Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TDS nejde vytočit

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Poho
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pát 26.10.2007 00:00
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1 Příspěvek od Poho »

Chlapi mám prosbu. U mojí E39 TDS se vyskytl problém. Zkoušel jsem maximálku a na 3 rychlostní stupeň vytočím motor ladně přes 4500 ot/min. Čtyřku a pětku vytočím na max. 3500 ot. a pak jako kdyby zasáhl nějakej omezovač jako kdyby tam nešla nafta ( ekonoměr padá k nule ). Zkusil jsem tedy znovu a jednička až trojka v pohodě přes 4500 ot. a čtyřka a pětka zase max.3500 ot. Maximálku mám tak 160 km/h.
Podotýkám, že jsem dělal servis v BDS kde dávali nové palivové čerpadlo, nová váha vzduchu, vyčištění trysek a celková kontrola. Tlaky jsou na 30 při stavu 288 tis. km a auto je prý OK tak nevím kde může být problém. Nikdo neví a v BMW v Č. Budějovicích jsou naprostí niemandi.
Nejde mi do hlavy, že když trojka vytočit jde tak proč nejde kurde vytočit 4 a 5.
Jinak auto jede moc pěkně.

PROSÍM PORADÍ MI NĚKDO?
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#2 Příspěvek od Slid »

nech si změřit plnicí tlak turba, popřípadě seřidit pokud je vyšší
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#3 Příspěvek od tds »

souhlasím s plnícím tlakem,je moc vysokej.koukni na hadičku co je přímo na turbu a vede do regulátoru,jestli není hadička vypadlá popř.porézní
Poho
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pát 26.10.2007 00:00
Bydliště: Jindřichův Hradec

#4 Příspěvek od Poho »

Možná je to kravina, ale nemůže to nějak souviset s poruchou EGR ventilu?. Na diagnostice mi to píše závada recirkulace výfukových plynů.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#5 Příspěvek od tds »

Poho píše:Možná je to kravina, ale nemůže to nějak souviset s poruchou EGR ventilu?. Na diagnostice mi to píše závada recirkulace výfukových plynů.

Je to možný, ještě zkontroluj hadičky k egr ventilu a k tlakomru turba zda nejsou porézní nebo vypadlé.
Poho
Registrovaný
Příspěvky: 21
Registrován: pát 26.10.2007 00:00
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 Příspěvek od Poho »

Musím to tedy vše projít a nějak pořešit. Já to tedy často nepotřebuju, jezdím většinou na krouťák volnou, ale žere mě to že mám nějakou závadu a nedá mi to spát. A nakonec mě dorazilo, když se mnou jeden mladej chcápek s kšiltem v ochcávce chtěl závodit na I/34 z J. Hradce do Č. Budějovic a natřel mi to. To tedy mé ego utrpělo ránu !!!!!!!!!!
Homer
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#7 Příspěvek od Homer »

Jestli máš v prdeli EGR tak je to možný, protože ti přepouští výfukový spaliny zpátky do sání ještě před turbem. Takže základem je ho odpojit, vyčistit a zaslepit a jestli ta závada zase vyskočí, tak vyměnit ovládací elektroventil.Každopádně bych to už nepřipojoval
Odpovědět