Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 a spotřeba? :O

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od rakeesh »

cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se ;) rakeesh@seznam.cz
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#2 Příspěvek od fotobobo »

rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se ;) rakeesh@seznam.cz


Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...

Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od rakeesh »

fotobobo píše:
rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se ;) rakeesh@seznam.cz


Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...

Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i

diky za odpoved, mluvis o 20i nebo 25i?
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#4 Příspěvek od dexter »

No myslím,že je to jedno,ono to výjde na stejno.rozdíl,možná deci.Ale co mě osobně dost zarazilo byl článek,v kterém opisovali něaké báwo a redaktor byl na rozpacích z toho,že melo menší spotřebu při vyžších otáčkach,než při nižších.Taky sem to pár krát skoušel,ale něaké změny sem nepostrěhl.Ale líp se jede z otáčkama nad 2500.Alespoň mě.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Anton »

2,5 24V nebo 2,5 12V ?
dargon
Registrovaný
Příspěvky: 1087
Registrován: sob 08.01.2005 01:00

#6 Příspěvek od dargon »

Než založíte nový příspěvek, podívejte se, jestli již není podobný založen.
vitekk
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: stř 06.12.2006 01:00
Bydliště: praha

#7 Příspěvek od vitekk »

Moje e34 525iA 24v, spotreba prumer 12. Ale to je tim automatem.
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#8 Příspěvek od fotobobo »

dargon píše:Než založíte nový příspěvek, podívejte se, jestli již není podobný založen.


Hele to je sice pravda, ale to by tady uz pak nikdo nemusel nic psat,
a rovnou jen hledat v prizpevcich...Tak ze by to nebylo diskuzni forum
ale vyhledavac "problemu"

Podle me je dobry, kdyz se o stejne veci bavi treba 10 krat.
Opakovani je matka moudrosti :)

Doufam ze me admin kuli memu nazoru nezabanuje :)
fotobobo
Registrovaný
Příspěvky: 654
Registrován: stř 09.08.2006 00:00
Bydliště: Prague

#9 Příspěvek od fotobobo »

rakeesh píše:
fotobobo píše:
rakeesh píše:cau, mate nekdo zkusenosti se spotrebou E34 520i nebo 525i?
a btw ji shanim, takze kdyby nekdo prodaval, ozvete se ;) rakeesh@seznam.cz


Docela dost, pocitej kolem 12 litru ve meste a 9 litru na dalnici...
Ale zase jsou bezporuchove oproti nafte...

Mimochodem by me taky zajimalo, jestli se ten 2.5i dela
taky 24 ventil jako 520i

diky za odpoved, mluvis o 20i nebo 25i?


Hele to je jedno 525i a 520i zerou tak nastejno...
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#10 Příspěvek od Maxiczech »

Ono i jedou na stejno :)) Jen u e-39 je rozdíl Vanos a bez. Já mám e-39 520i Touring se 170 kobylama. ;) A jako dobrý.. Na Touring dobrý :)) Když jedu jak důchodce, tak jedu za 7,8 l/100km. Ale to se fakt nedá. :? Průměr 9 litrů. Venku 8,2 (dálnice 130 km/h_tempomat) a město klíďo 13 litránků.. :)
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od rakeesh »

tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Anton »

rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?


několikrát sem tu čet, že někomu prakla hlava třeba :D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#13 Příspěvek od Kail »

Anton píše:
rakeesh píše:tyjo, jesli zerou nastejno, tak je to hodne dobra zprava! koukam totiz, ze 525i se mnohem lip shani. A kdyz uz jsme u toho, co spolehlivost, nejcastejsi problemy atd?


několikrát sem tu čet, že někomu prakla hlava třeba :D



U benzínu?To jsem tedy ještě neslyšel...
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#14 Příspěvek od Maxiczech »

Nejhůře na tom byly nafty 524. To se fakt klukům v Baworsku moc nezadařilo. Jináč hlavy praskaly snad jen na diesselovejch motorech, jak píše Kail. 8)
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od rakeesh »

Maxiczech píše:Nejhůře na tom byly nafty 524. To se fakt klukům v Baworsku moc nezadařilo. Jináč hlavy praskaly snad jen na diesselovejch motorech, jak píše Kail. 8)

fajn, takze 524td nekupovat? ;)


napiste pls jeste nekdo zkusenosti s tou spotrebou.
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Anton »

rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od rakeesh »

Anton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html

takze M50 taky ne.. achjo :D
Anton
Registrovaný
Příspěvky: 804
Registrován: úte 18.07.2006 00:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Anton »

rakeesh píše:
Anton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html

takze M50 taky ne.. achjo :D


tak když bude v dobry stavu....
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#19 Příspěvek od Kail »

rakeesh píše:
Anton píše:http://forum.e30.cz/nova-hlava-na-525i-m50-t44290.html

takze M50 taky ne.. achjo :D


Tak to nesmíš brát,obecně bych řekl že všechny benzíny BMW sou se spolehlivostí na velmi vysoké úrovni...U dieselů je to spíš o zacházení,ale pokud koupíš dobrej kousek a budeš s ním zacházet opatrně tak bych se toho taky nebál...Ovšem musíš uvážit jestli se ti to vůbec vyplatí,přecejen nafta má spousty věcí které dřív nebo později udělat budeš muset - čerpadlo,vstřiky,možná turbo.Toto u benzínu odpadá...Do 524TD bych nešel ne ani tak kvůly spolehlivosti,ale spíš proto že je to prostě starej motor s nic moc výkonem - dnes sou i TDS za rozumný peníze,takže pokud diesela,tak jedině 525TDS (popř. 525TD).Ale z benzínů je podle mně nejrozumnější ta 525i - výkonu má dostatek na to aby to dokázalo slušně zamávat i s tak těžkou potvorou a spotřeba i ručení stejný jako 2.0i....1.8i je blbost a 3.0i a vejš je už jen na tom co od toho chceš :wink: (samozřejmně mluvím o 2.5i i 2.0i 24v - 12v už je taky starej a nešel bych do něj,když sou 24v za takové peníze za jaké sou...)

PS: Hlava může odejít na jakymkoliv motoru,nenech se zastrašit,525i na to není nějak víc náchylná než jiný motory...
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#20 Příspěvek od Maxiczech »

Přesně tak. Pokud mu naložíš 6 tisíc za studena, tak ti odejde každá hlava. Je to o tom, jak se k tomu kdo chová. Ale statisticky jsou na tom naftové motory hůře, co se hlav týče určitě náchylnější na prasknutí. :idea:
Mi může trefit šlak, když hovado sedne ráno do auta a dá mu na jedničku plnej cérez. Si dycky řikám, kdyby ten motor uměl vylézt z pod kapoty a rozmlátil mu držku.. :o
Odpovědět