Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 523i dusí se motor

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Marten »

Jdu to vyzkoušet vyčistit ... Uvidíme... :twisted:
ras11
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: ned 08.10.2006 00:00
Bydliště: St. Lubovna, SK

#22 Příspěvek od ras11 »

klacik píše:Ták u mě to bude
čidlo otáček klikového hřídele
.... :roll:


tu zavadu co si popisal s tym dlhsim tocenim pri startovani som mal aj ja kedysi, bolo to presne cidlo kluky, motor toci dlhsie- kym natiahne signal pre zapalovanie z cidla vacky... kontrolka motora toto nesignalizuje
ale ubytok vykonu som velky nemal, mozno mne to cidlo neslo len pocas startovania a potom sa nejak chytilo - v kazdom pripade diagnostika to vidi a v pameti bude zaznam ak je to ono...
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#23 Příspěvek od ajfel »

aphex píše:
Našel jsem toto, tak to zkusim. Stejně nemám co ztratit...

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ha+vzduchu


jj, tohle jsem myslel ...
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava

#24 Příspěvek od ajfel »

Marten píše:Jdu to vyzkoušet vyčistit ... Uvidíme... :twisted:


nejak mi to nesedi s tim, cos psal vyse .... :)
aphex
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 24.04.2006 00:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od aphex »

Tak jsem to udělal podle návodu a zdá se, že se to umoudřilo. Uvidíme jak dlouho to vydrží.
Obrázek
Shot with K750i
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Marten »

Protože jsem nevěděl jak se to čistí... Člověk se učí přece celej život ne? :!:
Jinak mě to po odšroubování nešlo sundat z toho plastu.. Jestli to bylo nějaký přilepený nevím.. :?:
Postříkal jsem to nejdřív nějakým sprejem na čištění kontaktů a pak jsem to šudlil štětečkem a technickým lihem. Nakonec jsem to prolil lihem a nechal vysušit.
Rozdíl jsem nepoznal žádnej tak nevím.. :(
aphex
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 24.04.2006 00:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od aphex »

Marten píše:Protože jsem nevěděl jak se to čistí... Člověk se učí přece celej život ne? :!:
Jinak mě to po odšroubování nešlo sundat z toho plastu.. Jestli to bylo nějaký přilepený nevím.. :?:
Postříkal jsem to nejdřív nějakým sprejem na čištění kontaktů a pak jsem to šudlil štětečkem a technickým lihem. Nakonec jsem to prolil lihem a nechal vysušit.
Rozdíl jsem nepoznal žádnej tak nevím.. :(


Taky mi to moc nešlo sundat, je to přilepený. Trochu jsem si pomohl šroubovákem a bylo to venku hned. Nicméně jsem zjistil že čištění nepomohlo. Už se to zase dusí.
Právě jsem mluvil s mechanikem, a řikal že to snad není váhou, ale nějaká elektrika, svíčky nebo rozdělovač....uvidíme.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Marten »

Jakej rozdělovač?? Si děláš legraci ne? :twisted:
aphex
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 24.04.2006 00:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od aphex »

Marten píše:Jakej rozdělovač?? Si děláš legraci ne? :twisted:


...jj myslel jsem cívku...
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Marten »

Ty máš na mysli asi 6 zapalovacích cívek pro každý válec zvlášť že? Ty jdou změřit velice obtížně. Mě to měřily v Renocaru a bylo vše OK. :)
aphex
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 24.04.2006 00:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od aphex »

Tak jsem byl na diagnostice a je to vadný čidlo na vačkový hřídeli....
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#32 Příspěvek od dexter »

Už jsi zisťoval na kolik stojí a kde se dá sehnat?Možná by to mohlo dělat potíže i mě.Bylo by to logický.
aphex
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 24.04.2006 00:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od aphex »

dexter píše:Už jsi zisťoval na kolik stojí a kde se dá sehnat?Možná by to mohlo dělat potíže i mě.Bylo by to logický.


Tohle jsem našel v Elitu http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100754

ještě se poptám jestli to někdo neumí za míň.

Jinak se mi ještě rozsvítila kontrloka opotřebení brzd takže budu kupovat i nový kotouče, destičky a čidla opotřebení. :D
klacik
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 04.08.2007 00:00
Bydliště: Pardubice

#34 Příspěvek od klacik »

kua, já jsem hroznej laik, ale čidlo na vačkový hřídely je asi něco jinýho než čidlo na klikový hřídely...?
jinak já to budu měnit (čidlo na klice) za:
BMW 12141703277 2630,- Kč :wink:
ras11
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: ned 08.10.2006 00:00
Bydliště: St. Lubovna, SK

#35 Příspěvek od ras11 »

cidla a podobne veci ide objednat cez ebay za zaujimave ceny, konkretne to som potreboval stalo na ebay tusim 50 eur, ale objednal som cez svoj servis za cca 2800 Sk, cidlo kluky aj vacky bolo za velmi podobnu cenu ale je mechanicky aj principialne ine, tusim ze jedno z nich je hallova sonda a druhe indukcne (myslim)
aphex
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: pon 24.04.2006 00:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od aphex »

Tak už je to opravený. Zase to krásně jede. Stálo to trojku.
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Marten »

Se máš... :(
Odpovědět