Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ABS ASC E39
Ahoj kluci sikovni uz delsi dobu me provazi ten znami problem s rozsvicenim kontrolky abs drive to bylo jen zridka ale ted uz je to kazdou jizdu a na snehu me to primo stve kdyz mi to vyradi i asc vzdy po vypnuti motoru a rozjeti zhasne ale po chvilce se znovu rozsviti a je jedno jakou rychlosti jedu cetl sem tu prispevky na toto tema a tam nekdo psal ze abs se rozsviti kdyz ma baterka mene jak 10V to by se ale mela behem jizdy preci dobit ne??baterku mam rok 74Ah ale docela prach obycejnou z hypernovy jelikoz mi pred ni ta stara zrovna klekla a taky je pravda ze se mi nedavno vybila kvuli pustenejm steracum a radiu pri stani...je mozne ze to muze v mem pripade zpusobovat baterka??E39 97
Zaza píše:Tak já bych se přikláněl k některému čidlu.Mě se něco podobného stalo vloni na začátku zimy..Musel jsem ale jet na diagnostiku ,aby se zjistilo,které je vadné.Mechanik pak říkal,že byl s výměnou problém,že bylo vše zrezivělé a špatně se to rozdělávalo .Nechal jsem to dělat v Renokaru Brno.
Cha. to si ten mechanik dělal prdel ne? Co by na čidlu k ABS mělo zrezavět, když je to všechno z umělé hmoty????? Nedávno jsem si dělal jedno čidlo sám a teď mi pravděpodobně odešlo další

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 196
- Registrován: pát 31.08.2007 00:00
Buri píše:Zaza píše:Tak já bych se přikláněl k některému čidlu.Mě se něco podobného stalo vloni na začátku zimy..Musel jsem ale jet na diagnostiku ,aby se zjistilo,které je vadné.Mechanik pak říkal,že byl s výměnou problém,že bylo vše zrezivělé a špatně se to rozdělávalo .Nechal jsem to dělat v Renokaru Brno.
Cha. to si ten mechanik dělal prdel ne? Co by na čidlu k ABS mělo zrezavět, když je to všechno z umělé hmoty????? Nedávno jsem si dělal jedno čidlo sám a teď mi pravděpodobně odešlo dalšíJediné co mohlo snad přireznout, a to silně pochybuji, je šroub, kterej drží čidlo v náboji kola. Je to na imbus. Já měl v každém kole dva šrouby (novější čidla drží už jen jedním), tj. 8 šroubů a všechny šli povolit úplně v pohodě....
U hodně jetých aut zarezá samotné čidlo v té díře, neboli nejde ven vytlačit bez destrukce.
Jak se může ten káblík ulomit, když se vůbec nehýbe? Zvláště u zadního kola. A v kterým místě by se měl zlomit? To se mi teda nezdá, to je nějaký divný....
A co zjistíš proměřením? Čidlo má vykazovat nějakej odpor, pokud je OK a pokud by bylo zkratlý, jak píšeš, tak bude vykazovat stejnou hodnotu, jako když by prostě bylo normálně špatný ne?
A co zjistíš proměřením? Čidlo má vykazovat nějakej odpor, pokud je OK a pokud by bylo zkratlý, jak píšeš, tak bude vykazovat stejnou hodnotu, jako když by prostě bylo normálně špatný ne?
wagina píše:Osobní zkušenost!!!! Zoxidovaný konektor u čidla. Chvilku převáděl a chvilku ne, nepomohlo prostříknutí nic. po vlastním proletování na tvrdo opět fpořádku. konektor nejde opravit.
No wagino, a to bych potřeboval prosím tě taky vysvětlit. Zoxidovaný to bylo kde? Konektor od čidla, tedy samec s těma zapuštěnýma kolíčkama, nebo konektor do kterýho se zasunuje ten od čidla, a kterej vede dál do auta (ŘJ)??? A proletováním na tvrdo myslíš co? Ten konektor se nedá nijak rozdělat, tak kde si co letoval? Nebo tím myslíš to, že jsi odcvaknul konektory a spojil (sletoval) dráty na tvrdo?
Ptám se proto, protože už to řeším po druhé a zatím jsem to vždycky musel řešit novým čidlem a to je kuwa 2.550,-

normálně změříš odpor.rozpojiš konektor co je v tý černý skřínce za kolem a změříš ho ohm metrem.musí ti vykazovat nějakej odpor.Nevím kolik to je ,ale určo to nesmí být 1.Jak říkám,změř.A nemusí to být zrovna zadní kolo,ale třebars přední.A když říkáš,jak by se mohl zlamat kabel u zadní nápravy?no jednoduše,prostě se ta náprava hýbe.To máš jak se sluchátkama u walkmana.taky se ti zlomý drátek a sluchátko nehraje.tak nějak podobně to je i s těma čidlama,jen sou ty drátky trošku hrubšího průřezu.Změř je a uvidíš.