Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nikde mi nevedia poradit s 530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
serdzo
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 12.01.2007 01:00
Bydliště: Banska Bystrica

#1 Příspěvek od serdzo »

Zdravim vsetkych nadsencov o BMW. Mam jeden problem a chcel by som poradit. Bol som uz v styroch servisoch a nikdo mi zatial nevedel vyriesit tento problem.

Moj problem je so startovanim za tepla a uz ma to zere pekne tri mesiace nastastie mam aj druhe auto tak ma to az tak netlacilo. Problem je v tom ze auto za tepla nestartuje (nastartuje iba ked rucicka teploty klesne do polovice modreho pola na ukazovatelovi teploty ) niektory uz poznate tento problem a poradili by ste mi ze mam dat skontrolovat vstriky CR ale tie som dal skontrolovat a su v poriadku. Auto ma najazdene 130 tisc. Kedze nechcem minat tazko zarobene peniaze za suciastky ktore su v poridku tak to nechcem nosit do org. servisu lebo podla skusenosti tam opravia vsetko len nie to co maju.

Tento tyzden som sa pustil do cidla vackoveho hriadela, dal som ho do mraznicky ako mi radili ale auto stale nestartovalo cidlo kluky idem vyskusat tento vikend len tam nieje jednoduchy pristup. Napadla ma aj podavacie cerpadlo ale to neviem ako by som mohol otestovat. Neviete niekto poradit?

Aby som nezabudol bol som aj na diagnostike u jedneho domaceho kutila ale ten na nic neprisiel. O dva tyzdne som objednany na diag. do specializovaneho servisu, ale radsej by som si tento problem vyriesil sam.

DAKUJEM za kazdu radu.
Homer
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#2 Příspěvek od Homer »

Podavací čerpadlo vyskoušíš tak, že odpojíš hadici z palivového filtru a zapneš klíčky - pokud teče nafta je v pořádku. Zkus změřit tlaky za studena a za tepla. Nesmí být nižší než 25 bar. Pak nenastartuješ. Dále můžeš mít v háji teplotní čidlo, nebo řídící jednotku žhavení. Nebo taky vstřikovací čerpadlo. Musel bych si to napíchnout na diagnostiku, abych ti mohl říct víc. Tohle jsou veškerý možnosti, který mě momentálně napadaj. Zatím se měj. Čau
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#3 Příspěvek od tds »

Tohle bývá způsobené vadným čidlem tlaku v Railu!
serdzo
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 12.01.2007 01:00
Bydliště: Banska Bystrica

#4 Příspěvek od serdzo »

Dens som bol na diagnostike a vypisala prechodnu zavadu: "Synchronizacia polohy vackoveho a klukoveho hriadela" neviete mi poradit kde moze byt problem?
Aktel
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 08.06.2007 00:00

#5 Příspěvek od Aktel »

no to vim... musis si nechat vymenit tohle cidlo vačky, v bmw me to origo stalo neco kolem 3 litru i s praci a diagnostikou... a ted to je bez problemu
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Doktor1 »

zkus se podívat na hlavní napájecí relé řídící jednotky motoru.. je pod pravým filtrem klima,u řídících jednotek a je modrý.. bude možná napálený.. už jsem se na tom jednou napálil..
serdzo
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pát 12.01.2007 01:00
Bydliště: Banska Bystrica

#7 Příspěvek od serdzo »

Zdaravim vsetkych v BMW klubu tento tyzden som vyriesil problem so startovanim nakolko auto uz nechcelo vobec nastartovat ani za studena. Ale vratim sa k problemu, na celej tejto chybe bolo cidlo vacky, len som si tym nebol celkom isty tak kym som chcel zainvestovat 3 000 sk do noveho cidla najprv som premeral napajacie kable ci nieje niekde seknuty kabel alebo odydene rele a bolo vsetko ok. Tak po troch dnoch po objednani mi prislo nove cidlo. Po vymene tohoto cidla auto bez problemov startuje. Som nesmierne stastny ze sa mi podaril vyriesit tento problem a dakujem vsetkym za rady ktore mi poskytli.
Odpovědět