Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vyměnit celý blok...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
klacik
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 04.08.2007 00:00
Bydliště: Pardubice

#1 Příspěvek od klacik »

Ahoj,
stále se mi zavzdušnovala chladící soustava, po ujetí několika km se vylilo pár litrů. Mechanici, po výměně všech možnejch součástek (pumpa, term.,...) a pročištění zjistili, že to musí jít těsněním pod hlavou. Doporučili mi sehnat celý nový blok motoru, do sundávání hlavy a eventuelní potřebě přefrézovávat puvodní hlin. šroby za ocelové se jim prý nechce, že může být klidně prohlý blok, tak mi sdělili, že by bylo nejlepší si sehnat z vrakáče jinej, co byste doporučovali?
Neválí se u někoho jeden nadbytečnej 206S3 na 520i? Kolik tak stojí?
Předem díky za nějaké pozitivní info...
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#2 Příspěvek od milonovo »

I blok se dá zarovnat,ale hlásit takhle bez rodělání že bude v prdeli se mi nezdá.Válí se mi doma celej motor ale má taky fouklý těsnění,kdybys to opravdu potřeboval,ale nemyslím že by to bylo potřeba.
dexter
Registrovaný
Příspěvky: 931
Registrován: stř 21.03.2007 01:00

#3 Příspěvek od dexter »

skus si dát do vody něaké šetrné barvivo a pak můžeš uvažovat nad tím jestli měnit hlavu,nebo jen něakou gumovou hadici.Kdyby ti prdlo těsnění a voda by šla do spalování, budeš mít některé svíčky značně od vodního kamene.Spíš bych vyskoušel najít přesnou závadu,jako skoušet vylučovací metodou.
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od martin33 »

bratránkovi to dělala 2.8 to samé. bylo to těsněním ale blok jsem nechal zaškrabáváním srovnat. už to dělám automaticky,protože poprvé když jsem jen srovnal hlavu tak po ohřátí mi to vyrazilo hlavu i se závitem :cry: bude to těsněním. ohřej to na provozní teplotu pak z toho vyndej svíčky a na horu dej bílí papír po dvou třech hodinách tomu zamotej motorem a ono to z válce vyletí na ten papír benzín se Ti odpaří a antifreeze tam zůstane.
Karl
Registrovaný
Příspěvky: 17
Registrován: ned 01.04.2007 00:00

#5 Příspěvek od Karl »

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight= Prečítaj si túto Diskusiu !!! Na To m istom tesnení a mOtore som od Vtedy najazdil 6 000 KM !!! a neni žiadny problém. Treba To Dobre Ovzdušniť
klacik
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 04.08.2007 00:00
Bydliště: Pardubice

#6 Příspěvek od klacik »

tak to nevim co jsem si to vybral za opravnu, ale stále mě nutěj do novýho bloku, že hlavu sundávat nebudou, že jí určitě potom nedotáhnou za cenu stržení závitu.....a to říkali, že je to dokonale odvzdušněný...takže 100pro těsnění....ach jo...nejsou ty 5kový bmw nějaký moc citlivý....
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Demostenes »

klacik píše:tak to nevim co jsem si to vybral za opravnu, ale stále mě nutěj do novýho bloku, že hlavu sundávat nebudou, že jí určitě potom nedotáhnou za cenu stržení závitu.....a to říkali, že je to dokonale odvzdušněný...takže 100pro těsnění....ach jo...nejsou ty 5kový bmw nějaký moc citlivý....


To mi prijde jako smesne vymluve, proste za praci okolo vymeny bloku si budou moci nauctovat mnohem vice, tak to zkousi. Zkusil bych jit jinam.
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#8 Příspěvek od milonovo »

Dej to jinam.Blok bych pochopil kdyby byl prasklej,nebo zadřenej,ale kvůli těsnění. 8O To by se mohl vyměnit celej motor ne?
Nech mě hádat,náhodou tam jeden maj a skorozadara by Ti ho nechali :D
martin33
Registrovaný
Příspěvky: 573
Registrován: pon 23.07.2007 00:00
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od martin33 »

dej to jinam opravit se dá všechno jen se musí chtít!!! :lol: :lol:
Odpovědět