Prosím poraďte. Občas mi za jízdy začne lehce cukat E39 523i. Trvá to jen chvíli a pak se auto zase chytí, jako by na chvíli ztrácelo výkon. Dělá to jen v nižších otáčkách, ustálené rychlosti a stejné poloze plynového pedálu. Teplota motoru na to nemá vliv. V plném zátahu je vše ok. Auto bylo v BMW, jsou tam nové lambdy, přetěsněné sání a vyčištěný volnoběžný ventil. Díky moc za všechny nápady.
V pondělí to nechám ještě napíchnout, třeba něco zaznamenala jednotka. Pokud tam nic nebude, tak zkusím to čidlo na vačce, díky za radu. Dám vědět, jak jsem dopadl.
Hele me to dela podobne na 325i e36, jedu zacne to cukat a bych udrzel rychlost musim pridat plyn, na plny plyn to tahne normalne, nechal jsem si zmerit lambdu a je v prd....
Já mám 523i a takové lehké cukání mi to dělá jen občas a pouze za studena, po 3km jízdy je to hned pryč a auto jede skvěle. Někdy to nedělá vůbec. Taky to odhaduju na lambdu, ale zas spotřebu mam vždy 8 - 10l, to se mi nezdá tak špatný.
Já mám lambdy obě nový, podle diagnostiky byly špatný, tak jsem je vyměnil, ale test se už nedělal, takže v ŘJ to bude asi pořád načtený. To by snad ale nemělo mít vliv. Uvidím zítra, co to ukáže, možná ještě snímač otáček. Budu zkoušet a dám vědět.
jackyl píše:Tak lambdy jsou ok, jak jsem předpokládal, závada je uložená už jen jako sporadická, jinak na diagnostice nic není. Nezbývá než jezdit a pátrat dál.
Tak já ten tvůj motor vyměním za můj 1,8Is. Se s tím cukáním vyrovnám
Zdravim...,tak toto som mal presne na 528i r.v98 250t km manual,raz po ceste po dialnici ustalenou rychlostou cukanie, vynechavanie motoru az som musel podradit a chytilo sa a islo dalej, vedel som ze nieco nie je ok, ale neriesil som to. Az ma to asi po 1mesiaci jazdenia nechalo vyset na dialnici, zhaslo to a konec, diagnoza benzinove cerpadlo v nadrzi, vymenene a slapalo dalej. Tak popremyslaj ci aj nieco taketo to nemoze byt.
Přikláněl bych se také k tomu čerpadlu,ale skus nejdříve vyměnit benzínový filtr .Pokud má tvoje auto najeto víc jak 250000km tak bych je vyměnil preventivně.Zaza.
Ja by som sa zas pozrel na regulator tlaku paliva. Viem o pripade, ked to robilo kvoli tomu, ked v nom praskla membrana. Cukalo to pri ustalenej rychlosti.
Díky za rady, začnu svíčkama, podle bývalýho majitele jsou nový, ale těžko říct, co tam dal. Pokud to nepomůže, tak nezbyde nic jinýho než zkusit tu palivovou soustavu. Každopádně alespoň vím kde pokračovat.