Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 530D kolísání otáček na volnoběh

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw530d
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: sob 11.08.2007 00:00
Bydliště: Hranice

#1 Příspěvek od bmw530d »

prosím o radu, mám 530D 135kw rv00 a na volnoběh nepravidelně kolísají otáčky a za jízdy to silně cuká. Párkrát se mi stalo, že to za jízdy i zdechlo. Na autě je měněný čerpadlo v nádraži, podávací čerp. pod řidičem a všechny vstřiky. Výsledek je ten, že je to stále stejné. Jo a filtry jsou taky měněný. Vstřiky i čerpadlo byly na stolici a prý jsou 100 procentně v pořádku. Mám auto už asi 3týdny v BOSH a ani tam si neví rady. Zkoušeli i jiné čerpadlo i řídící jednotku, čidlo tlaku, ale stále nic :cry: :cry: :cry: Začínám přemýšlet, že to auto je zakleté. Jo a zapoměl jsem dodat, že to vyjímečně má slabé chvíle a jede normálně.
Kdyby někdo něco podobného někdy řešil - pravděpodobnost asi O - ale kdyby, nebo někoho něco napadne dejte prosím vědět. Děkuju moc :idea:
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#2 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

A co čidlo vzadu na sání?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
bmw530d
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: sob 11.08.2007 00:00
Bydliště: Hranice

#3 Příspěvek od bmw530d »

možná se zeptám hloupě, ale které?? a kde??
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#4 Příspěvek od milonovo »

Vlasta myslel asi čidlo tlaku v sání,to je na pravý straně vzadu na sání,není vidět,musíš ho našáhnout.To že to zdechne za jízdy je divný,skoro bych zkusil profouknout trubky do nádrže.Podle mě tohle by muselo bejt spiknutí všech možnejch čidel :D To vypadá že tam nejde nafta.
bmw530d
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: sob 11.08.2007 00:00
Bydliště: Hranice

#5 Příspěvek od bmw530d »

trubky a hadičky jsou čistý - prověřeno :(
milonovo
Registrovaný
Příspěvky: 711
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Kolín

#6 Příspěvek od milonovo »

Mě dělal problém EGR ventil,zkus ho odpojit.Co diagnostika?Není tam nějakej regulátor tlaku paliva,nebo vetlil kterej by zavíral naftu?
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice

#7 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Cus, me to tedka cerstve zacalo delat to samy... Odpoledne to zkusim pripojit na diagnostiku. Pri volnobehu kolisaji otacky, rozjezd je Ok, stredni otacky cukaji a ve vyssich otackach to taky nekdy zacuka. Take mi to asi dvakrat zdechlo. EGR jsem odpojil uz pred 100 000 km... to na to vliv urcite nama. Tipuju bud cidlo tlaku vzduchu nebo cidlo tlaku na Railu a nebo vahu vzduchu.
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice

#8 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Tak pratele, z me diagnostiky vypdala jednoznacna odpoved: P0190 Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction :-( Nastesti mel kamarad toto cidlo z Boxera, je to naprosto to samy a o 1500 levnejsi, origo vyjde na 4500,- Jede to perfektne... skoda ze ma Bosh ceny jiny pro BMW a jiny pro PSA...
bmw530d
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: sob 11.08.2007 00:00
Bydliště: Hranice

#9 Příspěvek od bmw530d »

já už mám taky výsledek z Bosche. Čidlo na Railu a nějaký svazek nebo čidlo či co na sání. přesně nevím. Ale co je pozitivní auto jede a NECUKÁ :D :D :D
Odpovědět