Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Service interval reset 530d- PROBLEM

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#1 Příspěvek od airbone »

Zdravim, prave som sa vratil zo servisu BMW (v holandsku) kde mi robili INSPECTION 1. Pocas toho mi volali, ze nemozu vyresetovat servisny interval, ze nevedia kde je chyba a ze skusaju nahrat do budikov novy soft. Aj tak nic nepomohlo. Na servisnom intervale mi svietila uz len cervena Ledka, teraz svieti len posledna zelena a viac nic. Skusal to resetovat este predomnou tym, ze drzal lavy knoflik v budikoch, pretocil kluc v zapalovani a cakal, potom to vyhodilo na dispeji v budikoch nejaku hlasku a kod, pustil ten knoflik, stlacil znova a vraj to malo vypisat reset? a tak to trebalo stlacit znovu. Ale nieco spravit musel, lebo cervena je prec a svieti posledna zelena. Co som zas kukal do BMW TIS priruciek, tam pisu ze sa to resetuje specialnym pripravkom ktory sa pripaja na diag. zastrcku niekde do motoroveho priestoru... On nic take nerobil a resetovat to chcel cez budiky len. Auto je 530d rv2002, vie niekto z vas, ako to vyresetovat aby nabehli vsetky zelene diody??? Povedali mi ze mam skusit odjazdit ten posledny zeleny kusok a ak nabehne oranzova, skusit horeuvedenym sposobom cez knoflik este raz zresetovat. Kto vie poradit co s tym a ako zresetovat aby nabehli vsetky zelene lampy?
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Doktor1 »

Podle mě máš špatný budíky a ty první 4 zelený prostě nesvítí... Jinak tak jak to popisuješ je to ok. jinak to nejde... přes diag zásuvku se mazaly starý auta....
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#3 Příspěvek od airbone »

ide o to, ze postup ma byt taky - drzat lave tlacitko a pretocit kluc do pozicie 1, drzat stale a nabehne hlaska: SIA: 1850l - co je pocet litrov paliva ktory ma byt najazdeny do najblizsiej prehliadky. Pred tou hlaskou ma byt aj slovo reset a po stlaceni blikat, po dalsom stlaceni sa ma interval vynulovat a nabehnut zelene lampy... Ale mne sa tam to slovo reset neobjavi. Kdesi na zahranicnom fore som sa docital, ze ak tam neni slovko reset, treba prejazdit aspon 10l paliva a malo by sa objavit. Je to popisane v tomto pdf: http://www.europeantransmissions.com/Bu ... 202001.pdf


Cudne je vsak to, ze v BMW TIS som nasiel len reset cez SIA pripravok, o resetovani cez budiky tam neni ani slovka....

Jo a mozno je ten displej blby, ale ved nedavno este tie zelene svietili kua.....
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#4 Příspěvek od Birkoff »

A což vyzkoušet přístrojovku? Myslím tím test No-02. Ten rozsvítí kontrolky a pohne všema rafičkama budíků. Hned by věděl na čem je.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#5 Příspěvek od airbone »

Hm, o tom neviem. Treba nieco zas postlacat? alebo sa to robi cez diag?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od starML Člen Klubu »

airbone píše:Kdesi na zahranicnom fore som sa docital, ze ak tam neni slovko reset, treba prejazdit aspon 10l paliva a malo by sa objavit. Je to popisane v tomto pdf: http://www.europeantransmissions.com/Bu ... 202001.pdf
Jo a mozno je ten displej blby, ale ved nedavno este tie zelene svietili kua.....
S těmi 10 litry paliva je to takhle - když uděláš RESET, měl by se prostě provést. To Ti dělal ten mechanik. Pokud Ti ten první RESET udělal a nespotřeboval jsi alespoň 10 litrů paliva, druhý RESET se Ti nepovede. Ono si to nepočítá kilometry, ale spotřebované palivo a 10 litrů je asi nejmenší jednotka. Takže pokud Ti ten RESET někdo dělal a teď udělat nejde, tak ho skutečně udělal. Další bude možno udělat, až spotřebuješ těch 10 litrů paliva.
A s těmi zelenými LED - zkusil bych ten Test_No2. Rozsvítí se všechno, i nepoužité kontrolky a hýbají se ručičky budíků. Pokud Ti LEDky nebudou svítit, budeš muset vyndat plato s budíky a podívat se zezadu. Možná, že "někdo" šmátral rukou pod přístrojovkou a něco povytáhl nebo utrhnul. Že by LEDky, a hned více najednou, odešly je nepravděpodobné, oproti žárovkám mají 100x větší životnost. ....ved nedavno este tie zelene svietili kua.....
Test palubovky najdeš tady :
http://sweb.cz/vs31/Test%20palubn%c3%ad ... stroje.doc
Takže klíček=vypnutý, držím resetovací tlačítko denního počítadla km, zapnu klíček. Naskočí mi tEST01, zmáčknu tlačítko znova, naběhne "barevná hudba" a běhají ručičky. Buď si projdeš další testy viz. předchozí odkaz nebo vypneš klíček.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#7 Příspěvek od airbone »

starML píše:
airbone píše:Kdesi na zahranicnom fore som sa docital, ze ak tam neni slovko reset, treba prejazdit aspon 10l paliva a malo by sa objavit. Je to popisane v tomto pdf: http://www.europeantransmissions.com/Bu ... 202001.pdf
Jo a mozno je ten displej blby, ale ved nedavno este tie zelene svietili kua.....
S těmi 10 litry paliva je to takhle - když uděláš RESET, měl by se prostě provést. To Ti dělal ten mechanik. Pokud Ti ten první RESET udělal a nespotřeboval jsi alespoň 10 litrů paliva, druhý RESET se Ti nepovede. Ono si to nepočítá kilometry, ale spotřebované palivo a 10 litrů je asi nejmenší jednotka. Takže pokud Ti ten RESET někdo dělal a teď udělat nejde, tak ho skutečně udělal. Další bude možno udělat, až spotřebuješ těch 10 litrů paliva.
A s těmi zelenými LED - zkusil bych ten Test_No2. Rozsvítí se všechno, i nepoužité kontrolky a hýbají se ručičky budíků. Pokud Ti LEDky nebudou svítit, budeš muset vyndat plato s budíky a podívat se zezadu. Možná, že "někdo" šmátral rukou pod přístrojovkou a něco povytáhl nebo utrhnul. Že by LEDky, a hned více najednou, odešly je nepravděpodobné, oproti žárovkám mají 100x větší životnost. ....ved nedavno este tie zelene svietili kua.....
Test palubovky najdeš tady :
http://sweb.cz/vs31/Test%20palubn%c3%ad ... stroje.doc
Takže klíček=vypnutý, držím resetovací tlačítko denního počítadla km, zapnu klíček. Naskočí mi tEST01, zmáčknu tlačítko znova, naběhne "barevná hudba" a běhají ručičky. Buď si projdeš další testy viz. předchozí odkaz nebo vypneš klíček.


Diky za radu. Evidentne nieco vyresetovali, pretoze ked som prisiel do servisu, svietila mi uz len cervena ledka... a teraz svieti posledna zelena... No stale neviem ako sa dostat do toho TEST 01, pises ze mam drzat lave tlacitko pre reset denneho pocitadla a pritom zapnut kluc. No vsak tak sa resetuju tie budiky, ak to spravim, nenabehne ziadny test 01 ale SIA: xxx L (litre do servis.prehliadky) a po dalsom stlaceni SIA: 714d (dni). Takze nerozumiem ako sa mam dostat k tomu test 01....
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Ten test palubního přístroje jsem stáhnul na BMWklubu tady :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... nt&tid=194
Co se stane, když to tlačítko denního počítače km zmáčkneš znova. Mě naběhne ten test budíků a kontrolek. Já mám 530dA r.v. 99 a funguje to. Ale já mažu servis v diagnostické zásuvce u motoru. Ty už ji nemáš, ty to děláš přes budíky. Prostě mačkej dál a napiš, co se děje.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#9 Příspěvek od airbone »

Teda ak to drzim a pretocim kluc, asi o 3 - 4 sekundy naskoci: SIA: 1573l, ak zmacknem a drzim znova chvilku, naskoci SIA: 713d. Ak zmacknem alebo zas drzim, tak naskoci uz len END SIA a dalsie zmacknutie to uz vsetko vypne. Medzitym ziadny reset a ani ziadny test. Mam nejake nemecke navody na tie testy, ako sa tam dostat, ale este som to detailne nepozeral a je to navyse po nemecky. V servise mi kvoli tomu nahravali do budikov novy soft, ale nic sa nezmenilo.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Pokud ti tam svítí tyhle hodnoty, tak to znamená, že je to zresetovaný - zbývá spálit zhruba 1600 litrů nafty do výměny oleje a máš zresetovaný i hodinky - termín výměny brzdové kapaliny = 713 dní (necelý dva roky). Chyba bude zřejmě někde jinde.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#11 Příspěvek od airbone »

Vlasta píše:Pokud ti tam svítí tyhle hodnoty, tak to znamená, že je to zresetovaný - zbývá spálit zhruba 1600 litrů nafty do výměny oleje a máš zresetovaný i hodinky - termín výměny brzdové kapaliny = 713 dní (necelý dva roky). Chyba bude zřejmě někde jinde.


Aj mne prislo na um, ze to je zresetovane, ale otazka je, preco svieti len posledna zelena ledka? Zatial to nemozem resetovat, aj ked si myslim, ze 10l paliva som uz vyjazdil, ale necham tak, skusim vyjazdit este viac a dufam ze tam nabehne hlaska RESET?. Zda sa mi blbost, aby odisli tie ledky, lebo ked som kupil auto, tak som si isty, ze svietili posledne tri zelene.... Uz fakt neviem, mozno je chyba v budikoch...
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#12 Příspěvek od Birkoff »

U mé E39 12/97 se do testů dostanu podržením pravého tlačítka Check. Zmáčknout a držet a otočit klíčkem, pak jak tu bylo popsáno.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#13 Příspěvek od airbone »

Birkoff píše:U mé E39 12/97 se do testů dostanu podržením pravého tlačítka Check. Zmáčknout a držet a otočit klíčkem, pak jak tu bylo popsáno.


Hm, tak s pravym som to neskusal... skusal som len lave a vtedy to vyhadzuje to SIA. No nic, skusim dnes a dam vediet co a ako.
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#14 Příspěvek od airbone »

Tak zahadu som vyriesil. Spustil som test 02 pre budiky, rucicky skakali hore dole, displej a vsetko mozne svietilo, akurat v oblasti servisneho intervalu tma..... 8) Svietila mi len posledna zelena, oranzova a cervena. Takze diody su v cajchu... Nechapem ako sa im to mohlo stat, lebo prednedavnom fungovali tie skurvene BMW budiky aj s pitomymi displeyjmi ma uz seru. Uz mi aj niekedy zacinaju vypadavat tie pixely z displeja, tak to bude mat podobny problem ten interval. No nic, budiky rozoberiem a displeje opravim, co ine mi chudakovi zostava. Poznam chlapka co to robi, ale ten pyta 80 EUR, tak radsej pomajstrujem sam a ked nieco dorubem, tak potom mu to zanesiem..... dajaky navod na opravu mam.
Raptor181
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: sob 17.04.2004 00:00
Bydliště: West Slovakia, BA
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Raptor181 »

Doktor1 píše:Podle mě máš špatný budíky a ty první 4 zelený prostě nesvítí... Jinak tak jak to popisuješ je to ok. jinak to nejde... přes diag zásuvku se mazaly starý auta....


A mazu sa aj nove auta....Mam na to tu srandu...
ras11
Registrovaný
Příspěvky: 142
Registrován: ned 08.10.2006 00:00
Bydliště: St. Lubovna, SK

#16 Příspěvek od ras11 »

Raptor181 píše:
Doktor1 píše:Podle mě máš špatný budíky a ty první 4 zelený prostě nesvítí... Jinak tak jak to popisuješ je to ok. jinak to nejde... přes diag zásuvku se mazaly starý auta....


A mazu sa aj nove auta....Mam na to tu srandu...


na stare auta ti stacil 10cm kablik :) uzemnil si nim pin 7 a podla vsade dostupnych navodom podrzal potrebny pocet sekund...
Odpovědět