Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nejde nastartovat
Ahoj všichni,
můj syn se stal majitelem BMW E34,525 TDS combi,automat.Povozil se asi měsíc a najednou to ráno už nenatočil.Na palubní desce mu stále svítí kontrolka žhavení (ale nežhaví) a vedle svítí kontrolka se symbolem vstřikovače.Na displey kde se zobrazuje zařazený rychlostní stupen svítí vykřičník v kroužku ve žlutém poli. Nevíte někdo kde hledat závadu? Na diagnostiku jede dnes odpoledne, ale mám obavy, aby nás s něčím neoblbli.
Předem díky za reakce.
můj syn se stal majitelem BMW E34,525 TDS combi,automat.Povozil se asi měsíc a najednou to ráno už nenatočil.Na palubní desce mu stále svítí kontrolka žhavení (ale nežhaví) a vedle svítí kontrolka se symbolem vstřikovače.Na displey kde se zobrazuje zařazený rychlostní stupen svítí vykřičník v kroužku ve žlutém poli. Nevíte někdo kde hledat závadu? Na diagnostiku jede dnes odpoledne, ale mám obavy, aby nás s něčím neoblbli.
Předem díky za reakce.
Tak po nekřesťansky drahé diagnostice v servisu BMW opraveno. Byly vadné relátka na žhavení a natáhli nový drát s ostrým proudem. No ale po několika kilometrech se projevila další záhadná závada. Po ujetí cca 1km je motor bez nafty. Před filtrem je ještě jeden dodatečně montovaný průhledný filtr a tak je vidět, že je prázdný. Čerpadlo v nádrži nejde. Pokud se "vyskratuje" relé čerpadla (je umístěno u počítačů), tak se zase rozběhne, ale po chvili je motor opět bez nafty. Nepomohlo ani připojení čerpadla na ostrý proud od baterky po 1km opět motor bez nafty a čerpadlo ale běží. PORAĎTE PROSÍM!!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: Č. Krumlov
A jen taková blbá otázka, kolik nafty je v nádrži?
Zkuste změřit, kolik to pumpa dá litrů. Je možné, že se přicaplo sítko v nádrži a ta pumpa nestíha dodávat požadované množství...
Jen pro info. Mě pumpa v nádrži nefunguje a auto jede v poho, jen nesmim mít v nádrži míň než tak 15 litrů, pak už se to zavzdušní. Tak by možná stálo vyzkoušet, jestli se to bude zavzdušňovat i při třeba plné nádrži nebo napůl plné.
Zkuste změřit, kolik to pumpa dá litrů. Je možné, že se přicaplo sítko v nádrži a ta pumpa nestíha dodávat požadované množství...
Jen pro info. Mě pumpa v nádrži nefunguje a auto jede v poho, jen nesmim mít v nádrži míň než tak 15 litrů, pak už se to zavzdušní. Tak by možná stálo vyzkoušet, jestli se to bude zavzdušňovat i při třeba plné nádrži nebo napůl plné.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: Č. Krumlov
Možný to je, vstřikovací čerpadlo vyvyne dostatečný podtlak na to, aby si nasálo naftu. Jen jí nesmí být v nádrži moc málo.
El. schéma nějaký mám, ale na palivové čerpadlo tam není. Ale to relé ovládá jen to pal. čerpadlo (aspoň teda myslím..)
Ale tipoval bych to buď na zasraný sítko pod čerpadlem a nebo ještě přicpaná nebo skříplá palivová hadička.
Na volnoběh to běží v pohodě nebo to taky časem chcípne?

El. schéma nějaký mám, ale na palivové čerpadlo tam není. Ale to relé ovládá jen to pal. čerpadlo (aspoň teda myslím..)
Ale tipoval bych to buď na zasraný sítko pod čerpadlem a nebo ještě přicpaná nebo skříplá palivová hadička.
Na volnoběh to běží v pohodě nebo to taky časem chcípne?
Tak mám dobrou zprávu: auto už jede jak drak. Po dvou denním bádání se svým mechanikem jsme přišli na následující: čerpadlo bylo v nádrži jen volně hozené a byly přehozeny hadičky sací s výtlačnou. To vše bylo po návštěvě "značkového" BMW servisu v Hradci Králové, kde si za diagnostiku, výměnu dvou relátek a provizorního natažení kabelu s ostrým proudem řekli 7 500,--Kč. Po protestech to snížili na 5 300,--Kč, no a výsledek byl ten co je výše popsán. Teď nevím, jestli tam mám vletět a udělat cirkus nebo to nechat být. Stejně asi budou tvrdit, že s tím nic nedělali.
POZOR na BMW servis STRATOS AUTO v Hradci Králové.
POZOR na BMW servis STRATOS AUTO v Hradci Králové.
Ahoj Klucíí, můžete mi poradit? Koupil jsem BMW 530D a jezdilo v pohodě. Pak ale ráno v chladnu strašně špatně startovalo. Tak jsem nechal vyměnit žhavičky, byly špatný 3 ze 6 a jedna z těch dobrých byla sporná. Jsou vyměněné všechny. Stejně tak jsme vyměnili většinu hadiček podtlaku. Po tomto zásahu pár dní starty ok, ale pak to samé. Protože svíčky jsou nové, hádal jsem to na palivový filtr. Ten jsem vyměnil - akorát jsem bukva a nezalil jsem ho naftou. Ale po pár sepnutí klíčkem to chytlo. Jede v pohodě, ale ty starty za studena jsou pořád hrozný. Vyměnil jsem i ostatní filtry, aby bylo zabezpečený dobrý sání a pořád to stejné. Tankuju jen u Shellky. Napadá vás, čím by to mohlo být? Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon 11.09.2006 00:00
- Bydliště: Č. Krumlov
Pánové odborníci,
prosil bych o ještě jednu radu. BMW E34 TDS už po nažhavení chytá na škrtnutí, viz předešlé přízpěvky, ale problém je když je motor teplý. To se musí točit hrozně dlouho než chytne. O víkendu dokonce to už ani baterka nezvládala, museli jsme to nechat do druhého dne (ne na nabíječce) a pak po nažhavení chytnul na otočení. Poraďte prosím, jestli a kde je nějaké teplotní čidlo. Myslím, že by to mohlo být ono, ale nevím kde ho hledeat. Předem díky moc za reakce.
prosil bych o ještě jednu radu. BMW E34 TDS už po nažhavení chytá na škrtnutí, viz předešlé přízpěvky, ale problém je když je motor teplý. To se musí točit hrozně dlouho než chytne. O víkendu dokonce to už ani baterka nezvládala, museli jsme to nechat do druhého dne (ne na nabíječce) a pak po nažhavení chytnul na otočení. Poraďte prosím, jestli a kde je nějaké teplotní čidlo. Myslím, že by to mohlo být ono, ale nevím kde ho hledeat. Předem díky moc za reakce.
Jurimir píše:Ahoj Klucíí, můžete mi poradit? Koupil jsem BMW 530D a jezdilo v pohodě. Pak ale ráno v chladnu strašně špatně startovalo. Tak jsem nechal vyměnit žhavičky, byly špatný 3 ze 6 a jedna z těch dobrých byla sporná. Jsou vyměněné všechny. Stejně tak jsme vyměnili většinu hadiček podtlaku. Po tomto zásahu pár dní starty ok, ale pak to samé. Protože svíčky jsou nové, hádal jsem to na palivový filtr. Ten jsem vyměnil - akorát jsem bukva a nezalil jsem ho naftou. Ale po pár sepnutí klíčkem to chytlo. Jede v pohodě, ale ty starty za studena jsou pořád hrozný. Vyměnil jsem i ostatní filtry, aby bylo zabezpečený dobrý sání a pořád to stejné. Tankuju jen u Shellky. Napadá vás, čím by to mohlo být? Díky
taky mi to spatne chyta za studena - resp. jakmile se objevi na BC zhaveni .. ale zatim mi pomaha nazhavit vickrat za sebou (podle teploty - kdyz bylo kolem -5 tak jsem i 4x/5x za sebou) a pak to chytne bez problemu - takze tipuju zhavici svicky
kde jsi kupoval zhavicky a kolik staly?
dnes jsem to taky zkoušel - 6x zažhavit, pak startovani 3 sekundy a pak ještě 4x zažhavit. pak to teprve chytlo. venku bylo cca 5 stupňů. Jinak žhavičky jsem kupoval ve Velké Bíteši u Potůčka, měl jsem na výběr nějakou klasiku - tuším bosh nebo nějaký japonský, který byly dražší, tak jsem koupil ty japonský a stály 465,- Kč/ks. Můj mechanik tvrdil, že jsou dobrý. Po výměně žhaviček to šlo asi 3 dny ok, ale pak mi to zase začalo špatně startovat...