Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kudy nalít olej do automatu ?
lucasoE30 píše:hledal jsem, když jsem ten šroub vyndal, tak jsem zjistil, že to nikam nevede, prostě je to slepé.....
Ahoj má se to doplnovat ze spoda na olejové vaně je velký imbus .č--11-- http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-24_0704/
Já to plním šroubem ze strany --č 4--- http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-24_0794/
Mirahejny píše:lucasoE30 píše:hledal jsem, když jsem ten šroub vyndal, tak jsem zjistil, že to nikam nevede, prostě je to slepé.....
Ahoj má se to doplnovat ze spoda na olejové vaně je velký imbus .č--11-- http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-24_0704/
Já to plním šroubem ze strany --č 4--- http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-24_0794/
vyřešeno, děkuji za radu, byla to ta 4, uplně jsem ten šroub přehlédl

milonovo píše:A má to bejt teda po projetí a prořazení při těch cca 60ti stupních v týhle hladině?Asi si to radši vyměním sám.
Nevím jak s tou hladinou ale mně to pokaždé přetékalo i když tam byly 2litry oleje tak nevim jak to funguje , pokáždé to vypustim a nacpu tam kolem 4 litrů oleje tím šroubem ze strany a vše OK.
Mirahejny píše:milonovo píše:A má to bejt teda po projetí a prořazení při těch cca 60ti stupních v týhle hladině?Asi si to radši vyměním sám.
Nevím jak s tou hladinou ale mně to pokaždé přetékalo i když tam byly 2litry oleje tak nevim jak to funguje , pokáždé to vypustim a nacpu tam kolem 4 litrů oleje tím šroubem ze strany a vše OK.
asi si to nezkousel pri nastartovanym motoru,proto to pretekalo...
sobol píše:Mirahejny píše:milonovo píše:A má to bejt teda po projetí a prořazení při těch cca 60ti stupních v týhle hladině?Asi si to radši vyměním sám.
Nevím jak s tou hladinou ale mně to pokaždé přetékalo i když tam byly 2litry oleje tak nevim jak to funguje , pokáždé to vypustim a nacpu tam kolem 4 litrů oleje tím šroubem ze strany a vše OK.
asi si to nezkousel pri nastartovanym motoru,proto to pretekalo...
nejsem blbej měl jsem to při natartovaném motoru na P i na N a pořád to přetékalo

nevím teda jak u tohoto automatu, ale všeobecně u převodovek se mění že se auto zahřeje tak aby byla převodovka teplá na dotek, výpuštákem se vypustí olej a naleje nalejvacím otvorem tolik kolik má předepsáno a podmínka je že vždy po spodní hranu nalejvacího otvoru, nikdy nesmí přetékat olej, pokud ho tam naleješ už teď dost že přetéká a to je olej studený tak pak jak se převodovka zahřeje tak se olej ještě roztáhne a to je nebezpečí poškození a hlavně ten olej nemá kam pak vytéct, třeba u serva taky neměníš na horní rysku, protože jak se zahřeje a bylo by ho moc tak vyteče