se prosim zdrzte takovych to bludu a radsi nepiste nic.Diky za pochopeni
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
tds píše:gyrous píše:Jestli chceš zjistit hned zda-li tam máš bordel, stačí odpojit takovou gumovou propojku č.5 na obr. http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1333/
Jestli to budeš mít hodně zasviněné a zasviní se ti to opět po pár km, tak to auto je zralé tak na.... na kompletní renovaci, protože to auto dostalo totálně zabrat a hlava taky bude muset dolů.
gyrous zanech ukvapených závěrů a ještě k tomu takové bludy!!když by tam měl hodně bordelu tak bude maximálně turbína k.o.a to teda hlava dolů nemusí.takže to shrnu a nech si zkontrolovat následující věci bez toho budeš tápat ve tmě.
1.kompletní dignostika řídící jednotky
2.nastavení čerpadla včetně jeho kontroly
3.kontrola vstřiků
4.kontrola rozvodového řetězu (nesmí být volný)
5.kontrola turbodmychadla a jeho plnícího tlaku
6.kontrola tlaků motoru
nejlépe v pořadí jak zde uvádím
za tuhle diag.si servis vezme cca.4tis a nebo si to uděláš sám.(což si nemyslím.)
Teorie, kterou se řídím já je následující.
V sání je spousta zatuhlého oleje a za studena nefachčí snímač vzduchu. Jakmile se sání ohřeje, olej začne proudit a snímač vzduchu zčásti začne dávat správné povely řídící jednotce. Můžeš to jednoduše vyzkoušet, jestli vyčistíš sání, snímáč pojede ihned a auto by se nemělo hodně trápit. A proč se bavím o sundávání hlavy. Když olej se až moc dostane do sání tak může dojít k přepálení ventilů. Jezdit s motorem, který pouští olej do sání je sebevražda pro ventily. Výkon bude v poho, ale stejně plyn reaguje jedině snímačem impulsů. Takže pokud ho máš zpomalený, je nutné spravit setrvačník a snímač bude dávat správné informace řídící jednotce a včas. Snímač impulsů funguje asi jako gramofonový snímač otáček. O čerpadle a vstřikách už vím své, zaplatil jsem nějakých blbých 25 tisíc a žádná změna...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Kontaktovat uživatele:
tds píše:Stejně se mi co se týče tahu a výkonu za tepla a studena chovala 325 TDS kvůly špatné Lambda sondě.....
??????? člověče to ti předpokládám řekli v servisu a zkásli tě o 5 litrů ne?a jenom ti vyměnily porezní hadičku do tlakoměru.(jen můj tip)od kdy má tds lamdasondu?[/quote]
Já su kokot, myslel jsem samozřejmě váhu vzduchu...díky za opravu TDSi....
Projevovalo se to tak, že ráno než jsem ujel tak 8km tak jsem si musel dávat hodně majzla abych nebyl brzou silničního provozu. prostě to auto jelo jak 120LS mého dědy..... do kopce jsem musel uhnout ke krajnici aby mě Liazka jedoucí za mnou mohla ve 40 km/h předjet....Po výměně VÁHY VZDUCHU, jezdilo auto cca 2000km dobře a pak to začalo hulit jak na V3S na vojenských manévrech. Spravily to 4000kč za kompletní vyčištění sání, vstřiků a nastavení čerpadla a turba na které nikdo do té doby (150000km) nešáhl......od té doby jedí auto zase jak z praku......
PS: Jinak, borec říkal že vstřiky tam tu naftu nestříkali nýbrž ukapávali, takže jsem měl být rád že nemám TDi, protože bych už měl údajně na 100% podpálené ventily......
gyrous píše:tds píše:gyrous píše:Jestli chceš zjistit hned zda-li tam máš bordel, stačí odpojit takovou gumovou propojku č.5 na obr. http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1333/
Jestli to budeš mít hodně zasviněné a zasviní se ti to opět po pár km, tak to auto je zralé tak na.... na kompletní renovaci, protože to auto dostalo totálně zabrat a hlava taky bude muset dolů.
gyrous zanech ukvapených závěrů a ještě k tomu takové bludy!!když by tam měl hodně bordelu tak bude maximálně turbína k.o.a to teda hlava dolů nemusí.takže to shrnu a nech si zkontrolovat následující věci bez toho budeš tápat ve tmě.
1.kompletní dignostika řídící jednotky
2.nastavení čerpadla včetně jeho kontroly
3.kontrola vstřiků
4.kontrola rozvodového řetězu (nesmí být volný)
5.kontrola turbodmychadla a jeho plnícího tlaku
6.kontrola tlaků motoru
nejlépe v pořadí jak zde uvádím
za tuhle diag.si servis vezme cca.4tis a nebo si to uděláš sám.(což si nemyslím.)
Teorie, kterou se řídím já je následující.
V sání je spousta zatuhlého oleje a za studena nefachčí snímač vzduchu. Jakmile se sání ohřeje, olej začne proudit a snímač vzduchu zčásti začne dávat správné povely řídící jednotce. Můžeš to jednoduše vyzkoušet, jestli vyčistíš sání, snímáč pojede ihned a auto by se nemělo hodně trápit. A proč se bavím o sundávání hlavy. Když olej se až moc dostane do sání tak může dojít k přepálení ventilů. Jezdit s motorem, který pouští olej do sání je sebevražda pro ventily. Výkon bude v poho, ale stejně plyn reaguje jedině snímačem impulsů. Takže pokud ho máš zpomalený, je nutné spravit setrvačník a snímač bude dávat správné informace řídící jednotce a včas. Snímač impulsů funguje asi jako gramofonový snímač otáček. O čerpadle a vstřikách už vím své, zaplatil jsem nějakých blbých 25 tisíc a žádná změna...
??? to snad nemyslíš vážně co tu píšeš?? jakej snímač?jaký zatuhlý olej clověče? olej není sádlo!!!když se olej dostane do sání tak teda nedojde k přepálení ventilů to teda ne,pokud už podpálené nejsouv sacím traktu je pouze čidlo teploty nasávaného vzduchu a to meří teplotu stejně ať je od oleje nebo ne.jelikož vzduch proudící kolem čidla ho samožrejmě od větších nánosů oleje čistí.Jak chceš spravit setrvačník???a proč???No jo milej zlatej vyhodil jsi 25 litrů protože jsi nedodržel to co jsem ti psal tady já, kdyby jsi si nechal udělat kompletní diagnostiku jak píšu tady kolegovi tak přesně zjistíš kde je chyba.
To gyrous: gyrous nemá to tvé auto zelenou metalízu a není to sedan?